Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉
Валентин ШнайдерGameDev
30 червня 2025, 13:47
2025-06-30
Український геймдев для замовників зі США: опубліковано рейтинг сервісних студій
DOU оприлюднила перший рейтинг сервісних геймдев-компаній України. У ньому враховано кількість фахівців, географію клієнтів і типи послуг, які студії надають для світових тайтлів.
DOU оприлюднила перший рейтинг сервісних геймдев-компаній України. У ньому враховано кількість фахівців, географію клієнтів і типи послуг, які студії надають для світових тайтлів.
Найбільшим гравцем на сервісному ринку стала Room 8 Group, яка випереджає конкурентів за чисельністю команди. У загальнонаціональному геймдев-рейтингу компанія поступається лише продуктовим гігантам Playrix і Plarium. Про це йдеться у дослідженні DOU.
Друге і третє місце у сервісному сегменті посіли Pingle Game Studio і Volmi відповідно. Загалом до топ-10 увійшли студії, які обслуговують зовнішні ринки, мають команди в Україні або за її межами, але сплачують податки всередині країни.
Аналітики зазначили, що частка технічних спеціалістів у цих компаніях у середньому становить 74%. Найвищий показник зафіксовано в Ulysses Graphics, найнижчий — у Stepico. Дані від Program-Ace і Pushka Studios не опубліковані.
Усі компанії з рейтингу мають клієнтів у Північній Америці. Західну Європу обслуговують дев’ять із десяти. Найменш охоплені регіони стали Австралія та Південна Європа.
Київ є головним центром розробки. Тут працює більшість команд, які брали участь у створенні таких тайтлів, як Hogwarts Legacy, Call of Duty: MW III, Fortnite. На другому місці Львів, далі — Дніпро.
Більшість студій зосереджуються на геймдев-розробці та артпродакшені. Room 8 Group також спеціалізується на синематиках, Pingle — на звуковому дизайні, а N-iX працює з VR і хмарними рішеннями.
Сервісний геймдев в Україні продовжує розвиватися попри війну. Студії зберігають команду, адаптуються до викликів і виконують проєкти світового рівня, часто залишаючи виробництво всередині країни.
Раніше ми писали, як Європейська федерація розробників комп’ютерних ігор (EGDF), яка представляє понад 2500 ігрових студій, опублікувала звернення через зміну політичного курсу США щодо України. У ньому наголошується, що ЄС має додати ігрову індустрію у свою сферу підтримки українців.
«В українському геймдеві є унікальна можливість. Працювати безплатно». Розробник опублікував JS-вакансію, в якій скілованому фахівцю пропонують працювати «поки без оплати». Айтівці іронізують
Як ламають відео-ігри та викладають їхні піратські копії? Розповідає програміст
Що, юний хакер, тобі цікаво, які ігри ще досі не крякнули? Тоді мерщій читай цю статтю. Нижче ми розглянемо, які технології використовуються для захисту ігор від злому. Також не пройдемо повз рекордсменів. Дізнаємося про рекордний час, за який вдалося зламати гру. Та розглянемо справжніх «міцних горішків».
Не тільки Metro та S.T.A.L.K.E.R. 31 українська гра до 31-річчя Незалежності України
31 рік незалежності України — це ще й 31 рік самостійності та нової епохи всієї української творчості. Стосується це й відеоігор. Адже за три десятки років українці встигли створити різні ігри на будь-який смак.
Тож на честь Дня Незалежності ми вирішили згадати 31 гру від українських розробників. І нехай без очевидних Metro та S.T.A.L.K.E.R. не обійшлося, одними ними справа не обмежується. Є тут і призабуті шутери із зовсім іншого часу, і перспективні сучасні проєкти, і вкрай незвичайні інді.
Багато місцевих відеоігор ви можете придбати на фестивалі українських ігор у Steam, тож якщо щось зацікавило — не забудьте перевірити.
ТОП-50 найбільших IT-компаній України: як змінилася перша п'ятірка та чи є в списку новачки
DOU опублікував оновлений рейтинг IT-компаній України за чисельністю працівників. Згідно з дослідженням, лише дві з п’яти найбільших компаній збільшили кількість спеціалістів за перше півріччя — GlobalLogic і Evoplay. Evoplay вперше потрапила до п’ятірки саме завдяки активному зростанню за останній рік (майже на 1500 спеціалістів із липня 2021 року).
Загалом кількість спеціалістів у п’яти найбільших ІТ-компаній зменшилася на 1,1 тисячі — з майже 40 000 в січні до 38 800 в липні. Публікуємо найцікавіше з дослідження.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі