Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Hot! dev.media шукає менеджера з продажу спецпроєктів

Удар по медіа. В Україні заборонили рекламу ліків до 2024 року

В Україні можуть заборонити рекламу ліків до 2024 року. Президент Володимир Зеленський підписав Указ за підсумками засідання Ради національної безпеки та оборони, яким доручив Кабінету міністрів накласти мораторій на рекламу ліків та фармацевтичних засобів на телебаченні, радіо та інших ЗМІ з метою мінімізації негативного впливу самолікування населення.

Залишити коментар
Удар по медіа. В Україні заборонили рекламу ліків до 2024 року

В Україні можуть заборонити рекламу ліків до 2024 року. Президент Володимир Зеленський підписав Указ за підсумками засідання Ради національної безпеки та оборони, яким доручив Кабінету міністрів накласти мораторій на рекламу ліків та фармацевтичних засобів на телебаченні, радіо та інших ЗМІ з метою мінімізації негативного впливу самолікування населення.

«Забезпечити ужиття заходів щодо мінімізації шкідливого впливу самолікування на здоров’я, зокрема, шляхом установлення до 1 січня 2024 року мораторію щодо наведення у теле-, радіопередачах, засобах масової інформації будь-яких відомостей рекламного характеру про лікарські засоби, медичні вироби, методи профілактики, діагностики, лікування і реабілітації», — сказано в Указі № 369/2021 від 18 серпня 2021 року.

У фармацевтичній галузі щодо цього питання ведуться гарячі дискусії. Річ у тім, що продаж рецептурних препаратів в Україні вже давно заборонений, а от безрецептурні препарати та біологічно активні добавки було дозволено рекламувати. 

«Поки ж виробники ліків змінюють тексти рекламних повідомлень, щоб в них не було інформації, яка може зашкодити населенню», — повідомив dev.ua представник однієї з фармацевтичних компаній. Ще один фармвиробник наразі намагається зрозуміти, як такі заходи уплинуть на подальшу діяльність галузі.

Керівники сейл-підрозділів українських медіагруп неодноразово зазначали, що фармацевтичні компанії — одні з найбільших рекламодавців в Україні. За прогнозом Всеукраїнської рекламної коаліції на 2021 рік, уповільнення зростання рекламного ринку у 2020 році через коронавірус до 6% мало б бути компенсовано зростанням у поточному році не менше ніж на 15%. Але прогноз було  озвучено до публікації Указу. Аналогічної динаміки очікували й на радіо, а збільшення реклами у діджиталі мало б скласти 29%.

Про конкуренцію, ейджизм, працевлаштування, фейки та навчання.

«Стас IT-глаз» з черговою гарячею темою ІТ-курси в Україні.

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
Відома Insta-блогерка Diva Olivka потрапила в судовий скандал на мільйон. Її опонентка розповіла закулісся історії. Далі буде
Відома Insta-блогерка Diva Olivka потрапила в судовий скандал на мільйон. Її опонентка розповіла закулісся історії. Далі буде
Відома Insta-блогерка Diva Olivka потрапила в судовий скандал на мільйон. Її опонентка розповіла закулісся історії. Далі буде
9 вересня Київський господарський суд виніс рішення, за яким Instagram-блогерка Алевтина Черкашина повинна виплатити замовниці чверть мільйона гривень за те, що не виконала зобов’язання, взяті на себе перед Веронікою Синицею. Повна сума позовних вимог по даній справі 1 250 000 грн (250 000 грн штраф за невиконання контракту, 700 000 грн компенсація упущеної вигоди, 250 000 грн матеріальної шкоди та 50 000 грн моральної шкоди, — ред.). Суд першої інстанції задовольнив вимоги на виплату 250 000 грн штрафу. Про це dev.ua писав тут.  Раніше блогерка-відповідачка — Алевтина Черкашина (Diva Olivka) ― розповіла журналісту редакції, що готова оскаржувати рішення. За її словами, замовниця заважала ознайомитися з договором. Повна позиція відповідачки тут.   Сьогодні на наші запитання відповіла призвідниця спору, позивачка Вероніка Синиця. За даними  dev.ua, Вероніка має намір оскаржити рішення суду першої інстанції та отримати ще компенсацію упущеної вигоди від Алевтини. Публікуємо її версію.
1 коментар
Платформа Influ2 залучила $8 млн інвестицій. Дмитро Лисицький розповів, як це йому вдалося
Платформа Influ2 залучила $8 млн інвестицій. Дмитро Лисицький розповів, як це йому вдалося
Платформа Influ2 залучила $8 млн інвестицій. Дмитро Лисицький розповів, як це йому вдалося
Великі гроші в Instagram. Блогерка програла суд замовниці реклами, яка вимагала мільйон гривень компенсації за недобір підписників
Великі гроші в Instagram. Блогерка програла суд замовниці реклами, яка вимагала мільйон гривень компенсації за недобір підписників
Великі гроші в Instagram. Блогерка програла суд замовниці реклами, яка вимагала мільйон гривень компенсації за недобір підписників
Мовчазний копірайтер і дефіцит «печенєк». Український стартап знає, як виглядатиме реклама у Facebook у майбутньому
Мовчазний копірайтер і дефіцит «печенєк». Український стартап знає, як виглядатиме реклама у Facebook у майбутньому
Мовчазний копірайтер і дефіцит «печенєк». Український стартап знає, як виглядатиме реклама у Facebook у майбутньому
CEO і фаундер Signum.AI Артем Гладких оголосив у вересні про офіційний запуск рішення щодо генерації рекламних постів для Facebook на базі однієї з найпотужніших на сьогодні генеративних нейронних мереж — GPT-3. Остання є дітищем компанії Open AI, яку запускали за участі Ілона Маска. 

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.