В Україні працюють над створенням «Дія.Офіс». Як вона дозволить контролювати ефективність чиновників
Нова розробка має підвищити якість роботи держслужби.
Нова розробка має підвищити якість роботи держслужби.
Нова розробка має підвищити якість роботи держслужби.
Кабінет міністрів ухвалив постанову, яка дозволяє запустити сервіс «Дія.Офіс» для посадовців, повідомив голова Міністерства цифрової трансформації Михайло Федоров.
Робітники державних установ зможуть у «Дія.Офіс»:
— Мати електронне посвідчення держслужбовця;
— Проводити опитування та користуватися сервісами, які підвищать ефективність комунікації;
— Авторизуватися на корпоративних ресурсах за допомогою «Дії.Підпису», що підвищить безпеку доступу до документів чи файлів.
У «Дії.Офісі» також можна буде знайти інформацію про структуру держорганів і відповідальних за напрями, щоб збільшити прозорість їхньої роботи. У майбутньому «Дія.Офіс» матиме дані про цілі кожного міністерства та уряду загалом. Також Мінцифри планує запустити на основі застосунку сервіс, де буде оцінка ефективності та КРІ.