Українська співачка отримує до $1500 за пост в TikTok. Cкільки можна заробляти в цій соцмережі
На сьогодні TikTok є сьомою за відвідуваністю соцмережею у світі — кількість її активних користувачів на місяць становить 800 млн.
На сьогодні TikTok є сьомою за відвідуваністю соцмережею у світі — кількість її активних користувачів на місяць становить 800 млн.
В Україні соціальна мережа TikTok займає четверте місце за кількістю користувачів, в ній зареєстровано понад 16% українців, повідомляє в дослідженні компанія Admitad Affiliate.
Відзначається, що 60% української TikTok аудиторії — жінки, а найактивніша аудиторія у віці 16–24 роки, становить близько 40%. При цьому соцмережа має понад 5 млн українських глядачів.
Для заробітку на майданчику не обов’язково мати мільйони передплатників. Важливіше, скільки переглядів і реакцій набирають ваші відео. Так, у маленьких акаунтів спостерігається високий рівень залученості — 76% у сторінок з кількістю передплатників 1000 — 10 000. У аккаунта-мільйонника коефіцієнт залученості становить у середньому 5%.
Заробіток в TikTok залежить від розміру акаунта. Для початку рекомендують брати від 250 грн за рекламний пост.
Ось як виглядає прив’язка вартості поста до кількості аудиторії:
Так, українська актриса, співачка і TikTok-блогер Анна Трінчер має аудиторію в 1,8 млн передплатників. За один TikTok-пост Анна бере від $800 до $1500.
Крім блогерства, в TikTok можна заробити на: рекламі товарів, підтримці брендових челенджів, прямих ефірах через донати, перегону аудиторії в інші соцмережі, написанні сценаріїв тощо.
Нагадаємо, що за останній рік соцмережа зросла уп’ятеро. При цьому 60% всіх користувачів перебувають у віці 18–35 років. Сьогодні TikTok — неігровий додаток, який найчастіше завантажують. Його аудиторія становить понад 1 млрд користувачів зі 150 країн світу.