💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Три речі, як варто робити техфахівцям на співбесідах, аби підвищити шанси на отримання офферу - поради кар'єрної консультантки, що прослухала понад 700 співбесід

Кеті Макінтайр — кар'єрний коуч і співвласниця компанії CareerSprout, яка позиціонує себе як компанія, що допомагає технічним фахівцям отримувати пропозиції про роботу в діапазоні від $200 000 до $500 000. Нещодавно Макінтайр написала на LinkedIn про свої висновки після прослуховування понад 700 інтерв’ю. Розповідаємо, які висновки вона зробила. 

Оставить комментарий
Три речі, як варто робити техфахівцям на співбесідах, аби підвищити шанси на отримання офферу - поради кар'єрної консультантки, що прослухала понад 700 співбесід

Кеті Макінтайр — кар'єрний коуч і співвласниця компанії CareerSprout, яка позиціонує себе як компанія, що допомагає технічним фахівцям отримувати пропозиції про роботу в діапазоні від $200 000 до $500 000. Нещодавно Макінтайр написала на LinkedIn про свої висновки після прослуховування понад 700 інтерв’ю. Розповідаємо, які висновки вона зробила. 

Хоча Макінтайр не присутня на співбесідах під час їх проведення, вона сказала, що отримує запис розмови і потім переглядає його. 
У своєму дописі на LinkedIn вона зазначила, що люди, які постійно отримували роботу, говорили «широко» на кілька тем. Вони також говорили лише половину часу.

Макінтайр сказала, що її компанія заохочує «щасливий, скромний, голодний» підхід, і багато в чому це зводиться до відмови від перфекціоністського підходу на співбесіді. Хоча кандидату варто прямо говорити про те, що він може зробити, а також уникати того, щоб бути всезнайкою.

Ось її поради, як отримати пропозицію.

Віддавайте належне там, де це потрібно

Макінтайр розповіла BI, що успішні кандидати розповідають про своїх наставників під час співбесіди.

Вона розповіла, що на одному з етапів співбесіди кандидатів просять розповісти інтерв’юеру про себе. Зазвичай, за її словами, її клієнти розповідають про свій досвід роботи і додають, що їм пощастило працювати з «неймовірними лідерами в таких компаніях, як X, Y, Z» або вчитися у них.

Під час цієї частини розмови кандидат може конкретно розповісти про те, що він зробив, чого навчився або чого зміг досягти. За словами Макінтайра, це одночасно пов’язує те, чого навчився кандидат, з роллю, яку він обіймав, і демонструє визнання того, що він не знає всього і все ще зацікавлений у навчанні. «Зрозуміло, що частина того, що ви отримуєте сьогодні, — це всі ці уроки, які я вже засвоїв», — сказала Макінтайр в інтерв’ю для BI.

Поговоріть про цифри

Макінтайр сказала, що ще одним ключовим фактором є вміння говорити про метрики і про те, як вони впливають на дохід компанії.

У таких ролях, як продажі, дохід залежить від того, скільки ви приносите, але інші типи ролей опосередковано впливають на кінцевий результат компанії. Макінтайр каже, що про це також слід говорити. За її словами, це може включати економію часу, підвищення ефективності або сприяння внутрішньому зростанню через допомогу людям у просуванні по службі.

«Є й інші показники, які не просто пов’язані з доходами, але безпосередньо з ними пов’язані», — сказала Макінтайр. За її словами, ті, хто не отримує пропозицій, часто не розповідають про те, як вони вимірюють показники і приносять дохід компанії.

Зробіть співбесіду діалогом 

За словами Макінтайра, ключовою особливістю співбесіди з кандидатами, які отримують пропозиції, є їхня здатність говорити 50% часу. Під час співбесіди Макінтайр у своєму дописі на LinkedIn зазначила, що успішні кандидати ставлять навмисні запитання про менеджера з найму, компанію, її культуру, команду та цілі. Фахівчиня розповіла BI, що сьогодні інтерв’юери не просто запитують, чи може кандидат виконувати роботу — вони хочуть знати, чи зможуть вони працювати з цією людиною вісім годин на день.

«На сьогоднішньому ринку майже всі мають необхідні навички. Практично кожен, хто проходить співбесіду, може технічно виконати роботу», — каже вона.

За словами спеціалістки, коли люди не ставлять запитань або коли співбесіда не перетворюється на розмову, інтерв’юери можуть відчути, що вони не підходять кандидату. Макінтайр порадила кандидатам переадресовувати запитання після того, як вони відповіли на нього. Вона також сказала, що на початку або наприкінці дзвінка кандидати можуть запитати інтерв’юера про свій минулий досвід роботи в іншій компанії або про те, чому вони приєдналися до нинішньої компанії.

