💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
22 октября 2024, 16:29
2024-10-22
Epic Games запустила маркетплейс цифрових ассетів Fab — він об'єднує низку сервісів, які раніше придбала компанія
Компанія Epic Games оголосила про запуск маркетплейсу Fab, який має стати єдиним місцем для отримання цифрових асетів, таких як 3D-моделі та анімації. Epic Games вважає, що це полегшить розробникам придбання ресурсів для створення ігор.
Компанія вперше розкрила свої плани щодо Fab — який об'єднає пропозиції з Unreal Engine Marketplace, Sketchfab Store, Quixel та ArtStation Marketplace в одному місці — у березні 2023 року. Спочатку Epic планувала запустити Fab у 2023 році, але згодом відклала запуск на 2024 рік, повідомляє The Verge.
Epic пропонує 88% частку доходу від товарів, проданих на Fab, що відповідає частці доходу, яку вона пропонує розробникам в Epic Games Store. В компанії стверджують, що маркетплейс пропонує велику кількість «високоякісних, готових до роботи в реальному часі» ігрових ресурсів, середовищ, VFX, аудіо, анімації, персонажів, плагінів тощо.
У Fab також є ассети, створені за допомогою ігрового рушія Unity, а в майбутньому воно буде містити ресурси з усіх ігрових рушіїв, заявили в Epic.
Напередодні запуску Epic дозволила творцям підготувати свої продукти Unreal Engine Marketplace та Sketchfab до запуску на Fab. За словами Epic, ArtStation Marketplace «продовжить працювати, як і сьогодні», але компанія планує дозволити користувачам ArtStation перенести свій контент на Fab у 2025 році.
В компанії також розповіли, що планують додати підтримку для розміщення ассетів для Roblox і Minecraft. Epic також планує дозволити користувачам отримати доступ до гіперреалістичних MetaHumans у Fab.
Нагадаємо, що в травні ффіційні акаунти соцмереж відомого ігрового рушія Unreal Engine від компанії Epic Games опублікували роботу українського художника Артема Покутнього. Раніше він працював над різними проєктами такими як реклама комерційних продуктів, створення 3D-оточень для відео, презентацій та Youtube-каналів, внутрішньоігровими відео, створенням та анімаціями в фреймворку MetaHumans. В його доробку також є відео для американської оборонної компанії Allen Control Systems, яка створює роботизовані турелі проти дронів.
«Даже для производителей гробов и памятников я писал тексты». Как стать game-тестировщиком во время войны: история бывшего металлурга, страховщика, копирайтера
34-летний Андрей Зубков во время войны вошел в IT, коренным образом изменив свою карьеру и обыденную жизнь. Теперь он QA Engineer в компании Pingle Game Studio — тестирует игры. До этого работал на металлургическом комбинате, в страховании и даже копирайтером. Свою историю о входе в новую жизнь Андрей рассказал dev.ua.
“Есть мечта – отсканировать “Азовсталь”: интервью с дизайнером, создающим 3D-музей войны
Трехмерный музей украинской войны, пригодный для экспонирования в Метавселенной, уже создается онлайн — фактически, каждый человек из любой страны прямо сейчас может посмотреть, как выглядят последствия российского вторжения в 3D. Делает его дизайнер Яро, он же — Yaro Pro, гражданин Словакии, с 4 лет живет в Киеве, выпускник Института журналистики, сейчас все свободное время ездит по разрушенным городам и селам и сканирует куски истории, после чего создает модели объектов и размещает их в сети. Сейчас модели Яро — часть исследования японского ученого, ранее создавшего цифровой архив Хиросимы и битвы за Окинаву. История — в интервью dev.ua.
Кто такой Unity Developer: основные задачи, обязанности и зона отвественности. Обзор профессии от Team Lead Unity в Pingle Game Studio
Продолжаем цикл материалов об IT-специальностях. Каждую описывает «типичный представитель» — опытный специалист и просто авторитетный коллега, тот же человек, который знает все тайные уголки своей профессии. Мы надеемся, эти материалы помогут школьникам, студентам, переквалификантам и всем, кто заинтересован в выборе IT-специальности. Цикл не только поможет оценить перспективы, но и позволит лучше понять индустрию и особенности профессии изнутри. Обсуждайте и дополняйте материал в комментариях, чтобы сделать его полезнее.
О профессии Unity Developer рассказывает Владимир Мельничук, Team Lead Unity в Pingle Game Studio.
Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот
Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале