Як отримати максимум від алгоритмів LinkedIn: ключові слова у профілі та контенті, що підвищать шанси бути поміченими у соцмережі
Senior Employer Brand manager Юлія Семенова розповіла, як використовувати ключові слова у профілі та контенті в LinkedIn: де мають бути ключові слова і як їх знайти, SEO для статей і дописів, alt-текст для відео і фото, та як його скласти за допомогою ChatGPT.
Senior Employer Brand manager Юлія Семенова розповіла, як використовувати ключові слова у профілі та контенті в LinkedIn: де мають бути ключові слова і як їх знайти, SEO для статей і дописів, alt-текст для відео і фото, та як його скласти за допомогою ChatGPT.
«Ключові слова використовують для пошуку кандидатів, клієнтів, колег, а також для розширення професійного нетворкінгу й пошуку цікавої інформації — зазначає Юлія Семенова.
Щоб отримати максимум від алгоритмів LinkedIn, потрібно використовувати ключові слова як в профілі, так і в контенті.
«Додавання цих слів та фраз до вашої сторінки покращує шанси з’явитися вище у результатах пошуку, а значить отримати більше пропозицій роботи, нових контактів та підвищити рейтинг вашого акаунта», — пояснює бренд-менеджерка.
Ключові слова, які мають бути у профілі LinkedIn (також вони мають бути в резюме)
Де мають бути ключові слова:
Заголовок під фото «Headline» — галузеві терміни, за якими вас мають знайти. Скористайтеся методом трьох W: Who you are (ваша посада), What you do (головні напрямки роботи), What you offer (ключові слова, орієнтовані на дію: збільшення трафіку на сайт, покращення репутації бренду тощо).
Блок «Summary» — коротка презентація вашого досвіду. Використовуйте слова, які стосуються цільової ролі та галузі. Опишіть загальний досвід роботи, зони відповідальності, робочі інструменти, нішеві знання.
Блок «Work Experience» — кожен досвід має включати розширені терміни, що характеризують вашу роботу, показують ваші результати та внесок у досягнення бізнес-цілей (Наприклад: «За 1 рік роботи публікація 10 статей про бренд роботодавця у ЗМІ Tier 1, які збільшили трафік на сайт у 5 разів»).
Блок «Skills» — можна додати 100 штук, але Юлія рекомендує 30-50. «Додайте навички різних категорій, щоб ширше продемонструвати ваші здібності: галузеві навички, інструменти та технології, мови, soft skills», — додає бренд-менеджерка.
Як знайти правильні ключові слова для профілю:
На думку Юлії, найкращий спосіб — проаналізувати описи вакансій та визначити навички та обов’язки, які шукає роботодавець.
Також перегляньте профілі інших спеціалістів у вашій сфері, щоб побачити, які ключові слова вони використовують на своїй сторінці.
Подивіться, які слова часто використовують у постах ваші колеги та конкуренти. Додатково Юлія радить, ввести ключове слово у пошуку LinkedIn (наприклад, «IT-рекрутинг») та подивіться, які теми популярні.
Ключові слова для контенту
SEO для постів:
Ключові слова у дописах допомагають алгоритмам платформи зрозуміти зміст контенту та показувати його релевантній аудиторії.
Додавайте у тексти професійні терміни та сленг одразу двома мовами: українською та англійською. Наприклад, варто використовувати обидва варіанти — «резюме» та «CV», щоб залучити ширшу аудиторію.
Використовуйте 1–2 ключові слова на 100 слів, уникайте «словесного спаму».
SEO для статей:
Використовуйте ключові слова в заголовках, підзаголовках та вступі.
Обов’язково заповнюйте SEO-налаштування, які вбудовані в самій соцмережі.
SEO-опис статті має містити головні тези, оскільки він буде відображатися замість перших рядків тексту у пошуковій видачі.
Хештеги:
Юлія нагадує, що хештеги — це теж ключові слова.
Оптимально використовувати до 3-х хештегів у дописі.
Рекомендується використовувати нішеві хештеги (наприклад, businesswriting) замість загальних (business).
Alt-текст для ілюстрацій та відео:
Це альтернативний опис до зображень та відео, або, як його ще називають, текст заміщення.
Звичайний користувач його не побачить, але він є одним із важливих інструментів інклюзивності для людей із порушеннями зору.
Також він зчитується пошуковими системами й алгоритмом LinkedIn, що додатково просуває ваш пост.
Промпт для генерування alt-тексту в ChatGPT:
«Напиши alt-текст для цього зображення [завантажте фото або опишіть його]. Текст має бути інклюзивним, містити ключові слова з посту для SEO [додайте текст поста] і точно передавати зміст зображення. Обмеження — до 1000 символів.»
LinkedIn заблокував пост айтішника «за булінг та харасмент». Раніше він поскаржився в підтримку на іншого користувача, що звинуватив українську IT-компанію у нацизмі