Український стартап постачатиме L’Oréal пакувальний папір, зроблений з опалого листя
Продукт Валентина Фречки знайшов відгук у популярної б’юті-компанії.
Продукт Валентина Фречки знайшов відгук у популярної б’юті-компанії.
Український стартап з перероблення опалого листя RE-leaf став партнером світового бренду косметики L’Oréal. Про це dev.ua повідомили в акселераторі Sector Х, в рамках якого відбулася кооперація двох компаній.
Стартап отримав замовлення на пакувальний папір для продукції, що, своєю чергою, дасть змогу використовувати його для складських операцій.
За технологією опале листя сепарують від сміття, підсушують та гранулюють. Гранульована сировина поєднується з макулатурою у відповідній пропорції. І вже з рулонів підрядник виготовляє для Re-leaf паперові пакети та іншу продукцію.
Нагадаємо, що технологію створення паперу з опалого листя Re-Leaf розробив українець Валентин Фречка. Перша промислова партія об’ємом 1,5 тонни була вироблена у 2020 році на Житомирському картонному комбінаті. В травні цього року стартап запустив онлайн-магазин, в якому можна придбати папір та пакети з опалого листя.
L’Oréal — № 1 косметична група світу. В портфоліо компанії — 35 всесвітньо відомих брендів, таких як L’Oréal Paris, Garnier, La Roche Posay, Lancome, Yves Saint Laurent, Giorgio Armani, Kerastase та інші.
Компанія інвестує в інновації та дослідження понад 980 млн євро. Серед її рішень такі проєкти, як ModiFace — для примірки віртуального макіяжу, SkinConsult — для перевірки ознак старіння шкіри, Spotscan — для перевірки стану шкіри, Perso — пристрій для створення персоналізованих косметичних засобів вдома.