🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉

Як отримати максимум від алгоритмів LinkedIn: ключові слова у профілі та контенті, що підвищать шанси бути поміченими у соцмережі

Senior Employer Brand manager Юлія Семенова розповіла, як використовувати ключові слова у профілі та контенті в LinkedIn: де мають бути ключові слова і як їх знайти, SEO для статей і дописів, alt-текст для відео і фото, та як його скласти за допомогою ChatGPT.

Залишити коментар
Як отримати максимум від алгоритмів LinkedIn: ключові слова у профілі та контенті, що підвищать шанси бути поміченими у соцмережі

Senior Employer Brand manager Юлія Семенова розповіла, як використовувати ключові слова у профілі та контенті в LinkedIn: де мають бути ключові слова і як їх знайти, SEO для статей і дописів, alt-текст для відео і фото, та як його скласти за допомогою ChatGPT.

«Ключові слова використовують для пошуку кандидатів, клієнтів, колег, а також для розширення професійного нетворкінгу й пошуку цікавої інформації — зазначає Юлія Семенова.

Щоб отримати максимум від алгоритмів LinkedIn, потрібно використовувати ключові слова як в профілі, так і в контенті.

«Додавання цих слів та фраз до вашої сторінки покращує шанси з’явитися вище у результатах пошуку, а значить отримати більше пропозицій роботи, нових контактів та підвищити рейтинг вашого акаунта», — пояснює бренд-менеджерка. 

Ключові слова, які мають бути у профілі LinkedIn (також вони мають бути в резюме)

Де мають бути ключові слова:

  • Заголовок під фото «Headline» — галузеві терміни, за якими вас мають знайти. Скористайтеся методом трьох W: Who you are (ваша посада), What you do (головні напрямки роботи), What you offer (ключові слова, орієнтовані на дію: збільшення трафіку на сайт, покращення репутації бренду тощо).

  • Блок «Summary» — коротка презентація вашого досвіду. Використовуйте слова, які стосуються цільової ролі та галузі. Опишіть загальний досвід роботи, зони відповідальності, робочі інструменти, нішеві знання.

  • Блок «Work Experience» — кожен досвід має включати розширені терміни, що характеризують вашу роботу, показують ваші результати та внесок у досягнення бізнес-цілей (Наприклад: «За 1 рік роботи публікація 10 статей про бренд роботодавця у ЗМІ Tier 1, які збільшили трафік на сайт у 5 разів»).

  • Блок «Skills» — можна додати 100 штук, але Юлія рекомендує 30-50. «Додайте навички різних категорій, щоб ширше продемонструвати ваші здібності: галузеві навички, інструменти та технології, мови, soft skills», — додає бренд-менеджерка.

 Як знайти правильні ключові слова для профілю:

  • На думку Юлії, найкращий спосіб — проаналізувати описи вакансій та визначити навички та обов’язки, які шукає роботодавець.

  • Також перегляньте профілі інших спеціалістів у вашій сфері, щоб побачити, які ключові слова вони використовують на своїй сторінці.

  • Подивіться, які слова часто використовують у постах ваші колеги та конкуренти. Додатково Юлія радить, ввести ключове слово  у пошуку LinkedIn (наприклад, «IT-рекрутинг») та подивіться, які теми популярні.

Ключові слова для контенту

SEO для постів:

  • Ключові слова у дописах допомагають алгоритмам платформи зрозуміти зміст контенту та показувати його релевантній аудиторії.
  • Додавайте у тексти професійні терміни та сленг одразу двома мовами: українською та англійською. Наприклад, варто використовувати обидва варіанти — «резюме» та «CV», щоб залучити ширшу аудиторію.
  • Використовуйте 1–2 ключові слова на 100 слів, уникайте «словесного спаму».

