В Хмельницькому IT Кластері розповіли про спілкування з західними клієнтами під час війни
Як змінилися робочі чати IT-спеціалістів.
Як змінилися робочі чати IT-спеціалістів.
«Клієнти почали довше приймати рішення про старт проєкту. Але відмову вони тепер роблять не як зазвичай», — розповів Володимир Бойко, CEO Studio Presto.
Він описує, що до війни процедура була наступною: компанія потрапляє до шорт-лісту, відбувається інтерв’ю, потім тестове завданні і далі старт проєкту.
«Зараз клієнти, скоріше за все, бояться осуду свого суспільства. А тому навіть нічого не пояснюють при відмові. Вони почали просто зникати», — підсумував Володимир Бойко.
Віктор Тершівський, СEO Global Partner Soft, розповідає що за час війни бували різні ситуації.
Наприклад, його компанія писала клієнту: «Доброго дня, ми з України». На що один з клієнтів відповів, що вони заробляють на війні, поки «всі інші роблять щось важливе».
Я відповів: зі мною працюють люди, у яких є родини і діти. Ви мені пропонуєте перестати давати їм роботу? На що йому не було чим «крити», — розповів Віктор.
«Часто доводилося писати клієнту що ми в безпеці, ми на західній Україні і що з проєктом все буде добре», — розповіла Sales Manager Юлія з IT-компанії Stfalcon.