💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

«Наступний дедлайн — грудень». Розробник інді-гри Tailgate розповів про причини перенесення демо

Український соло-розробник Дмитро Яринич, який працює над грою про пса Гайда, показав нове відео з прогресом проєкту та розповів про подробиці роботи над демоверсією.

Оставить комментарий
«Наступний дедлайн — грудень». Розробник інді-гри Tailgate розповів про причини перенесення демо

Український соло-розробник Дмитро Яринич, який працює над грою про пса Гайда, показав нове відео з прогресом проєкту та розповів про подробиці роботи над демоверсією.

«З моменту виходу відео прототипу і тизера в Tailgate чимало змінилось. Загалом я задоволений тим як сприйняли перший і другий, разом, з, так би мовити „негативом“. Серед фідбеку були „млява колірна гама“, „пластиковий собака“, одноманітність, дешеві асети й все таке. Загалом, усе по ділу», — поділився інформацією Дмитров коментарі dev.ua.

Він розповів, що в червні почав працювати над візуальним рішенням для усієї гри й, зазначив, що через «важкий в плані електрохарчування липень», робота просувалася повільно.

«Я переробив графіку, зокрема текстурний пайплайн моделей головного героя й інших тварин. Намагався вийти з рамок лоу-полі чи реалістичних моделей, а зробити гру більш схожою на стилізовану анімацію — цього я, на мою думку зміг добитись через намальовані вручну нормал-мапи, що додають враження меншої кількості полігонів. То ж модель залишаючись більш високополігональною має більш стилізований вигляд», — відзначив розробник.

Він додав, що просунувся в дизайні першої локації гри, системи діалогів, завдань, тому гра «вже трохи грається як повинна». Зараз це скоріше питання контенту.

«Я змушений був сильно посунути реліз демо (планував на NextFest) з двох причин — світло, але здебільшого небажання показувати знову сире і виправдовуватись. Тож наступний дедлайн — це грудень», — повідомив Дмитро.

Наразі він працює над «великою кількістю геймплейних фіч», серед яких спогади пса, які він збиратиме у вигляді загублених собачих м’ячиків.

«Разом з наративом, що рухається вперед — пошуки своєї Людини, гайд також матиме зворотну наративну лінію — щоб гравець розумів, як важлива Людина для собаки, через спогади, що пов’язані з кожним „м’ячиком“», — пояснює Дмитро Яринич.

Він відзначив, що є «великий обсяг незначущих фіч, без яких гра не є грою» — різноманітні меню, UI, сейви/чекпойнти, робота з оптимізацією.

«Я також хочу спробувати білд гри без використання Lumen і Nanite (іноді думаю, що гру можна було б сміливо робити на UE4, а не 5), оскільки це досить ресурсомісткі технології, які я не використовую на усі 100. Крім того, що вони мають проблеми з підтримкою на консолях», — стверджує розробник.

Дмитро додав, що розпочав особистий челендж «80 days demo crunch» в рамках якого щодня публікує прогрес розробки у своєму X (Twitter), а також записує щотижневі девлоги на YouTube.

Tailgate вже має сторінку в Steam, де гру можна додати в список бажаного. Раніше dev.ua поговорив із Дмитром Яриничем, і дізнався як селище Сан-Педро опинилося в Київській області та як розробник хоче реалізувати в Tailgate «україно-іспано-японський» сетинг і лор.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
«Хочеться навчити гравця бачити та думати по-собачому». Інтервю з розробником гри Tailgate про пса який шукає хазяїна в селищі Сан-Педро Київської області
«Хочеться навчити гравця бачити та думати по-собачому». Інтерв’ю з розробником гри Tailgate про пса, який шукає хазяїна в селищі Сан-Педро Київської області
По темi
«Хочеться навчити гравця бачити та думати по-собачому». Інтерв’ю з розробником гри Tailgate про пса, який шукає хазяїна в селищі Сан-Педро Київської області
Українська гра Tailgate про пса Гайда отримала сторінку в Steam
Українська гра Tailgate про пса Гайда отримала сторінку в Steam
По темi
Українська гра Tailgate про пса Гайда отримала сторінку в Steam
Українська гра Tailgate про загубленого лабрадора отримала дебютний тизер
Українська гра Tailgate про загубленого лабрадора отримала дебютний тизер
По темi
Українська гра Tailgate про загубленого лабрадора отримала дебютний тизер
Читайте также
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
«Даже для производителей гробов и памятников я писал тексты». Как стать game-тестировщиком во время войны: история бывшего металлурга, страховщика, копирайтера
«Даже для производителей гробов и памятников я писал тексты». Как стать game-тестировщиком во время войны: история бывшего металлурга, страховщика, копирайтера
«Даже для производителей гробов и памятников я писал тексты». Как стать game-тестировщиком во время войны: история бывшего металлурга, страховщика, копирайтера
34-летний Андрей Зубков во время войны вошел в IT, коренным образом изменив свою карьеру и обыденную жизнь. Теперь он QA Engineer в компании Pingle Game Studio — тестирует игры. До этого работал на металлургическом комбинате, в страховании и даже копирайтером. Свою историю о входе в новую жизнь Андрей рассказал dev.ua.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает. Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей. Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.
1 комментарий

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.