💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉
Олександр КузьменкоGameDev
18 апреля 2024, 12:56
2024-04-18
«Я не цікавлюся політикою». CEO Moon Studios пообіцяв допомогти російським гравцям, які не можуть отримати доступ до нової гри No Rest for the Wicked
Томас Малер, співзасновник, CEO та креативний директор Moon Studios, що відома за грою Ori and the Blind Forest та її продовженням, відповів на скарги російських гравців щодо доступу до нового проєкту студії.
No Rest for the Wicked видає Private Division, яка забороняє купляти свої ігри на території росії та Білорусі. Гравець з росії створив тему на форумі Steam, в якій поскаржився, що Moon Studios працює з цим видавцем.
«Що ж, можливо, у вас не було вибору, але PD нічого не продає російським гравцям. Тож ви втратите щонайменше 10% потенційних покупців», — написав російський геймер.
На цю тему відповів сам гендиректор Moon Studios Томас Малер, який виглядав здивованим та обуреним, тим, що росіяни можуть не отримати доступ до ігор його студії.
«Народе, якого біса? Ви всі гравці, і я хочу, щоб кожен з вас міг грати в No Rest for the Wicked», — заявив Томас Малер.
Він додав, що в Moon Studios працюють «люди з усіх куточків світу — українці, росіяни, ізраїльтяни», і він дуже пишається такою мультикультурною командою.
Користувачі Steam розкритикували такий підхід з боку розробника.
«О, так, спорт/ігри повинні бути поза політикою? Через цю політику гинуть люди, тож не намагайтеся применшити її значення», — написав один з них.
«Отже, вам байдуже, що росіяни продовжують вбивати цивільних в Україні?росія скидає бомби на міста і цивільне населення України. Вас не турбує, що росіяни намагаються знищити Україну? Я маю на увазі, так, як геймери, ми хочемо просто грати, але ви не можете заплющувати очі на те, що відбувається у світі, лише для того, щоб просто продавати ігри», — запитав гравець з ніком MaxxGold.
Він додав, що якщо розробники Moon Studios мають таку позицію, то краще пропустить їхню нову гру. Цей допис також прокоментував Томас Малер.
За його словами, він, зазвичай, «не заглиблюється в такі речі», а розробники ігор просто працюють в індустрії розваг, і їх не варто запитувати про політику.
Він додав, що йому шкода, що хтось через це пропустить No Rest for the Wicked, і заявив, що розробники створюють ігри, щоб розважати людей і змушувати їх щось відчувати.
Нова гра Moon Studios, екшн-RPG No Rest for the Wicked, виходить сьогодні, 18 квітня, у ранньому доступі Steam. В грі не буде української локалізації, натомість присутня російська.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.