💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
25 сентября 2024, 16:49
2024-09-25
Австралійсько-українська інді-гра Copycat про кицьку з притулку здобула схвальні відгуки в Steam
В Steam вийшла гра Copycat від студії Spoonful of Wonder в Сіднеї (Австралія), яку заснували Саманта Кейбл та Костя Ляхов. Проєкт розповідає історію щойно усиновленої кішки з притулку, яка «стає жертвою ретельно продуманого плану, коли ревнивий бродячий наслідувач краде її місце в будинку».
Copycat є дебютною грою австралійсько-українського дуету розробників. На сторінці студії зазначається, що Саманта й Костя знайомі понад 10 років, за які"спродюсували шестихвилинну анімацію, що підіймає настрій», кілька короткометражних фільмів, а також дитячу книгу. Copycat — їхній найбільший спільний проєкт.
«Copycat — це інді-гра, заснована на оповіді, яка ідеально підходить для того, щоб затишно провести похмурий день. Це зворушлива, чуттєва і сповнена надій австралійська історія, що розповідає про зв’язок між людиною і домашньою твариною у всіх її проявах. Кольорові візуальні ефекти гри викликають захват у глядачів і водночас дають змогу зазирнути в темні глибини душі», — йдеться в описі гри в Steam.
Вона розповідає історії кішки Дон, яка вважає, що їй місце на вулиці, але натомість потрапляє з притулку до будинку самотньої австралійки Олівії. Між ними зав’язується дружба, але все змінюється, коли Олівія хворіє, а місце Дон в будинку захоплює нахабний вуличний кіт.
Copycat вийшла 19 вересня в Steam і вже зібрала понад 400 відгуків (80% позитивних). Багато оглядачів та гравців відзначають зворушливий та сумний сюжет гри. «Я не знав, що таке розбите серце, доки не зіграв у Copycat», — зізнався журналіст TechRadar.
Розробники говорять, що теми дому, приналежності та відторгнення, які підіймаються в грі, є для них дуже особистими.
За словами Саманти, розробка почалася під час пандемії COVID-19, коли автори гри були розлучені зі своїми сім’ями в різних країнах. Крім географічної, вони відчували й емоційну віддаленість й осмислювали своє уявлення про дім. Розробниця відзначила, що виросла, переїжджаючи між різними країнами, і її уявлення про дім значно відрізняється від Кості.
«Мій дім зараз, у певному сенсі, недоступний для мене, тому що він знаходиться посеред зони бойових дій в Україні. Тож ми обидва по-різному розуміємо, що таке дім, але ми обоє почали більше цінувати цю концепцію через нещодавні події», — розповідав Ляхов в інтерв’ю GamesHub.
За його словами, Copycat це зрештою людська історія, розказана з перспективи кицьки. «Деякі серця можуть бути розбиті. Зрештою, це гра про розбиті серця, і в ній є сумні моменти. Ми обіцяємо, що жоден кіт не постраждав, але, безумовно, є велика емоційна крива і подорож, яку проходять персонажі», — попередив розробник.
Copycat має українську локалізацію й доступна в Steam за ціною 292 грн (з 10% знижки).
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.