💻 MayBee: френдлі HRM система. Просте та iнтуїтивне управління комплексними HR процесами 🔥

У «Новій пошті» створили новий IT-підрозділ, що став резидентом «Дія City». Над чим працюють айтішники «НП Діджитал»

У «Новій пошті» розповіли про трансформацію IT-підрозділу, скорочення виплат на «бенч» IT-фахівців.

Залишити коментар
У «Новій пошті» створили новий IT-підрозділ, що став резидентом «Дія City». Над чим працюють айтішники «НП Діджитал»

У «Новій пошті» розповіли про трансформацію IT-підрозділу, скорочення виплат на «бенч» IT-фахівців.

Як розповіла в інтерв’ю DOU Олена Плахова, директорка з управління репутацією «Нової пошти», на початку війни топменеджмент компанії відмовився на місяць від зарплат, бо 26 лютого обсяг посилок становив 2% від довоєнного, і компанія не знала, що буде далі.

«Ми для себе вирішили, що точно не маємо права скорочувати зарплати співробітникам „передової лінії“. Це водії, працівники терміналів, логісти, вантажники, оператори відділень, пакувальники, тобто люди, які взаємодіють із клієнтом, працюють руками. Ми могли піти на непрості кроки лише з менеджментом середньої ланки, офісом підтримки. Бо, скажімо чесно, у них і більша зарплатня, і комфортніші умови праці, якщо можна взагалі казати про комфорт під час війни», — зазначила вона.

Також Плахова зазначає, що всі працівники офісу підтримки домовилися про те, що зменшать їм зарплату. «З кожним була окрема домовленість. Комусь скоротили на 30%, комусь — на 70%. Також проговорили, що відновлювати її будемо в міру того, як збільшується кількість посилок, — і щойно вона стало відновиться до 100%, ми повернемося до 100% довоєнної зарплати», — розповідає вона.

Уже у вересні, за словами Плахової, обсяг посилок сягнув довоєнного, і компанія остаточно повернула зарплату в повному обсязі всім підрозділам.

Айтішникам, запевняє вона, зарплати повернули ще раніше. 

Нині в офісі підтримки відбулися організаційні зміни.

У групі компаній «Нова пошта» є «Нова пошта» в Україні, «NovaPay» — фінансова компанія, «Нова пошта Центр» — на кшталт корпоративного центру, «Нова пошта Молдова», «Нова пошта Глобал», «Нова Пошта Польща». У всіх цих компаніях працюють айтішники.

Раніше IT-відділ корпоративного центру займався стратегічними завданнями щодо інноваційних рішень. Наприклад, вони мали зробити щось на зразок єдиної бази клієнтів серед усіх компаній або запустити абсолютно новий застосунок. Також був проєкт із запуску єдиного сайту для всіх компаній групи.

Та з початком війни компанія вирішила, що зараз не до нових ІТ-розробок, адже ніхто не розумів, що буде далі.

«Адміністратори core-систем працювали, підтримували систему. А от розробникам ми запропонували піти у відпустку за власний кошт. Така ж ситуація була не тільки з айтішниками, а й з іншими співробітниками офісу підтримки. А коли законодавчо стало можливо припиняти на деякий час трудові відносини через воєнний стан, ми це робили», — зазначила Олена.

Та наприкінці березня вже стало зрозумілим, що компанія вистояла, і було створено новий підрозділ — «НП Діджитал». У нього ввійшли ІТ-спеціалісти компаній групи та ті, кого ми залучили з ринку.

«У процесі цих організаційних змін деяких людей ми втратили — не звільняли їх і не скорочували, просто люди вирішили не продовжувати роботу з новим керівником, новою організаційною структурою та культурою», — каже Плахова.

Наразі всі айтішники, зазначає Олена, успішно працюють у «НП Діджітал», компанії-резиденті «Дія City».

«Нині на дуже великій швидкості закінчуємо розроблення сайту групи компаній „Нова пошта“, щоб розгорнути його в європейських країнах. Крім того, уже в лютому-березні 2023 року ми запустимо новий застосунок „Нової пошти“. Він теж буде міжнародний, тобто адаптований для країн Європи. Також для міжнародного ринку розробили абсолютно нове ПЗ для управління логістикою та процесами компанії», — розповіла фахівчиня НП.

«Нова пошта Глобал» почала доставляти з інтернет-магазинів Чехії й розказала як замовити Starlink
«Нова пошта Глобал» почала доставляти з інтернет-магазинів Чехії й розказала, як замовити Starlink
По темi
«Нова пошта Глобал» почала доставляти з інтернет-магазинів Чехії й розказала, як замовити Starlink
«Нова пошта» відкрила 4 нових відділення в Польщі. Як надіслати посилку з Варшави та Кракова в Україну: інструкція та графік роботи
«Нова пошта» відкрила 4 нових відділення в Польщі. Як надіслати посилку з Варшави та Кракова в Україну: інструкція та графік роботи
По темi
«Нова пошта» відкрила 4 нових відділення в Польщі. Як надіслати посилку з Варшави та Кракова в Україну: інструкція та графік роботи
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте також
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Як працюють поштомати від «Нова пошта», Meest та ROZETKA, і що потрібно, аби ними скористатись
Зараз, щоб отримати чи відправити посилку навіть не потрібно йти до відділення служби доставки, чекати довгі черги та витрачати купу часу. Це можна зробити за допомогою поштоматів — автоматичних теміналів, які розташовані у місцях активних переміщень людей, магазинах, супермаркетах та навіть в житлових будинках.  dev.ua зібрав інформацію про термінали різних сервісів доставки, де вони знаходяться, чим відрізняються, як скористатись поштоматом та які особливості вони мають. (оновлений текст від 17 листопада 2021 року)
«Нова пошта» хоче робити роботів для ДСНС: навіщо це потрібно
«Нова пошта» хоче робити роботів для ДСНС: навіщо це потрібно
«Нова пошта» хоче робити роботів для ДСНС: навіщо це потрібно
Чи масштабують «Дія City» на всю Україну та які техгіганти відбудовуватимуть країну після перемоги? Головне з інтерв'ю із заступником голови Мінцифри
Чи масштабують «Дія City» на всю Україну та які техгіганти відбудовуватимуть країну після перемоги? Головне з інтерв'ю із заступником голови Мінцифри
Чи масштабують «Дія City» на всю Україну та які техгіганти відбудовуватимуть країну після перемоги? Головне з інтерв'ю із заступником голови Мінцифри
Заступник міністра цифрової трансформації з питань розвитку ІТ Олександр Борняков дав велике інтерв’ю DOU. Розповідаємо найцікавіше з розмови. 
UPD. В Україні планують удосконалити процедуру бронювання айтішників. Як це працюватиме: роз'яснення Мінцифри
UPD. В Україні планують удосконалити процедуру бронювання айтішників. Як це працюватиме: роз'яснення Мінцифри
UPD. В Україні планують удосконалити процедуру бронювання айтішників. Як це працюватиме: роз'яснення Мінцифри
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.