💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
10 сентября 2024, 11:41
2024-09-10
Український розробник створює затишну point & click гру Missi в стилістиці акварельних малюнків
В Steam з’явилася сторінка нової української 2D point&click гри Missi. За словами розробника Євгенія Мовлева, він намагався зберегти теплу атмосферу ілюстрацій дитячих книжок.
«При створенні графіки я надихався такими іграми як GRIS та Child of Light», — розповів автор Missi.
Гравець допомагатиме мишці Міссі збирати лікувальні трави та розплутувати головоломки, спілкуючись з мешканцями чарівного світу.
«Особливістю стане книга зі скетчами, в якій малюнки минулих пригод стануть підказками для вирішення пазлів. В грі також багато цікавих персонажів, як то маленька мишача відьма чи воронячий Король», — говорить Євгеній Мовлев.
У Missi майже немає тексту, а всі діалоги представлені у вигляді милих акварельних ілюстрацій. Геймплей гри також не передбачає боїв та екшену.
Проєкт поки немає дати релізу, але його вже можна додати в список бажаного в Steam. В Missi заявлена українська локалізація (інтерфейсу) і відсутня російська.
Раніше розробник Павло Подберезко, який був змушений покинути своє місто на Запоріжжі через російське вторгнення в Україну, випустив затишну гру Shapik: The Quest.
Минулого місяця Андрій Бичковський, відомий за марсіанською стратегією Farlanders, представив новий проєкт Super Loco World про будівництво та автоматизацію залізниці. Розробник обіцяє зручне будівництво та реалістичну поведінку поїздів. В коментарі dev.ua він також розповів про свій погляд на затишні ігри.
«Даже для производителей гробов и памятников я писал тексты». Как стать game-тестировщиком во время войны: история бывшего металлурга, страховщика, копирайтера
34-летний Андрей Зубков во время войны вошел в IT, коренным образом изменив свою карьеру и обыденную жизнь. Теперь он QA Engineer в компании Pingle Game Studio — тестирует игры. До этого работал на металлургическом комбинате, в страховании и даже копирайтером. Свою историю о входе в новую жизнь Андрей рассказал dev.ua.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.