💳 Trustee Plus: розраховуйся криптою за допомогою платіжної картки. Ліміт: 50 000 євро 🚀

Розробники гри Echo of Prypiat запустили кампанію зі збору коштів на Kickstarter

Українська команда Chornozem Interactive стартувала збір коштів на розробку «симулятора ходіння» в чорнобильському сеттингу Echo of Prypiat. Їхня мета — $6504.

Оставить комментарий
Розробники гри Echo of Prypiat запустили кампанію зі збору коштів на Kickstarter

Українська команда Chornozem Interactive стартувала збір коштів на розробку «симулятора ходіння» в чорнобильському сеттингу Echo of Prypiat. Їхня мета — $6504.

За словами розробників, ця сума їм необхідна заплатити хорошим англійським акторам озвучення та надати «найкращий наративний досвід». Крім того, вони підуть на створення реалістичної флори та фауни Полісся та численних взаємодій з навколишнім середовищем, щоб гравці могли дослідити й зануритися в покинуте місто.  А ще, щоб розробники могли «пити каву та їсти бутерброди під час створення цієї гри та її захопливого світу».

«Вам знадобиться потужний комп’ютер, щоб запустити нашу гру на максимальних графічних налаштуваннях, але ми серйозно поставимося до оптимізації нашої гри, так що ми плануємо, що майже кожен, навіть зі старими комп’ютерами, зможе запустити нашу гру», — обіцяють Chornozem Interactive.

Розробники планують використовувати сучасні функції, які пропонує рушій Unreal Engine 5, такі як систему освітлення Lumen та технологію оптимізації ігрової геометрії Nanite.

За донат від $10 бекери на Kickstarter отримають ключ до гри для Steam та згадку в титрах. Кампанія зі збору коштів триватиме ще 29 днів.

Нагадаємо, що раніше dev.ua поговорив з ініціатором створення гри Микитою Осадчуком про розробку, джерела натхнення, використанні ШІ, й дізнався, чого очікувати гравцям від Echo of Prypiat.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Українська студія Chornozem Interactive опублікувала дебютний тизер «симулятора ходіння» Echo of Prypiat з українським озвученням
Українська студія Chornozem Interactive опублікувала дебютний тизер «симулятора ходіння» Echo of Prypiat з українським озвученням
По темi
Українська студія Chornozem Interactive опублікувала дебютний тизер «симулятора ходіння» Echo of Prypiat з українським озвученням
«Концептуально нашу гру можна описати як Firewatch у Припʼяті». Інтервю з розробниками українського «симулятора ходіння» Echo of Prypiat
«Концептуально нашу гру можна описати, як Firewatch у Припʼяті». Інтерв’ю з розробниками українського «симулятора ходіння» Echo of Prypiat
По темi
«Концептуально нашу гру можна описати, як Firewatch у Припʼяті». Інтерв’ю з розробниками українського «симулятора ходіння» Echo of Prypiat
Українці на Kickstarter зібрали понад $100 000 на створення автентичного молота Мйольніра з гри God of War: Ragnarok. Ось як він виглядає
Українці на Kickstarter зібрали понад $100 000 на створення автентичного молота Мйольніра з гри God of War: Ragnarok. Ось як він виглядає
По темi
Українці на Kickstarter зібрали понад $100 000 на створення автентичного молота Мйольніра з гри God of War: Ragnarok. Ось як він виглядає
Читайте также
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает. Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей. Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.
1 комментарий
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.