💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Український інді розробник Андрій Бичковський анонсував нову гру Super Loco World

Андрій Бичковський, відомий за марсіанською стратегією Farlanders, представив новий проєкт Super Loco World про будівництво та автоматизацію залізниці. Розробник обіцяє зручне будівництво та реалістичну поведінку поїздів. В коментарі dev.ua він також розповів, чи буде в Super Loco World ігрова прогресія.

Залишити коментар
Український інді розробник Андрій Бичковський анонсував нову гру Super Loco World

Андрій Бичковський, відомий за марсіанською стратегією Farlanders, представив новий проєкт Super Loco World про будівництво та автоматизацію залізниці. Розробник обіцяє зручне будівництво та реалістичну поведінку поїздів. В коментарі dev.ua він також розповів, чи буде в Super Loco World ігрова прогресія.

Гра була анонсована в рамках Wholesome Games Steam Celebration, на якій зібрані представники жанру cozy games — це приємні, затишні ігри, які, як правило, не містять насилля, і не напружують гравця.

В Super Loco World потрібно буде будувати залізницю та керувати доставленням вантажів у динамічному світі. «З розумом розміщуйте залізничні знаки, щоб уникнути заторів. Досягайте максимальної ефективності (якщо хочете), і спостерігайте як маленькі села виростають у міста», — йдеться в описі гри в Steam.

Гравці також будуватимуть депо, щоб створювати нові поїзди та повертати їх у депо щоразу, коли буде необхідність додати або прибрати вагони. Потяги не розвертаються чарівним чином після доставлення товарів, попереджає розробник, для цього знадобиться поворотна петля. Потяги також реагують на інші потяги — якщо щось загороджує шлях, вони зупиняться. Водночас Андрій Бичковський говорить, що гра заохочує творчість і не карає за перебудову залізниці чи будь-якої інфраструктури.

«Ви починаєте на безлюдному острові. З побудовою залізничних станцій створюються промислові зони та села. Спочатку села мають базові потреби (будь-яка їжа + деревина). Задовольніть ці потреби, і села виростуть у маленькі містечка. Разом з тим виростуть і логістичні запити, що спонукатиме вас розширювати промислові зони та мережу залізниць», — описує гру розробник.

За його словами ігровий світ і розподіл ресурсів генеруються випадковим чином, що дає новий досвід у кожному проходженні. Система попиту та пропозиції регулює ціни на острові у міру розвитку гравця, забезпечуючи збалансований ігровий процес.

Затишні ігри часто мають лише творчий режим, в якому гравці можуть створювати без жодних завдань чи обмежень. В інших проєктах, на кшталт Dorfromantik або Tiny Islands, присутні завдання, за виконання яких гравець отримує певну винагороду. 

«Відсутність мети або прогресії це те, що мені особисто не подобається в деяких cozy іграх, і те чого часто бракує візуально привабливим іграм. Наприклад Islands & Trains теж гра про поїзди, але все що там робить гравець це будує декорації та рейки з поїздами. Тому в мене в грі буде повноцінний геймплей і прогресія. Робити гру без геймплея мені совість не дозволяє», — розповів Андрій Бичковський в ексклюзивному коментарі dev.ua.

Ми також поцікавилися, чи вплинули понад 900 днів повномасштабного російського вторгнення в Україну, яке досі триває, на збільшення запиту українських гравців на затишні ігри.

«Мені здається тренд на затишні, або милі ігри є глобальним і українці його теж не уникнуть. Чи збільшить запит на такі ігри пережитий стрес від війни? В теорії мав би, але припускаю що не вплине, бо як мені здається, затишні ігри це для тих, хто вже награвся в класичні ігри з насиллям і хоче чогось нового, або для зовсім нової аудиторії гравців, яким в принципі не дуже цікаві ігри про насилля», — вважає український розробник.

В Super Loco World поки не має дати релізу, але вже є сторінка в Steam, де її можна додати в список бажаного. В грі буде українська локалізація та спільнота в Discord з ексклюзивними матеріалами розробки та прямим спілкуванням з творцем гри.

У січні 2023 року Андрій Бичковський випустив покрокову ретро-стратегію про будівництво колонії на Марсі Farlanders й тераформування  «червоної планети». Гра має «дуже схвальні» (понад 90%) відгуки гравців і коштує 229 грн.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
На Ukrainian Games Festival 2024 вперше анонсують українські ігри. Коли пройде третій український фестиваль в Steam
На Ukrainian Games Festival 2024 вперше анонсують українські ігри. Коли пройде третій український фестиваль в Steam
По темi
На Ukrainian Games Festival 2024 вперше анонсують українські ігри. Коли пройде третій український фестиваль в Steam
Український тактичний шутер Level Zero: Extraction вийшов у ранньому доступі Steam
Український тактичний шутер Level Zero: Extraction вийшов у ранньому доступі Steam
По темi
Український тактичний шутер Level Zero: Extraction вийшов у ранньому доступі Steam
Український підводний роуглайт Codename: Ocean Keeper вийшов у ранньому доступі Steam
Український підводний роуглайт Codename: Ocean Keeper вийшов у ранньому доступі Steam
По темi
Український підводний роуглайт Codename: Ocean Keeper вийшов у ранньому доступі Steam
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.