Безлім вакансій для пошуку intern та junior! Заходьте на jobs.dev.ua і розміщуйте вакансії! 🧑💻
Микита КазимировТаке життя
15 липня 2022, 13:29
2022-07-15
У Google незадоволені, що зумери замість мапи використовують TikTok
У Google не перестають турбуватися тим, як TikTok та Instagram відбирають аудиторію в сервісів компанії. Причому справа не обмежується лише YouTube. Під удар потрапили й Google Пошук із Google Картами. З останніми цікаво особливо, адже зумери банально не вміють ними користуватися.
У Google не перестають турбуватися тим, як TikTok та Instagram відбирають аудиторію в сервісів компанії. Причому справа не обмежується лише YouTube. Під удар потрапили й Google Пошук із Google Картами. З останніми цікаво особливо, адже зумери банально не вміють ними користуватися.
Спостереженнями з цього приводу поділився віцепрезидент Google Прабхакар Рагхаван. Під час конференції FORTUNE Brainstorm Tech 2022 він розповів, що зумери (для Google це користувачі віком від 18 до 24 років) частіше користуються TikTok та Instagram, коли їм потрібно щось знайти, а не Google Пошуком чи Google Картами. Так роблять 40% від усіх користувачів зі статистики компанії — а це сотні тисяч людей.
Рагхаван зауважив, що зумери не формують свої запити за ключовими словами. Вони використовують для пошуку більш імерсивні методи. Наприклад, рекомендації від блогерів чи прямі заходи на сторінки закладів.
Рагхаван помітив, що зумерам потрібен наочніший, багатіший візуально контент. Тому проста пошукова видача для них не дуже релевантна. Звідси виходить, що пошукові процеси, які Google оптимізувала роками, можуть втратити актуальність в очах молодого покоління. У компанії вже думають, як усе покращити.
Особливо це стосується Google Карт. Річ у тім, що програма досі стилізована під звичайні паперові мапи. Але багато зумерів навіть ніколи їх у руках не тримали. Тому й Google Картами особливо не користуються.
Зараз у Google окремо працюють над тим, щоби зрозуміти зумерів. Але Рагхаван зізнався, що на розробників чекає ще «довгий шлях».