Як пише Forbes, посилаючись на результати засідання Національної ради з питань теле- та радіомовлення від 7 листопада, канали «Maincast Sport» та «Maincast» транслюватимуться на ОТТ-сервісах і через кабельних операторів.
Очевидно, що «Maincast Sport» буде дотримуватися спортивної тематики, тоді як канал «Maincast» зосередиться на розважальному відеоконтенті.
Обидва канали транслюватимуться українською мовою 24 години на добу, а їх запуск запланований на 30 листопада 2024 року.
Нагадаємо, що підприємець Максим Кріппа раніше заперечив свій стосунок доIT-компаній Evoplay, GGBet та онлайн-казино «Вулкан».
Зі слів бізнесмена, до його інтересів входять IT, кіберспорт, геймдев та розширення активів у сфері нерухомості. Нещодавно він купив готель «Україна».
Перед цим Максим Кріппа у 2020 році купив готель «Дніпро» в центрі столиці. У 2023 році він купив столичний бізнес-центр «Парус». У липні 2022 року Кріппа придбав найбільш титулований кіберспортивний клуб, чемпіонів світу, NAVI. Пізніше стало відомо, що він купив також компанію-розробника гри S.T.A.L.K.E.R. — GSC Game World.
«Моя фінансова мета — накопичити $1 000 000, щоб мати пасивний дохід і жити на нього». Як айтішники витрачають гроші та в що інвестують
Зарплата айтішників в Україні — одна з найвищих. І ІТ-галузь під час війни — єдина галузь, яка зростає, попри війну. А айтішники — серед тих, хто найактивніше підтримують армію. Середній місячний донат айтішника становить 10% від зарплати, або $270. dev.ua вирішив розпитати айтішників, куди вони витрачають гроші й у що інвестують під час війни.