LinkedIn вважає нормальним звинувачення українців у нацизмі? В підтримці соцмережі вважають, що це не порушує правила спільноти
Користувач LinkedIn звинуватив SoftServe в нацизмі. Проте LinkedIn зазначив, що це не порушує політику спільноти.
Користувач LinkedIn звинуватив SoftServe в нацизмі. Проте LinkedIn зазначив, що це не порушує політику спільноти.
Користувач LinkedIn звинуватив SoftServe в нацизмі. Проте LinkedIn зазначив, що це не порушує політику спільноти.
QA Team/Tech Lead в P2H Олексій Мащиць розповів в LinkedIn, що на його скаргу в підтримку соцмережі щодо звинувачень на адресу найбільшого аутсорсера SoftServe у нацизмі в соцмережі не відреагували.
Один з користувачів написав наступне: «На жаль, SoftServe — західна компанія зі Львова, і там процвітають справді нацистські настрої».
Айтішник переклав коментар користувача для служби підтримки. Проте там Мащицю відповіли, що такі висловлювання не суперечать політиці соцмережі.
«Отже, LinkedIn, я переклав це для вас. Команда підтримки сказала мені, що це не суперечить Політиці LinkedIn. Зокрема, моє повідомлення про те, що це фейк, було відхилено», — пише айтішник.
Мащиць задався питанням: «Чи правильно я розумію, що LinkedIn вважає, що нацистські настрої мають місце у Львові, Україна? Справді?».
Він нагадав, що ця теза є однією з «офіційних» причин, чому росія почала війну проти України. «Отже, чи дійсно LinkedIn підтримує росію у її вторгненні в Україну?», — запитує айтішник.
В коментарях Олексію порадили не гаяти часу та надіслати подробиці інциденту в СБУ, аби подібних коментів в LinkedIn більше не було.
Цей мій пост вже заблоковано за булінг та харасмент.