Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Hot! dev.media шукає менеджера з продажу спецпроєктів

Українська співачка отримує до $1500 за пост в TikTok. Cкільки можна заробляти в цій соцмережі

На сьогодні TikTok є сьомою за відвідуваністю соцмережею у світі — кількість її активних користувачів на місяць становить 800 млн.

Залишити коментар
Українська співачка отримує до $1500 за пост в TikTok. Cкільки можна заробляти в цій соцмережі

На сьогодні TikTok є сьомою за відвідуваністю соцмережею у світі — кількість її активних користувачів на місяць становить 800 млн.

В Україні соціальна мережа TikTok займає четверте місце за кількістю користувачів, в ній зареєстровано понад 16% українців, повідомляє в дослідженні компанія Admitad Affiliate.

Відзначається, що 60% української TikTok аудиторії — жінки, а найактивніша аудиторія у віці 16–24 роки, становить близько 40%. При цьому соцмережа має понад 5 млн українських глядачів.

Для заробітку на майданчику не обов’язково мати мільйони передплатників. Важливіше, скільки переглядів і реакцій набирають ваші відео. Так, у маленьких акаунтів спостерігається високий рівень залученості — 76% у сторінок з кількістю передплатників 1000 — 10 000. У аккаунта-мільйонника коефіцієнт залученості становить у середньому 5%.

Фото-Admitad Affiliate

Заробіток в TikTok залежить від розміру акаунта. Для початку рекомендують брати від 250 грн за рекламний пост. 

Ось як виглядає прив’язка вартості поста до кількості аудиторії:

  • 100 000 + передплатників — від $100 до $200 за пост;
  • 200 000 — 1 млн передплатників — $250-500;
  • 1 млн+ передплатників — від $1000 й вище.

Так, українська актриса, співачка і TikTok-блогер Анна Трінчер має аудиторію в 1,8 млн передплатників. За один TikTok-пост Анна бере від $800 до $1500.

Крім блогерства, в TikTok можна заробити на: рекламі товарів, підтримці брендових челенджів, прямих ефірах через донати, перегону аудиторії в інші соцмережі, написанні сценаріїв тощо.

Нагадаємо, що за останній рік соцмережа зросла уп’ятеро. При цьому 60% всіх користувачів перебувають у віці 18–35 років. Сьогодні TikTok — неігровий додаток, який найчастіше завантажують. Його аудиторія становить понад 1 млрд користувачів зі 150 країн світу.

Про конкуренцію, ейджизм, працевлаштування, фейки та навчання.

«Стас IT-глаз» з черговою гарячею темою ІТ-курси в Україні.

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
TikTok-правдоруб. Два школярі забили парі на злочин, відео крадіжки виклали в соцмережу. Відповідають за такі злочини батьки
TikTok-правдоруб. Два школярі забили парі на злочин, відео крадіжки виклали в соцмережу. Відповідають за такі злочини батьки
TikTok-правдоруб. Два школярі забили парі на злочин, відео крадіжки виклали в соцмережу. Відповідають за такі злочини батьки
Студентка-шахрайка отримала в суді 80 годин виправних робіт. Кримінальна історія з Коростеня про TikTok, Instagram та Binance
Студентка-шахрайка отримала в суді 80 годин виправних робіт. Кримінальна історія з Коростеня про TikTok, Instagram та Binance
Студентка-шахрайка отримала в суді 80 годин виправних робіт. Кримінальна історія з Коростеня про TikTok, Instagram та Binance
Солдат ЗСУ Павло Вишебаба – один із голосів війни. Його вірш для доньки переклали на 15 мов, а відео в TikTok збирають по 1,5 млн переглядів
Солдат ЗСУ Павло Вишебаба – один із голосів війни. Його вірш для доньки переклали на 15 мов, а відео в TikTok збирають по 1,5 млн переглядів
Солдат ЗСУ Павло Вишебаба – один із голосів війни. Його вірш для доньки переклали на 15 мов, а відео в TikTok збирають по 1,5 млн переглядів
Розповідаємо про автора зворушливих поезій «Моє покоління» та «Доньці», який служить у 68-й єгерській бригаді.
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Соціальні мережі та штучний інтелект формують глобальні наративи про війну в Україні. Як їх використовують українці та росіяни — аналітика від Foreign Policy
Напередодні вторгнення росії в Україну соціальні медіа слугували полем битви для держав і недержавних діячів, щоби поширювати конкуруючі наративи про війну та зображати поточний конфлікт у своїх власних інтересах. Видання Foreign Policy опублікувало великий аналітичний матеріал, як українці та росіяни використовують соціальні мережі, щоб давати інформацію про війну. Наводимо його адаптований переклад.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.