«Хоча багато якостей гри знайшли відгук у гравців, ми також визнаємо, що інші аспекти гри й наш початковий запуск пройшли не так, як ми планували», — заявив режисер проєкту Раян Елліс.
Concord буде знято з продажу, щоб Sony та розробник Firewalk Studios могли «вивчити варіанти, в тому числі ті, які зможуть краще достукатися до наших гравців», повідомляє IGN. Можливо, це означає, що гру перевипустять за моделлю f2p.
Гра буде негайно вилучена з продажу, а всім, хто придбав її в PlayStation Store або PlayStation Direct, будуть повернуті кошти за допомогою оригінальних способів оплати. Тим, хто придбав гру в Steam та Epic Games Store, кошти будуть повернуті найближчими днями.
Фізичне відшкодування трохи складніше, але гравці можуть звернутися до окремих роздрібних продавців, щоб повернути кошти. Імовірно, Sony сама організує з ними систему, яка дозволить повністю обробити всі відшкодування. «Після повернення коштів гравці більше не матимуть доступу до гри», — пояснили в Sony.
Concord з’явилася 23 серпня 2024 року, тобто її вилучили з продажу всього через 11 днів після запуску і вимкнули для всіх гравців всього через два тижні після цього. Навіть ті, хто купив Concord, більше не зможуть грати після 6 вересня.
Її запуск був просто катастрофічним: аналітики повідомляють, що, ймовірно, було продано не більше 25 000 копій гри. Вона дебютувала з трагічним піковим показником 697 одночасних гравців у Steam.
Concord перебувала у розробці близько 8 років, і її бюджет вимірюється десятками, якщо не сотнями, мільйонів доларів. Це великий удар для Sony, яка покладала великі надії на проєкт — для гри пропонується лімітована версія геймпада DualSense, а на Gamescom 2024 був анонсований проєкт Secret Level від творців шоу «Любов, смерть і роботи». Це збірник з 15 короткометрівок, одна з яких присвячена всесвіту Concord.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.