«Варто прочитати кожному». Михайло Федоров порадив 6 книг які допоможуть підвищити ефективність роботи команди
«Варто прочитати кожному». Михайло Федоров порадив 6 книг, які допоможуть підвищити ефективність роботи команди
По темi
«Варто прочитати кожному». Михайло Федоров порадив 6 книг, які допоможуть підвищити ефективність роботи команди
Топ-5 книг для Software Testing — must have для тестувальника. Рекомендації Seniоr QA EPAM
Топ-5 книг для Software Testing — must have для тестувальника. Рекомендації Seniоr QA EPAM
По темi
Топ-5 книг для Software Testing — must have для тестувальника. Рекомендації Seniоr QA EPAM
«Єдине що не варто робити на співбесідах — це запитувати ветерана про війну та можливість повторної мобілізації». Історія 24-річного медика-добровольця який повернувшись з фронту опанував Fullstaсk і швидко знайшов роботу
«Єдине, що не варто робити на співбесідах, — це запитувати ветерана про війну та можливість повторної мобілізації». Історія 24-річного медика-добровольця, який, повернувшись з фронту, опанував Fullstасk і швидко знайшов роботу
По темi
«Єдине, що не варто робити на співбесідах, — це запитувати ветерана про війну та можливість повторної мобілізації». Історія 24-річного медика-добровольця, який, повернувшись з фронту, опанував Fullstасk і швидко знайшов роботу
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте также
#Всратівакансії. ТОП-5 предложений о работе, над которые высмеивают айтишники
#Всратівакансії. ТОП-5 предложений о работе, над которые высмеивают айтишники
#Всратівакансії. ТОП-5 предложений о работе, над которые высмеивают айтишники
Количество вакансий в IT с началом войны сократилось, но шедевров среди них не стало меньше. dev.ua обычно попросит дизайнера Анну Лазурко, которая регулярно публикует в своем LinkedIn вакансии со странными и корявыми описаниями и требованиями, делать подборку из таких «шедевров». Вот здесь можно почитать первую, вторую и третью подборку. Нынешняя подборка создана dev.ua с помощью хорошо известного в LinkedIn хэштега #сратовакансии. Наслаждайтесь!
«Ловушка начинающего». 5 самых распространенных ошибок джунов на собеседованиях и как их избежать
«Ловушка начинающего». 5 самых распространенных ошибок джунов на собеседованиях и как их избежать
«Ловушка начинающего». 5 самых распространенных ошибок джунов на собеседованиях и как их избежать
Наверное, каждый хоть раз в жизни переживал ситуацию, когда после собеседования вместо приглашения на работу приходил отказ. Как же так? Это несправедливо!» — многие из нас жаловались на судьбу и не понимали, что пошло не так. Екатерина Никитина, SoftServe IT Academy Recruiter, рассказала о пяти самых популярных ошибках начинающих кандидатов на собеседованиях.
Два месяца поисков, 80 отзывов, 12 собеседований и два офера. Как айтишник из Казатина с сертификатом Google и двумя пет-проектами работу искал
Два месяца поисков, 80 отзывов, 12 собеседований и два офера. Как айтишник из Казатина с сертификатом Google и двумя пет-проектами работу искал
Два месяца поисков, 80 отзывов, 12 собеседований и два офера. Как айтишник из Казатина с сертификатом Google и двумя пет-проектами работу искал
Начинающий айтишник Максим Наталчук поделился в LinkedIn собственным опытом поиска работы. Парень, согласно профилю, работает National Information Management Officer (Data Analyst) в компании iMMAP. Но желаемому оферу предшествовал непростой путь. С позволения автора, dev.ua публикует историю Максима о поиске работы в IT.
Мануал для джуна. Что нужно знать начинающему, чтобы устроиться маркетологом в IT-компанию: 30 вопросов и советы от опытного специалиста
Мануал для джуна. Что нужно знать начинающему, чтобы устроиться маркетологом в IT-компанию: 30 вопросов и советы от опытного специалиста
Мануал для джуна. Что нужно знать начинающему, чтобы устроиться маркетологом в IT-компанию: 30 вопросов и советы от опытного специалиста
Джунов, которые ищут работу, проходят кучу собеседований и получают отказы вместо офер, во время войны стало больше. А все потому, что к собеседованиям необходимо тщательно готовиться. dev.ua начинает серию материалов о том, что нужно знать джунам для прохождения собеседования и получения вожделенного офера от первого работодателя.Маркетинг специалист IT-компании Universe Екатерина Скрипка рассказала, что нужно знать и как удачно пройти собеседование в IT-компанию начинающим маркетологам.

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.