💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉

Мовчазний копірайтер і дефіцит «печенєк». Український стартап знає, як виглядатиме реклама у Facebook у майбутньому

CEO і фаундер Signum.AI Артем Гладких оголосив у вересні про офіційний запуск рішення щодо генерації рекламних постів для Facebook на базі однієї з найпотужніших на сьогодні генеративних нейронних мереж — GPT-3. Остання є дітищем компанії Open AI, яку запускали за участі Ілона Маска. 

Залишити коментар
Мовчазний копірайтер і дефіцит «печенєк». Український стартап знає, як виглядатиме реклама у Facebook у майбутньому

CEO і фаундер Signum.AI Артем Гладких оголосив у вересні про офіційний запуск рішення щодо генерації рекламних постів для Facebook на базі однієї з найпотужніших на сьогодні генеративних нейронних мереж — GPT-3. Остання є дітищем компанії Open AI, яку запускали за участі Ілона Маска. 

Артем запустив генератор, правда, поки в бета-версії, рішення, яке працює за принципом Saas. Клієнт, який отримав доступ, налаштовує рішення під свої цілі. 

Журналістка dev.ua поспілкувалася з Артемом і дізналася, як працює його незвичайний стартап.

Дефіцит «печенєк» 

Крім генератора рекламних текстів, частиною SaaS-платформи, розробленої Артемом, є також і маркетплейс клієнтських даних. Артем пояснив його перспективу наступним чином:

«Зараз на ринку є проблема — великий update від Apple, який вводить нові правила приватності. Тепер кожен користувач Apple на своїй стороні може сказати, готовий він чи ні ділитися своєю активністю і даними про переваги зі сторонніми сервісами».

Іншими словами, роздобути cookies буде вже не так просто.

Смартфонами Apple користується величезна кількість американців. І тепер у сервісів, таких як Facebook, що раніше використовували масиви призначених для користувача даних, для таргетування реклами виникли проблеми.  

«Facebook не зрозуміє, хто любить лисих котів, хто є дамами з дітьми до року і так далі», — уточнює Гладких. 

І відповідно, як він каже, стала падати ефективність рекламних кампаній у соцмережі.

Тому Сервіс вирішив самостійно контактувати з учасниками ринку й закуповувати у них дані про призначені для користувача активності. У підсумку утворився маркетплейс даних, де все розбито за інтересами. 

Мовчазний копірайтер

Другий компонент SaaS-платформи — генерація контенту. Як вже говорилося, команда Артема використовує супернейронку GPT-3, що працює на базі 178 млрд параметрів і здатну продовжити написання тексту, якщо їй дати Вступні дані.

За словами Артема, стартап довчив GPT- 3 на кращих маркетингових кампаніях, щоб вона генерувала контент для різних аудиторій.

«Наша модель знає, яку пропозицію написати, щоб мама з дитиною до року і Лисим котом клікнула на рекламний банер з найбільшою ймовірністю. Вона підбирає правильні фрази і контекст», — підкреслює підприємець. 

За його словами, в Open AI є досить зручний інтерфейс, щоб навчати модель. 

«Умовно кажучи, ти просто згодовуєш моделі. А потім вона відтворює подібне», — зазначає Артем.

Харчувався сервіс кращими креативами (текстами й картинками), які крутилися в рекламних кампаніях останнім часом. 

«Модель розуміла, що, умовно кажучи, фрази „ваш Лисий кіт не буде хворіти“ і картинка з сумним котом продавали найкраще. І створювала подібні», — зазначає стартапер. 

До слова, нейронка поки не генерує картинки, тільки тексти. Але візуальна частина — наступний крок. Через чотири місяці команда хоче до них дійти. 

Зараз рішення заточене під Facebook. У «хотєлках» — Linkedin, Google та інші.  

Близько року український сервіс працював над вдосконаленням нейронки. Працює генератор поки що тільки з англомовним текстом.

Бізнес складова

Зараз клієнти отримують доступ до SaaS платформи Артема і самі налаштовують Тексти під свої потреби. Коробкове рішення — поки безкоштовне. 

Розробники хочуть, щоб якомога більше клієнтів протестували послугу, аби потім зібрати фідбек і проаналізувати його. 

Потім автори проєкту подумають над монетизацією. 

