👁️👁️ 300 000 криптанів встановили собі Trustee Plus - гаманець з криптокарткою. Чого чекаєш ти? 👉

Занадто багато мітингів, тайм трекер та робота в офісі: які вимоги роботодавців змушують айтівців зупинити співбесіду

Російська мова, тайм трекінг та робота в офісі — ці три пункти стали причиною, чому UI/UX Designer Максим Кондратьєв зупинив співбесіду з рекрутером. Тож дизайнер вирішив запитати спільноту у LinkeedIN про їхні червоні прапорці на співбесідах. Айтівці розповіли про свій досвід роботи з тайм трекером, про небезпеку офісів та інше. 

Оставить комментарий
Занадто багато мітингів, тайм трекер та робота в офісі: які вимоги роботодавців змушують айтівців зупинити співбесіду

Російська мова, тайм трекінг та робота в офісі — ці три пункти стали причиною, чому UI/UX Designer Максим Кондратьєв зупинив співбесіду з рекрутером. Тож дизайнер вирішив запитати спільноту у LinkeedIN про їхні червоні прапорці на співбесідах. Айтівці розповіли про свій досвід роботи з тайм трекером, про небезпеку офісів та інше. 

Тайм трекінг на роботі

«В них в компанії запроваджений тайм трекінг, що вже апріорі є червоними флагом, але в них є система відстежування руху мишки! Не рухається — не заробляєш гроші. Не важливо як ти працюєш, може ти в телефоні переглядаєш референси та тестуєш свій протопип, не рухається — отже ти не працюєш. Подібне відношення в першу чергу показує, що компанія не довіряє тому, кого найняла, а працівника змушує дурити компанію використовуючи різні хитрощі для руху мишки. Я не поцікавився стосовно скриншотів, а вони ймовірно були б, тому, що просто зупинив процес рекрутингу, перебив рекрутера і попрощався», — написав Максим.

У коментарях айтівці своїм досвідом роботи з тайм трекером.

Це вторгнення в особистий простір, ніхто не має права мене фотографувати. Робота не дорівнює рабство, а це саме рабство. Можна три години спокійно витратити не ресерч або якесь відео, яке мені потрібно для таски.
ЗП рахувалася згідно трекеру, тому ефективніше було думати не в руслі того, як швидше вирішити проблему, а в руслі того, куди б затрекати час + не забути побільше поклацати мишкою. 
Кожні 5 хвилин — це ще по божески. В таймтрекерах деяких є ще один цікавий баг. Якщо ти користуєшся 2-ма моніторами — то він неправильно трекає.
Колись дууже давно мав такий досвід, тоді особисто це не дуже непрягало, бо це був варіант з погодинною оплатою, і у випадку овер 180 годин — отримати свої зароблені. В робочий час займатися роботою це нормально)Тоді це не вважалося за дно, неприємно було якщо почав роботу і тільки згодом помітив що не рахує. Накручувати лічильник потреби не мав. Згодом від того відмовилися.

Одного разу проходила випробувальний термін з трекером, який робить скріншоти екрану кожних 10 секунд і жахливо пищить, якщо протягом 15 хв не має жодної активності користувача.

Після того мені не відписували 3 тижні, а через 3 тижні написали «ви нам дуже сподобалися, але просто на жаль зараз ми не можемо запропонувати вам роботу».

Тиждень моєї роботи звичайно ж був безплатним. З того часу ненавиджу трекери…

В мене знайомий 3D дизайнер так працював із трекінгом та відслідковуванням дій миші. В результаті, щоб зарахувала система хочаб 6 годин роботи, він працював по 9-11 годин на день. І мене це просто обурювало. Я не розумію як так можна ставитися до людей. В мої картині світу такого не існує, тож повністю підтримую автора посту, що такі співбесіди треба зупиняти, озвучувати свою позицію і йти.
У сучасному світі, де цінується гнучкість та самореалізація, я відчуваю суттєві застереження стосовно практики тайм трекінгу на робочому місці. Використання систем відстеження часу може створювати відчуття недостатньої довіри до працівників, обмежувати творчість і призводити до стресу. Відверто кажучи, я вірю в те, що успішність міряється результатами і якістю виконаної роботи, а не кількістю годин, проведених за робочим столом. Важливо надати працівникам вільність і довіру, щоб вони могли працювати в оптимальному для себе режимі, що сприяє кращим результатам і задоволеності від роботи. Ми всі заслуговуємо на повагу і можливість керувати своїм часом з міркувань ефективності та здоров’я.

Натрапляв на подібне з трекінгом. Рекрутер писала, що буде скоро інтернатура, 300-500$, Scrapy Engineer. Невелика компанія, офіс в Запоріжжі. Згодом, повідомила, що є набір. Розчарували та відлякали умови: 40 год в неділю; трекінг на ПК; лекції відвідувати з обов’язково вкл камерою; півтори неділі тривалість — 240$, але не факт, що заплатять, якщо щось не виконуєш; не факт, що влаштують після інтернатури, бо набирають натовп; якщо виконаєш менше ніж 80% завдань, не дадуть 240$.

Навчали б там те, з чим вже працював — гіт, докер тощо. Єдине нове — Scrapy.Ось так з 500$ містично змінилось на 240$. + за пів тори місяця, а не місяць + трекінг. Типу ми тобі не довіряємо, будемо слідкувати.

Дресируємо, як мавпу — не вирішуй проблему, а головне клацай частіше мишкою, кнопочки.

Робота в офісі

«Примусово їздити до офісу в небезпечні часи як зараз, коли гіперзвукова ракета долітає до центру міста швидше за сирену, а отже це може бути потенційний офісний центр і в укриття просто не стигнеш. Примусове зібрання людей в одне місце — це велика відповідальність за їх життя. 

