🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоGameDev
16 липня 2024, 14:47
2024-07-16
Українська гра Tailgate про загубленого лабрадора отримала дебютний тизер
Український інді-розробник Дмитро Яринич опублікував перший тизер-трейлер своєї пригодницької гри Tailgate, яка показує село Сан-Педро Київської області очима загубленого лабрадора Гайда.
Український інді-розробник Дмитро Яринич опублікував перший тизер-трейлер своєї пригодницької гри Tailgate, яка показує село Сан-Педро Київської області очима загубленого лабрадора Гайда.
Tailgate — гра про домашнього, але бувалого пса Гайда, життя якого перевертається з лап на голову, коли він раптово опиняється на самоті. Трейлер демонструє, як за допомогою гострого нюху і собачим вмінням, Гайд намагається розгадати таємницю зникнення своєї людини — Дерека.
«Шлях до мети простягається через різноманітні місцини села Сан-Педро і містичного собачого світу, сповненого випробуваннями та колоритними персонажами», — йдеться в пресрелізі.
В ньому вказано, що Дмитро черпав натхнення для гри з реальних історій собак героїв, в яких чотирилапих залучають для догляду за людьми з різними недугами, в тому числі ментальними, про собак рятувальників, які допомагають витягувати людей з-під завалів і звичайних хвостатих друзів людей, які завжди поруч, що б не сталося. Прототипом Гайда став 9-річний пес Дмитра — Обі, який у свої поважні роки полюбляє сидіти вдома проводячи час біля свого господаря.
Восени розробник планує випустити демоверсію гри. Він також активно публікує процес розробки Tailgate у своєму акаунті Х (Twitter). Tailgate матиме українську локалізацію і буде доступна на Steam, також можливі релізи на інших платформах. Нещодавно гра отримала сторінку в Steam, де проєкт вже можна додати у список бажаного.
Нагадаємо, що раніше dev.ua поговорив із Дмитром, і дізнався як селище Сан-Педро опинилося в Київській області та як розробник хоче реалізувати в Tailgate «україно-іспано-японський» сеттинг і лор.
«Хочеться навчити гравця бачити та думати по-собачому». Інтерв’ю з розробником гри Tailgate про пса, який шукає хазяїна в селищі Сан-Педро Київської області
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.