💳 Trustee Plus: розраховуйся криптою за допомогою платіжної картки. Ліміт: 50 000 євро 🚀

Українська студія Chornozem Interactive опублікувала дебютний тизер «симулятора ходіння» Echo of Prypiat з українським озвученням

Команда українських розробників, які працюють над грою «Ехо Прип’яті», оприлюднила перший тизер свого проєкту. dev.ua дізнався, хто озвучував персонажів українською.

Залишити коментар
Українська студія Chornozem Interactive опублікувала дебютний тизер «симулятора ходіння» Echo of Prypiat з українським озвученням

Команда українських розробників, які працюють над грою «Ехо Прип’яті», оприлюднила перший тизер свого проєкту. dev.ua дізнався, хто озвучував персонажів українською.

Echo of Prypiat — це гра в жанрі «симулятора ходіння», дія якої відбувається в Чорнобильській зоні відчуження. У ролі канадського журналіста, гравці будуть досліджувати заборонені зони, стикатися з небезпеками та загадками.

На сторінці проєкту в Steam, розробники говорять, що прагнуть відтворити атмосферу Чорнобиля за допомогою звукового супроводу, візуальних ефектів та передової графіки.

Дебютний тизер Echo of Prypiat демонструє привабливу картинку, створену на рушії Unreal Engine, а також українське озвучення. Як розповіли розробники dev.ua, над ним працювали Михайло Войчук (голос МОДОКА з фільму «Людина-мураха та Оса: Квантоманія») та Артем Окороков з YouTube-каналу GameWiz.

Chornozem Interactive планують випустити Echo of Prypiat у 2024 році й наразі готуються запустити кампанію на Kickstarter.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
В Україні створюють «симулятор ходіння» Echo of Pripyat про Чорнобильську зону відчуження
В Україні створюють «симулятор ходіння» Echo of Pripyat про Чорнобильську зону відчуження
По темi
В Україні створюють «симулятор ходіння» Echo of Pripyat про Чорнобильську зону відчуження
Українська гра Tailgate про пса Гайда отримала сторінку в Steam
Українська гра Tailgate про пса Гайда отримала сторінку в Steam
По темi
Українська гра Tailgate про пса Гайда отримала сторінку в Steam
У Steam вийшла демоверсія української гри Broken Life. Вона заснована на досвіді переживання повномасштабного російського вторгнення в Україну
У Steam вийшла демоверсія української гри Broken Life. Вона заснована на досвіді переживання повномасштабного російського вторгнення в Україну
По темi
У Steam вийшла демоверсія української гри Broken Life. Вона заснована на досвіді переживання повномасштабного російського вторгнення в Україну
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve
Продюсер 2К поділився раніше небаченими артами Half-Life 3 та інших скасованих ігор Valve

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.