SEO для статей:

  • Використовуйте ключові слова в заголовках, підзаголовках та вступі.
  • Обов’язково заповнюйте SEO-налаштування, які вбудовані в самій соцмережі.
  • SEO-опис статті має містити головні тези, оскільки він буде відображатися замість перших рядків тексту у пошуковій видачі.

Хештеги:

  • Юлія нагадує, що хештеги — це теж ключові слова.
  • Оптимально використовувати до 3-х хештегів у дописі.
  • Рекомендується використовувати нішеві хештеги (наприклад, businesswriting) замість загальних (business).

 Alt-текст для ілюстрацій та відео:

  • Це альтернативний опис до зображень та відео, або, як його ще називають, текст заміщення.
  • Звичайний користувач його не побачить, але він є одним із важливих інструментів інклюзивності для людей із порушеннями зору.
  • Також він зчитується пошуковими системами й алгоритмом LinkedIn, що додатково просуває ваш пост.

Промпт для генерування alt-тексту в ChatGPT:

«Напиши alt-текст для цього зображення [завантажте фото або опишіть його]. Текст має бути інклюзивним, містити ключові слова з посту для SEO [додайте текст поста] і точно передавати зміст зображення. Обмеження — до 1000 символів.»

Як покращити свій LinkedIn за допомогою ШІ? 6 промптів для оптимізації профілю від української карєрної коучки
Як покращити свій LinkedIn за допомогою ШІ? 6 промптів для оптимізації профілю від української кар’єрної коучки
По темi
Як покращити свій LinkedIn за допомогою ШІ? 6 промптів для оптимізації профілю від української кар’єрної коучки
Топ-20 промптів для ChatGPT які допоможуть в роботі з даними від Head of Analytics компанії Jooble
Топ-20 промптів для ChatGPT, які допоможуть в роботі з даними, від Head of Analytics компанії Jooble
По темi
Топ-20 промптів для ChatGPT, які допоможуть в роботі з даними, від Head of Analytics компанії Jooble
15 ефективних промптів ChatGPT які допоможуть вам заощадити 15 годин щотижня
15 ефективних промптів ChatGPT, які допоможуть вам заощадити 15 годин щотижня
По темi
15 ефективних промптів ChatGPT, які допоможуть вам заощадити 15 годин щотижня
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Читайте також
LinkedIn визначає профілі українців як «російські». Як провести «дерусифікацію» сторінки в мережі
LinkedIn визначає профілі українців як «російські». Як провести «дерусифікацію» сторінки в мережі
LinkedIn визначає профілі українців як «російські». Як провести «дерусифікацію» сторінки в мережі
Це призводить до того, що ваш профіль частіше показується російським HR-спеціалістам.
Щось пішло не так? LinkedIn розблокував допис розробника, який раніше заблокували нібито за сексизм та харасмент
Щось пішло не так? LinkedIn розблокував допис розробника, який раніше заблокували нібито за сексизм та харасмент
Щось пішло не так? LinkedIn розблокував допис розробника, який раніше заблокували нібито за сексизм та харасмент
LinkedIn заблокував пост айтішника «за булінг та харасмент». Раніше він поскаржився в підтримку на іншого користувача, що звинуватив українську IT-компанію у нацизмі
LinkedIn заблокував пост айтішника «за булінг та харасмент». Раніше він поскаржився в підтримку на іншого користувача, що звинуватив українську IT-компанію у нацизмі
LinkedIn заблокував пост айтішника «за булінг та харасмент». Раніше він поскаржився в підтримку на іншого користувача, що звинуватив українську IT-компанію у нацизмі
LinkedIn вважає нормальним звинувачення українців у нацизмі? В підтримці соцмережі вважають, що це не порушує правила спільноти
LinkedIn вважає нормальним звинувачення українців у нацизмі? В підтримці соцмережі вважають, що це не порушує правила спільноти
LinkedIn вважає нормальним звинувачення українців у нацизмі? В підтримці соцмережі вважають, що це не порушує правила спільноти
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.