💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉
Марія БровінськаСтартап
4 жовтня 2021, 08:29
2021-10-04
Мовчазний копірайтер і дефіцит «печенєк». Український стартап знає, як виглядатиме реклама у Facebook у майбутньому
CEO і фаундер Signum.AI Артем Гладких оголосив у вересні про офіційний запуск рішення щодо генерації рекламних постів для Facebook на базі однієї з найпотужніших на сьогодні генеративних нейронних мереж — GPT-3. Остання є дітищем компанії Open AI, яку запускали за участі Ілона Маска.
Артем запустив генератор, правда, поки в бета-версії, рішення, яке працює за принципом Saas. Клієнт, який отримав доступ, налаштовує рішення під свої цілі.
Журналістка dev.ua поспілкувалася з Артемом і дізналася, як працює його незвичайний стартап.
Дефіцит «печенєк»
Крім генератора рекламних текстів, частиною SaaS-платформи, розробленої Артемом, є також і маркетплейс клієнтських даних. Артем пояснив його перспективу наступним чином:
Іншими словами, роздобути cookies буде вже не так просто.
Смартфонами Apple користується величезна кількість американців. І тепер у сервісів, таких як Facebook, що раніше використовували масиви призначених для користувача даних, для таргетування реклами виникли проблеми.
«Facebook не зрозуміє, хто любить лисих котів, хто є дамами з дітьми до року і так далі», — уточнює Гладких.
І відповідно, як він каже, стала падати ефективність рекламних кампаній у соцмережі.
Тому Сервіс вирішив самостійно контактувати з учасниками ринку й закуповувати у них дані про призначені для користувача активності. У підсумку утворився маркетплейс даних, де все розбито за інтересами.
Мовчазний копірайтер
Другий компонент SaaS-платформи — генерація контенту. Як вже говорилося, команда Артема використовує супернейронку GPT-3, що працює на базі 178 млрд параметрів і здатну продовжити написання тексту, якщо їй дати Вступні дані.
За словами Артема, стартап довчив GPT- 3 на кращих маркетингових кампаніях, щоб вона генерувала контент для різних аудиторій.
За його словами, в Open AI є досить зручний інтерфейс, щоб навчати модель.
«Умовно кажучи, ти просто згодовуєш моделі. А потім вона відтворює подібне», — зазначає Артем.
Харчувався сервіс кращими креативами (текстами й картинками), які крутилися в рекламних кампаніях останнім часом.
«Модель розуміла, що, умовно кажучи, фрази „ваш Лисий кіт не буде хворіти“ і картинка з сумним котом продавали найкраще. І створювала подібні», — зазначає стартапер.
До слова, нейронка поки не генерує картинки, тільки тексти. Але візуальна частина — наступний крок. Через чотири місяці команда хоче до них дійти.
Зараз рішення заточене під Facebook. У «хотєлках» — Linkedin, Google та інші.
Близько року український сервіс працював над вдосконаленням нейронки. Працює генератор поки що тільки з англомовним текстом.
Бізнес складова
Зараз клієнти отримують доступ до SaaS платформи Артема і самі налаштовують Тексти під свої потреби. Коробкове рішення — поки безкоштовне.
Розробники хочуть, щоб якомога більше клієнтів протестували послугу, аби потім зібрати фідбек і проаналізувати його.
Потім автори проєкту подумають над монетизацією.
Гроші стартап заробляє зараз тільки на індивідуальних рішеннях під ключ. Вони приносять до $50 000 виторгу на місяць. Середній цінник для одного клієнта — від однієї до трьох тисяч доларів. Продукт розрахований на глобальний ринок, але поки що працює з клієнтами переважно з Американського регіону. Серед великих клієнтів — медіа-агентство Group M (Mediacom, MindShare), а також проєкти YCombinator.
Як влаштований стартап
У команді Signum.AI працює 40 осіб. Все стандартно: backend, frontend, data science, аналітики, продакти. Розробники — українські. Їх близько 15 осіб і вони поки що працюють віддалено. Але в планах — відкриття офісу. Невелика частина команди сидить в штаб-квартирі в Нью-Йорку, і частина біздевів під СНД працюють з Росії.
Стартап запустився у 2020 році. Спочатку компанія спеціалізувалася на зборі даних і їх продажу. Минулого літа стартап підняв невеликий раунд на $0,5 млн від Фонду RTP Global Леоніда Богуславського, кілька ангелів. Гроші стали в пригоді для доопрацювання і розгону рішення.
У найближчих планах — підняти новий раунд інвестицій і наростити базу клієнтів до 1000 і дорости до виторгу в $100 000 на місяць.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Битва за розум. Як Facebook і Twitter спинили операцію США, спрямовану проти російської пропаганди в соцмережах
Twitter, Facebook і Instagram видалили низку облікових записів, які були спрямовані проти російської пропаганди і боролися з нею в тому числі і за допомогою мемів. За словами дослідників, кампанія тривала майже 5 років. Розповідаємо головне з матеріалу Vice.
Як працюють нові соцмережі BeReal, Locket Widget, Yubo та Poparazzi, що потіснили Facebook і конкурують з Instagram і TikTok за увагу зумерів
Нова соцмережа BeReal набула вірусного поширення і витіснила з чартів App Store в США Facebook Марка Цукерберга. Її називають протилежністю Instagram та конкурентом Tik-Tok. Як працює нова платформа, що приваблює увагу зумерів?
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі