Улітку Microsoft запускає власний магазин мобільних ігор: у чому його особливість
У липні корпорація Microsoft запустить власного конкурента Google Play Store та Apple App Store — онлайн-магазин мобільних ігор.
У липні корпорація Microsoft запустить власного конкурента Google Play Store та Apple App Store — онлайн-магазин мобільних ігор.
У липні корпорація Microsoft запустить власного конкурента Google Play Store та Apple App Store — онлайн-магазин мобільних ігор.
Про це оголосила президент Xbox Сара Бонд у четвер на технологічному саміті Bloomberg.
Це буде вебмагазин, а не додаток, тому він буде «доступним на всіх пристроях, у всіх країнах, незалежно від політики закритих екосистемних магазинів».
Спочатку у магазині будуть доступні оригінальні мобільні ігри Microsoft, потім інших видавців. Першим доповненням до вебмагазину може стати гра Minecraft.
Microsoft хоче створити магазин, який працює на всіх пристроях — де дані користувачів, їхні нагороди, бібліотеки будуть зберігатися незалежно від пристрою і не будуть прив’язані до однієї екосистеми.
Apple і Google домінують у магазинах додатків, де розробники ігор публікують свої ігри, стягуючи приблизно 30% комісійних з продажів. Вартість ринку мобільних ігор складає $90 млрд.
Але Microsoft відстала від конкурентів ігрової індустрії. Зараз підрозділ Xbox компанії готовий зробити великий фурор після поглинання Activision Blizzard, власника Call of Duty та Candy Crush. Останню, до речі, завантажили 5 млрд разів із моменту її дебюту у 2012 році, і вона принесла $20 млрд доходу.