🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉

UPD. Таргетована, складна та багаторівнева атака на сервери та IT-ресурси «Укрзалізниці». Онлайн-сервіси не працюють уже добу: як купити квитки

В «Укрзалізниці» назвали причину масштабного збою IT-системи. Як купити квитки? 

Залишити коментар
UPD. Таргетована, складна та багаторівнева атака на сервери та IT-ресурси «Укрзалізниці». Онлайн-сервіси не працюють уже добу: як купити квитки

В «Укрзалізниці» назвали причину масштабного збою IT-системи. Як купити квитки? 

«Продовжую тримати в курсі відновлення та які зміни ще додатково впроваджуємо, щоб пасажири мінімально відчули вплив. Таргетована атака та статус відновлення. Відпрацювали цю добу в тісній взаємодії з Кібердепартаментом Служби безпеки України й наразі вже можемо офіційно повідомити: на сервери та IT-ресурси „Укрзалізниці“ було здійснено безпрецедентну кібератаку — таргетовану, складну та багаторівневу», — написав у Facebook Голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський. 

Ключове, за його словами, ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко, без затримок, і всі операційні процеси руху налагоджено в резервному форматі: «Залізниця продовжує рух, попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її й найпідлішими кібератаками!».

Голова правління перевізника повідомив, роботи з відновлення онлайн-продажів тривали всю ніч і продовжуються. 

«"Укрзалізниця» протягом останніх років нерідко ставала мішенню ворожих кібератак, тому ретельно вибудовувала алгоритми захисту. Ми заздалегідь впровадили протоколи резервування. Утім, оскільки ураження дуже системне, нетривіальне та багаторівневе, перед повним відновленням із «бекапів» фахівці УЗ і Кібердепартаменту СБУ мають ретельно відтестувати сервіси на можливі вразливості», — зазначив він.

Прогноз та алгоритм дій для пасажирів такий: «Довеземо всіх!».

Наразі онлайн-продажі лишаються недоступними й протягом цього дня компанія ще працюватиме в офлайн-режимі.

Якщо вам потрібно їхати сьогодні (24.03) або завтра (25.03) вранці й ще не маєте квитка:

  • квитки продаються через каси. Каси посилено персоналом, розширено графіки роботи;
  • на ці дні (24.03 та 25.03) активовано продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай — тільки онлайн);
  • у крайньому разі, якщо ви не встигаєте придбати квиток через касу — прямуйте безпосередньо до потяга. Поїзні бригади поінформовані, як оформляти ваш проїзд на місці (вибачаємось заздалегідь, можуть не бути наявні місця всіх класів, але прагнемо довезти всіх!). Якщо ви плануєте подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25.03
  • Наполегливо просять в УЗ НЕ штурмувати каси сьогодні. Вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправкою сьогодні-завтра!

Про відновлення онлайн сервісів повідомлять додатково.

«Математика наступна: зазвичай у понеділок до 100 000 пасажирів купують квитки через усі канали. Через каси — лише 10 000. Якщо сьогодні всі 100 000 попрямують до кас — то матимемо наплив х10 і надвеликі черги. Але з 100 000 на сьгодні-завтра квитки купує не більше 20%, тобто до 20 000, і цей обсяг наші посилені зміни опрацюють із помірним очікуванням. Тож впроваджуємо такий режим, просимо розуміння та сприяння! Нагадуємо також, що даємо можливість усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправкою 24 березня, зробити це онлайн», — написав Перцовський.

Достатньо принаймні за годину до відправки вашого рейсу надіслати на імейл services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото квитка та контактний номер телефону. «Ми обробимо заявку про повернення протягом 3 діб із моменту відновлення роботи систем. Просимо повідомляти про будь-які інші нестандартні випадки на services.uz.gov.ua@gmail.com», — нагадав він.

UPD. За повідомленням «Укрзалізниці», наразі посилено зміни в залізничних касах вокзалів. «До прикладу, у Києві подвоєно кількість відчинених кас. Працівники вокзалів постійно моніторять черги. Наразі вони не більші, ніж за ранковою кавою, очікування становить близько 15 хвилин. Якщо маєте потребу купити квитки сьогодні, то радимо зазирнути до каси в обід», — радять у компанії.

Нагадаємо, у неділю зранку, 23 березня, «Укрзалізниця» повідомила про збій в IT-системі компанії. Причин збою в компанії не вказали. Ось, що радять в «Укрзалізниці» тим, хто вже має квитки, або ж планує їх придбати.

  • Тимчасово не працює продаж квитків через застосунок і сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг і довідкові послуги. Компанія максимально посилила каси та дає змогу начальникам поїздів оформлювати проїзд на борту в найбільш термінових випадках.
  • Якщо заздалегідь придбаний квиток не підвантажується в застосунку, перевірте пошту — там є PDF-дублікат. На час роботи над відновленнями онлайн-сервісів ми тимчасово відкриваємо продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня. Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів із 10:00 до моменту відновлення систем. Про зміни повідомлятимемо додатково, стежте за інформацією на офіційних ресурсах «Укрзалізниці»», — зазначили в компанії.
  • Тимчасово не працює й придбання квитків через сервіс «Армія+». Водночас забезпечимо, щоб Військовослужбовці Сил оборони України, які мають потребу в термінових поїздках і не можуть придбати квитки онлайн, обов’язково могли доїхати», — йдеться в повідомленні перевізника. Доступні такі варіанти: оформити квитки в усіх касах вокзалів по країні, зокрема пріоритетно в касах для військових, або оформити проїзд безпосередньо на борту за допомогою начальника поїзда (всі отримали відповідні інструкції). 
  • Для тих, кому терміново потрібне оформлення вагонів для осіб з інвалідністю, бронювання супроводу на вокзалі або лаунжу, групових перевезень або автомобілевозів на 23–24 березня — робимо це вручну за заявками через services.uz.gov.ua@gmail.com.

Поїзди рухаються без змін, ситуація контрольована, додали в «Укрзалізниці». 

UPD. В IT-системі «Укрзалізниці» стався технічний збій. Онлайн сервіси не працюють — квитки можна оформити прямо у потягах
UPD. В IT-системі «Укрзалізниці» стався технічний збій. Онлайн сервіси не працюють — квитки можна оформити прямо у потягах
По темi
UPD. В IT-системі «Укрзалізниці» стався технічний збій. Онлайн сервіси не працюють — квитки можна оформити прямо у потягах
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Читайте також
«Укрзалізниця» випустила свій застосунок для iOS та Android
«Укрзалізниця» випустила свій застосунок для iOS та Android
«Укрзалізниця» випустила свій застосунок для iOS та Android
«Укрзалізниця» завершує розробку власного додатку і шукає 1000 тестувальників сервісу. Умови стати тестером досить прості
«Укрзалізниця» завершує розробку власного додатку і шукає 1000 тестувальників сервісу. Умови стати тестером досить прості
«Укрзалізниця» завершує розробку власного додатку і шукає 1000 тестувальників сервісу. Умови стати тестером досить прості
«Укрзалізниця» запустила вагони-автомобілевози за напрямком «Київ — Ужгород»
«Укрзалізниця» запустила вагони-автомобілевози за напрямком «Київ — Ужгород»
«Укрзалізниця» запустила вагони-автомобілевози за напрямком «Київ — Ужгород»
Укрзалізниця запустила новий сайт. Оновлення щодня, можна подивитися чергу на кордоні
Укрзалізниця запустила новий сайт. Оновлення щодня, можна подивитися чергу на кордоні
Укрзалізниця запустила новий сайт. Оновлення щодня, можна подивитися чергу на кордоні

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.