💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

UPD. Наталя Татарчук стала новою CTO в Activision. Вона контролюватиме розробку ігор однієї з найпопулярніших франшиз у світі — Call of Duty

Новою Chief Technology Officer в ігровій компанії Activision стала Наталя Татарчук. До цього вона 7 років пропрацювала в Unity.

Оставить комментарий
UPD. Наталя Татарчук стала новою CTO в Activision. Вона контролюватиме розробку ігор однієї з найпопулярніших франшиз у світі — Call of Duty

Новою Chief Technology Officer в ігровій компанії Activision стала Наталя Татарчук. До цього вона 7 років пропрацювала в Unity.

Про свою нову посаду Татарчук розповіла в X (Twitter), пише Forbes.

«Я дуже рада поділитися чудовими новинами — я переходжу на посаду технічного директора Activision! Для мене велика честь приєднатися до цієї команди, яка прокладає нові шляхи. Я рада бути частиною команди, яка продовжує розширювати межі ігрової індустрії!», — зазначила Наталя Татарчук.

Наприкінці грудня вона повідомила, що йде з Unity після 7 років роботи в компанії. Тоді Наталя написала, що отримала «рідкісну можливість», яка випадає нечасто, але вказала, що це рішення було непростим «через можливість допомагати творцям у масштабах впливу Unity».

Нагадаємо, що нещодавно Unity опинилася в епіцентрі великого скандалу через невдалу спробу змінити монетизацію. Згодом компанії довелося скоригувати свої плани й провести оптимізацію, в результаті якої 1165 працівників втратили роботу.

Сьогодні, 9 січня, стало відомо про, ще одну велику хвилю скорочень в Unity. Вона зачепила 25% співробітників компанії — 1800 працівників.

До переходу в Activision Татарчук була віцепрезиденткою Weta Tools в Unity, а ще раніше — відповідала за розвиток графічної складової в Unity Editor та Engine. До 2019 року вона працювала у Bungie й очолювала команди, які займалися такими проєктами, як Destiny й Halo.

На посаді CTO Наталя Татарчук замінить Майкла Венса, який тепер займатиметься керівництвом інженерного підрозділу. До її прямих обов’язків входитиме контроль за провідними проєктами Activision, зокрема й Call of Duty.

Нагадаємо, що наприкінці 2023 року Activision Blizzard покинув Боббі Котік, який пропрацював 33 років на посаді CEO.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Activision підняли ціни на свої ігри в Україні на 30%. Найбільше подорожчання зачепило проєкти серії Call of Duty
Activision підняли ціни на свої ігри в Україні на 30%. Найбільше подорожчання зачепило проєкти серії Call of Duty
По темi
Activision підняли ціни на свої ігри в Україні на 30%. Найбільше подорожчання зачепило проєкти серії Call of Duty
CEO Activision Blizzard Боббі Котік покине компанію після 33 років на посаді. Чим він запамятався
CEO Activision Blizzard Боббі Котік покине компанію після 33 років на посаді. Чим він запам’ятався
По темi
CEO Activision Blizzard Боббі Котік покине компанію після 33 років на посаді. Чим він запам’ятався
Суд дозволив Microsoft завершити придбання Activision Blizzard. Компанія ще встигає закрити угоду на $69 млрд
Суд дозволив Microsoft завершити придбання Activision Blizzard. Компанія ще встигає закрити угоду на $69 млрд
По темi
Суд дозволив Microsoft завершити придбання Activision Blizzard. Компанія ще встигає закрити угоду на $69 млрд
Читайте также
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает. Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей. Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.
1 комментарий
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.