💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
17 листопада 2023, 18:41
2023-11-17
Схоже, що Сергій Григорович більше не володіє GSC Game World. Новим кінцевим бенефіціаром став Максим Кріппа, якому належить NAVI
UPD. За даними YouControl, Григорович Сергій Костянтинович перестав бути кінцевим бенефіціарним власником GSC GAME WORLD GLOBAL LTD (ТОВ «ГСК УКРАЇНА») з 22 вересня 2023 року. Ним став Кріппа Максим Володимирович, який також володіє кіберспортивною організацією NAVI, і якого пов’язують з онлайн-казино.
Компанія GGBET заперечує причетність Кріппи до компанії і надала відповідні аргументи.
На сайті аналітичної системи вказано, що засновником GSC UKRAINE LLC значиться GSC GAME WORLD GLOBAL LTD з реєстрацією на Кіпрі. Її кінцевим бенефіціаром вказаний Кріппа Максим Володимирович, який є громадянином України, але зареєстрований в ОАЕ. Про це пише Gamedev DOU.
YouControl вказує, що GSC UKRAINE зареєстрована 8 березня 2023 року, а її статутний капітал складає 100 000 грн. Керівником компанії є Ткаченко Катерина Володимирівна, яка обіймає цю посаду з 21 вересня 2023 року. Раніше кінцевим бенефіціаром GSC UKRAINE був Григорович Сергій Костянтинович.
Відомо, що Максим Кріппа є також кінцевим бенефіціаром кіберспортивної організації NAVI та має частку (25%) в компанії Maincast, що займається кіберспортивними трансляціями. Видання Forbes за останній рік випустило три розслідування, в яких фігурував Кріппа — в них стверджувалося, що він має зв’язок із мережею онлайн-казино «Вулкан» та з беттінговою компанією GGBet.
За телефоном, вказаним у GSC UKRAINE LLC, підтвердили, що це саме ця компанія, але відмовилися коментувати чи має вона відношення до студії, яка працює над розробкою гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля. Роз’яснення пообіцяли надати електронною поштою пізніше.
Наразі в GSC Game World не прокоментувала інформацію про зміну власника.
Хто такий Сергій Григорович
Сергій Григорович відомий у геймерській спільноті, як засновник студії GSC Game World, що він зробив у 1995 році у віці 16 років. Вона стала всесвітньо відомої завдяки розробці популярних серій ігор «Козаки» та S.T.A.L.K.E.R.
У 2011 році стало відомо, що Сергій Григорович вирішив припинити розробку S.T.A.L.K.E.R. 2 і закрити компанію GSC Game World. Але наприкінці 2014 року студія відновила роботу, а керівництво нового проєкту очолив брат Сергія — Євген Григорович.
У вересні 2016 відроджена GSC Game World випустила «Козаки 3», а у 2018 році Сергій Григорович оголосив про перезапуск розробки S.T.A.L.K.E.R. 2.
На виставці E3 2021 показали перший геймплейний трейлер гри та анонсована повна назва гри — S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля. Водночас один із персонажів в кінцівці (4:40) трейлера отримав таке ж обличчя та ім’я, як у Григоровича.
UPD. 17.11.2023 18:30 GGBET виступила з запереченням причетності Максима Кріппи до компанії.
«Максим Кріппа не пов’язаний з брендом GGBET жодним чином. ТОВ „ГГБЕТ“ отримала ліцензію на букмекерську діяльність та онлайн-казино в Україні 8 серпня 2023 року. Рішення КРАІЛ можна переглянути за посиланням. Згідно з даними реєстру, директор компанії — Павло Ткачук, а бенефіціар — Петро Козирев», — повідомили в GGBET.
Крім того, в компанії додали, що бренд GG.BET вже довгий час є партнером NAVI та Maincast. З NAVI реалізує контентні та благодійні проєкти, організує івенти для фанатів кіберспорту. У роботі з Maincast GG.BET спонсорує трансляції світових турнірів. На цьому всі зв’язки з обома компаніями закінчуються.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.