💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Олексій ДзюбаСтартап
6 грудня 2023, 12:01
2023-12-06
«За допомогою власного ШІ передбачаємо поведінку гравця». Бліц зі співзасновницею GameTree, який залучив $1,7 млн інвестицій і бореться з токсичністю в ігровому середовищі
GameTree у 2019-му році заснували Дана Сидоренко, яка служила парамедикинею в ЗСУ, та Джон Уке. Його основний фокус — створення нетоксичних та дружніх ігрових спільнот. Зараз у GameTree 600 000 користувачів, переважно з Великої Британії, США та Канади. На сьогодні компанія підтримує 200 000 ігор на всіх платформах. За останні 3 роки сервіс допоміг геймерам зробити 2 млн метчів з партнерами по грі. Нещодавно GameTree залучив $1,7 млн seed-фінансування, які, зокрема, планує витратити на створення повноцінної десктопної версії. Ми зв’язалися з Даною Сидоренко і поговорили про використання штучного інтелекту, вкладені власні кошти в компанію та співпрацю з великими гравцями game-індустрії.
GameTree у 2019-му році заснували Дана Сидоренко, яка служила парамедикинею в ЗСУ, та Джон Уке. Його основний фокус — створення нетоксичних та дружніх ігрових спільнот. Зараз у GameTree 600 000 користувачів, переважно з Великої Британії, США та Канади. На сьогодні компанія підтримує 200 000 ігор на всіх платформах. За останні 3 роки сервіс допоміг геймерам зробити 2 млн метчів з партнерами по грі. Нещодавно GameTree залучив $1,7 млн seed-фінансування, які, зокрема, планує витратити на створення повноцінної десктопної версії. Ми зв’язалися з Даною Сидоренко і поговорили про використання штучного інтелекту, вкладені власні кошти в компанію та співпрацю з великими гравцями game-індустрії.
— Чи це перші залучені кошти GameTree та скільки сьогодні фахівців у вашій компанії?
— До цього вкладала власні кошти, куди входять фінанси друзів і родини. Попередньо це близько $400 000. Зараз ми перебудовуємо команду, в штаті на сьогодні близько 16 людей.
— Як саме ви використовуєте штучний інтелект у підбірці партнерів для гри?
— У нас власний ШІ, який ми використовуємо для аналізу та передбачення поведінки користувача, як у грі, так і поза грою. А також його комунікацію на платформі і аналіз його тестів. Ці дані ми класифікуємо по понад 100 різних критеріях та використовуємо для метчингу та рекомендації ігор.
— Прочитав, що ви хочете рухатися в B2b-напрям. Як саме?
— B2b буде нашим фокусом у 2024-му році. Зараз фінальна стадія тестування плагінів для ігор. Це буде рішення, яке ММО-ігри (масові багатоосібні онлайн-ігри — ред.) зможуть вбудовувати за годину і безплатно використовувати наш алгоритм для покращення метчингу для власних користувачів.
Game-developers більше не потрібно буде витрачати час на створення власного метчингу. Плагін, що ми пропонуємо буде виконувати цю задачу з якістю небаченою раніше, адже це не просто рандомізована рекомендація, а ШІ натренований на мільйонах геймерів — виміряний, передбачений і найкращий з усіх можливих. Ми також запрошуємо ігри, які хочуть протестувати це рішення до співпраці (посміхається).
— Яка ціна на послуги GameTree для користувачів і чи зміниться вона після запуску застосунку для десктопу?
— Головний функціонал для геймерів є і буде безплатний та відкритий. Ціна memberships — $9,99/місяць, $17,99/3 місяці та $49,99/рік, та відкриває кастомізацію профайлу, розблоковує додаткові можливості по фільтрах, метчах і т. д. Ціна не буде змінюватись після запуску десктопу. Ми хочемо бути максимально демократичними для усіх геймерів, тому головні фітчі завжди залишатимуться free to use.
— Чи співпрацюєте ви, наприклад, з Twitch, де також є маса токсичних коментаторів? Можливо така співпраця є в планах?
— У нас є декілька цікавих та триваючих діалогів і проєктів з провідними ігровими компаніями (з мільйонами щоденних активних користувачів). Не можу, на жаль, поки розкривати імена, та Twitch поки що не один з них. Інші неймовірні колаборації, сподіваюсь, будуть доступні геймерам уже найближчим часом. З даними, експертизою та нашими алгоритмами, GameTree здатний повністю змінити соціальний досвід геймерів та повернути геймінг до його «золотої ери».
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.