Гроші стартап заробляє зараз тільки на індивідуальних рішеннях під ключ. Вони приносять до $50 000 виторгу на місяць. Середній цінник для одного клієнта — від однієї до трьох тисяч доларів. Продукт розрахований на глобальний ринок, але поки що працює з клієнтами переважно з Американського регіону. Серед великих клієнтів — медіа-агентство Group M (Mediacom, MindShare), а також проєкти YCombinator. 

Динаміка розвитку стартапа

Як влаштований стартап

У команді Signum.AI працює 40 осіб. Все стандартно: backend, frontend, data science, аналітики, продакти. Розробники — українські. Їх близько 15 осіб і вони поки що працюють віддалено. Але в планах — відкриття офісу. Невелика частина команди сидить в штаб-квартирі в Нью-Йорку, і частина біздевів під СНД працюють з Росії. 

Стартап запустився у 2020 році. Спочатку компанія спеціалізувалася на зборі даних і їх продажу. Минулого літа стартап підняв невеликий раунд на $0,5 млн від Фонду RTP Global Леоніда Богуславського, кілька ангелів. Гроші стали в пригоді для доопрацювання і розгону рішення. 

У найближчих планах — підняти новий раунд інвестицій і наростити базу клієнтів до 1000 і дорости до виторгу в $100 000 на місяць.

Маша в каждом телефоне. Украинцы создали голосового секретаря с помощью AI. Их цель - покорить Европу и США
Маша в кожному телефоні. Українці створили голосового секретаря за допомогою AI. Їх мета-підкорити Європу і США
По темі
Маша в кожному телефоні. Українці створили голосового секретаря за допомогою AI. Їх мета-підкорити Європу і США
Два капитана. Как два айтишника променяли хорошую зарплату на морские просторы и не жалеют об этом
Два капітани. Як два айтішники проміняли хорошу зарплату на морські простори і не шкодують про це 
По темі
Два капітани. Як два айтішники проміняли хорошу зарплату на морські простори і не шкодують про це
Кнопка здоровья. Украинцы разработали систему спасающую пациентов стационара от смерти
Кнопка здоров’я. Українці розробили систему, яка рятує пацієнтів стаціонару від смерті
По темі
Кнопка здоров’я. Українці розробили систему, яка рятує пацієнтів стаціонару від смерті
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Жодних ігор у метавсесвіті: Facebook припинить підтримку свого сервісу для геймерів
Жодних ігор у метавсесвіті: Facebook припинить підтримку свого сервісу для геймерів
Жодних ігор у метавсесвіті: Facebook припинить підтримку свого сервісу для геймерів
У Facebook та Instagram з'явилася підтримка NFT. В Україні це одна з важливих технологій для допомоги ЗСУ
У Facebook та Instagram з'явилася підтримка NFT. В Україні це одна з важливих технологій для допомоги ЗСУ
У Facebook та Instagram з'явилася підтримка NFT. В Україні це одна з важливих технологій для допомоги ЗСУ
Битва за розум. Як Facebook і Twitter спинили операцію США, спрямовану проти російської пропаганди в соцмережах
Битва за розум. Як Facebook і Twitter спинили операцію США, спрямовану проти російської пропаганди в соцмережах
Битва за розум. Як Facebook і Twitter спинили операцію США, спрямовану проти російської пропаганди в соцмережах
Twitter, Facebook і Instagram видалили низку облікових записів, які були спрямовані проти російської пропаганди і боролися з нею в тому числі і за допомогою мемів. За словами дослідників, кампанія тривала майже 5 років. Розповідаємо головне з матеріалу Vice.
Як працюють нові соцмережі BeReal, Locket Widget, Yubo та Poparazzi, що потіснили Facebook і конкурують з Instagram і TikTok за увагу зумерів
Як працюють нові соцмережі BeReal, Locket Widget, Yubo та Poparazzi, що потіснили Facebook і конкурують з Instagram і TikTok за увагу зумерів
Як працюють нові соцмережі BeReal, Locket Widget, Yubo та Poparazzi, що потіснили Facebook і конкурують з Instagram і TikTok за увагу зумерів
Нова соцмережа BeReal набула вірусного поширення і витіснила з чартів App Store в США Facebook Марка Цукерберга. Її називають протилежністю Instagram та конкурентом Tik-Tok. Як працює нова платформа, що приваблює увагу зумерів? 

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.