💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
7 августа 2024, 10:43
2024-08-07
Українська Echo of Prypiat не зібрала необхідну суму на Kickstarter. Що буде з грою далі
На краудфандинговому сервісі Kickstarter завершилася кампанія зі збору коштів на створення гри в жанрі «симулятора ходіння» Echo of Prypiat. Розробникам вдалося зібрати лише $1000 з запланованих $6504.
Цю суму вони збиралися витратити на оплату роботи англійських акторів озвучення, щоб надати «найкращий наративний досвід». Крім того, планувалося, що додаткове фінансування допоможе у створенні реалістичної флори та фауни Полісся та численних взаємодій з навколишнім середовищем, щоб гравці могли дослідити й зануритися в покинуте місто.
У коментарі dev.ua ініціатор створення проєкту Микита Осадчук розповів, що розробка Echo of Prypiat продовжиться. Попри те, що Kickstarter повертає гроші бейкерам, якщо проєкт не збирає необхідну суму, розробники планують віддячити їм безплатними копіями гри.
«На жаль так, ми не змогли зібрати. В планах у нас подякувати усім, хто задонатив нам, та безплатно дати код від нашої гри для бібліотеки Steam усім, хто задонатив від 10 євро. Тим, хто задонатив 1 євро — фотокартки нашої гри. Я подивлюсь, чи це буде можливо, і якщо так, то так і зробимо», — розповів Осадчук.
Він додав, що це через «велику подяку усім», хто підтримав розробників. Також, в планах студії Chornozem Interactive створити сторінку на Patreon, де можна буде купити гру до виходу, та отримати додаткові матеріали.
«Через те, що ми не зібрали потрібну суму (за правилами Kickstarter ми нічого не отримуємо, всі гроші повертаються донатерам), то робити гру буде складніше. І важче буде реалізувати всі задуми. Але будемо старатись», — сказав ініціатор створення Echo of Prypiat.
За словами Микити Осадчука, розробники сподіваються знайти видавця для своєї гри або отримати Epic MegaGrants. Це програма фінансування від Epic Games, яка підтримує розробників, художників, студії та інші творчі команди, що працюють з Unreal Engine або Unreal Editor for Fortnite. Середній розмір грантів коливається від $5000 до $250 000, а в окремих випадках до $500 000.
Нагадаємо, що раніше українських гравців обурило злите листування розробників Echo of Pripyat, в якому вони розглядали можливість продажу гри на росії.
«Спочатку ми дійсно розглядали можливість виходу на російський ринок. Це було пов’язано з прагненням знайти кошти на фінансування гуманітарних ініціатив, спрямованих на допомогу Україні у зв’язку з війною та на допомогу ЗСУ. Однак після ретельного аналізу та роздумів ми вирішили відмовитись від цієї ідеї. Це рішення було прийнято після розмови з нашою командою», — прокоментували в Chornozem Interactive. Згодом студія попросила вибачення за ці наміри.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.