Український стартап з пулу Genesis представив фешн-гру SUITSME. Вона потрапила до рекомендацій Apple в 44 країнах
Гру від стартапу Suits встановили 100 000 разів з моменту першого запуску.
Гру від стартапу Suits встановили 100 000 разів з моменту першого запуску.
Фешн-гра SUITSME українського стартапу Suits потрапила до списку рекомендацій від Apple у 44 країнах, повідомляє компанія Genesis, до екосистеми якої належить стартап.
З моменту першого запуску, у березні, її встановили майже 100 000 разів.
У SUITSME користувачі можуть одягати віртуальну модель в речі світових брендів класу «люкс». У застосунку доступний одяг таких брендів, як: Balenciaga, Gucci, Chanel, Valentino, а також українських брендів — VOVK та Kachorovska.
Зараз у SUITSME представлено понад 1700 позицій зацифрованого одягу з реальних колекцій. Користувачі створюють образи за дрес-кодами й беруть участь у змаганнях щодо найкращого вбрання.
Оскільки більшість позицій у грі мають реальні аналоги, то вподобаний одяг можна придбати на сайтах партнерів. Але головна цінність гри — у самовираженні та удосконаленні власного стилю без шкідливих наслідків для довкілля. За даними Програми ООН з довкілля (ЮНЕП), на сферу моди припадає 2–8% світових викидів вуглецю. Щосекунди у світі спалюють або вивозять на смітник один сміттєвоз з текстилем.
У планах Suits — додати в гру речі екобрендів, які працюють з інноваційними технологіями виробництва та рослинними матеріалами, й таким чином сприяти сталому розвитку планети.