💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Український розробник створює затишну point & click гру Missi в стилістиці акварельних малюнків

В Steam з’явилася сторінка нової української 2D point&click гри Missi. За словами розробника Євгенія Мовлева, він намагався зберегти теплу атмосферу ілюстрацій дитячих книжок.

Оставить комментарий
Український розробник створює затишну point & click гру Missi в стилістиці акварельних малюнків

В Steam з’явилася сторінка нової української 2D point&click гри Missi. За словами розробника Євгенія Мовлева, він намагався зберегти теплу атмосферу ілюстрацій дитячих книжок.

«При створенні графіки я надихався такими іграми як GRIS та Child of Light», — розповів автор Missi.

Гравець допомагатиме мишці Міссі збирати лікувальні трави та розплутувати головоломки, спілкуючись з мешканцями чарівного світу.

«Особливістю стане книга зі скетчами, в якій малюнки минулих пригод стануть підказками для вирішення пазлів. В грі також багато цікавих персонажів, як то маленька мишача відьма чи воронячий Король», — говорить Євгеній Мовлев.

У Missi майже немає тексту, а всі діалоги представлені у вигляді милих акварельних ілюстрацій. Геймплей гри також не передбачає боїв та екшену.

Скриншот з Missi

Проєкт поки немає дати релізу, але його вже можна додати в список бажаного в Steam. В Missi заявлена українська локалізація (інтерфейсу) і відсутня російська.

Раніше розробник Павло Подберезко, який був змушений покинути своє місто на Запоріжжі через російське вторгнення в Україну, випустив затишну гру Shapik: The Quest.

Минулого місяця Андрій Бичковський, відомий за марсіанською стратегією Farlanders, представив новий проєкт Super Loco World про будівництво та автоматизацію залізниці. Розробник обіцяє зручне будівництво та реалістичну поведінку поїздів. В коментарі dev.ua він також розповів про свій погляд на затишні ігри.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Ukrainian Games Festival 2024 отримав підтримку від Valve і місце на головній сторінці Steam
Ukrainian Games Festival 2024 отримав підтримку від Valve і місце на головній сторінці Steam
По темi
Ukrainian Games Festival 2024 отримав підтримку від Valve і місце на головній сторінці Steam
Український інді розробник Андрій Бичковський анонсував нову гру Super Loco World
Український інді розробник Андрій Бичковський анонсував нову гру Super Loco World
По темi
Український інді розробник Андрій Бичковський анонсував нову гру Super Loco World
«Розробка гри відволікає від того жаху що відбувається». Український розробник чиє житло зруйнували росіяни випустив затишну гру Shapik: The Quest
«Розробка гри відволікає від того жаху, що відбувається». Український розробник, чиє житло зруйнували росіяни, випустив затишну гру Shapik: The Quest
По темi
«Розробка гри відволікає від того жаху, що відбувається». Український розробник, чиє житло зруйнували росіяни, випустив затишну гру Shapik: The Quest
Читайте также
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
«Даже для производителей гробов и памятников я писал тексты». Как стать game-тестировщиком во время войны: история бывшего металлурга, страховщика, копирайтера
«Даже для производителей гробов и памятников я писал тексты». Как стать game-тестировщиком во время войны: история бывшего металлурга, страховщика, копирайтера
«Даже для производителей гробов и памятников я писал тексты». Как стать game-тестировщиком во время войны: история бывшего металлурга, страховщика, копирайтера
34-летний Андрей Зубков во время войны вошел в IT, коренным образом изменив свою карьеру и обыденную жизнь. Теперь он QA Engineer в компании Pingle Game Studio — тестирует игры. До этого работал на металлургическом комбинате, в страховании и даже копирайтером. Свою историю о входе в новую жизнь Андрей рассказал dev.ua.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает. Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей. Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.
1 комментарий

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.