Я люблю офіс, скучив за живим та цікавим професійним спілкуванням за філіжанкою кави на кухні. Але життя ставить випробування за випробуванням для українців в першу чергу, бо то пандемія, то війна, і я вважаю, що примусове скупчення людей не на часі», — поділився думкою у своєму дописі Максим Кондратьєв.

Більшість спільноти згодні, що така вимога не на часі та є небезпечною, хоча водночас багато хто визнав, що живого спілкування не вистачає. 

Поясніть хтось, навіщо витрачати час, щоб добиратися до офісу і назад додому, якщо працюєш в ІТ?

Коли 13 років 2 години щоденно витрачаєш на оце добирання, особливо коли нема свого авто — то це просто мрія працювати дистанційно

Доречі так. Також спілкувалася з рекрутеркою де головна умова була " працювати в офісі» і зовсім не важливо який ти спеціаліст. І я повністю згодна, що їздити під ракетами в офіс така собі ідея. Тож це для мене був червоний прапорець. 

Офіс. Завжди запитую чи готова компанія брати відповідальність за мою безпеку, тому що вдома цю відповідальність несу за себе я сама. І в мене, наприклад, є паркінг у будинку.

Які ще червоні прапорці назвали айтівці

  • Таємниця зарплати, яку «розкривають» в кінці бесіди;
  • коли під час співбесід наголошують, що колектив — це як сім’я, або  «молодий та дружній колектив»;
  • питання про особисте життя, особливо у жінок про те, чи є діти, чи планують;
  • «тикання» з перших секунд розмови;
  • спілкування із замовником напряму без менеджера, якщо це аутсорс і працюєш в компанії;
  • мітинги щодня по декілька разів на день. 
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
«Багато контролю — не дорівнює класна організація». Рекрутерка розповіла про шкідливість тайм-трекерів на робочому місці
«Багато контролю — не дорівнює класна організація». Рекрутерка розповіла про шкідливість тайм-трекерів на робочому місці
По темi
«Багато контролю — не дорівнює класна організація». Рекрутерка розповіла про шкідливість тайм-трекерів на робочому місці
«Якщо фірма вимагає використання трекерів можна ваш рейт множити на два». Айтівці — про ставлення до тайм-трекерів і надмірного контролю на роботі
«Якщо фірма вимагає використання трекерів, можна ваш рейт множити на два». Айтівці — про ставлення до тайм-трекерів і надмірного контролю на роботі
По темi
«Якщо фірма вимагає використання трекерів, можна ваш рейт множити на два». Айтівці — про ставлення до тайм-трекерів і надмірного контролю на роботі
Читайте также
«Ловушка начинающего». 5 самых распространенных ошибок джунов на собеседованиях и как их избежать
«Ловушка начинающего». 5 самых распространенных ошибок джунов на собеседованиях и как их избежать
«Ловушка начинающего». 5 самых распространенных ошибок джунов на собеседованиях и как их избежать
Наверное, каждый хоть раз в жизни переживал ситуацию, когда после собеседования вместо приглашения на работу приходил отказ. Как же так? Это несправедливо!» — многие из нас жаловались на судьбу и не понимали, что пошло не так. Екатерина Никитина, SoftServe IT Academy Recruiter, рассказала о пяти самых популярных ошибках начинающих кандидатов на собеседованиях.
Два месяца поисков, 80 отзывов, 12 собеседований и два офера. Как айтишник из Казатина с сертификатом Google и двумя пет-проектами работу искал
Два месяца поисков, 80 отзывов, 12 собеседований и два офера. Как айтишник из Казатина с сертификатом Google и двумя пет-проектами работу искал
Два месяца поисков, 80 отзывов, 12 собеседований и два офера. Как айтишник из Казатина с сертификатом Google и двумя пет-проектами работу искал
Начинающий айтишник Максим Наталчук поделился в LinkedIn собственным опытом поиска работы. Парень, согласно профилю, работает National Information Management Officer (Data Analyst) в компании iMMAP. Но желаемому оферу предшествовал непростой путь. С позволения автора, dev.ua публикует историю Максима о поиске работы в IT.
«Вряд ли можно верить фидбекам компаний». Тестовое в IT: делать или не делать? Отвечают айтишники
«Вряд ли можно верить фидбекам компаний». Тестовое в IT: делать или не делать? Отвечают айтишники
«Вряд ли можно верить фидбекам компаний». Тестовое в IT: делать или не делать? Отвечают айтишники
Дизайнер Анна Лазурко пожаловалась в LinkedIn, что ни одна компания, в которую она делала тестовое, не предоставила фидбек по ее просьбе или без него. «Получили, заигнорили на неделю-две, а затем „двигаемся с другим кандидатом“. Это вообще единственная фраза, которой мне отказывают. Как понять, что ты делаешь что-то не так и не то, когда нет ни одного фидбека?» — спросила разочарованная специалист.
Мануал для джуна. Что нужно знать начинающему в DevOps: 30 вопросов и советы опытного лида
Мануал для джуна. Что нужно знать начинающему в DevOps: 30 вопросов и советы опытного лида
Мануал для джуна. Что нужно знать начинающему в DevOps: 30 вопросов и советы опытного лида
Джунов, которые ищут работу, проходят кучу собеседований и получают отказы вместо оффера, во время войны стало больше. А все потому, что к собеседованиям необходимо тщательно готовиться. dev.ua начинает серию материалов о том, что нужно знать джунам для прохождения собеседования и получения вожделенного оффера от первого работодателя. Эльдар Алиев, Lead DevOps Engineer в SoftServe, рассказывает, что нужно знать, чтобы получить первый оффер DevOps и дает советы джунам от опытного синьора.
3 комментария

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.