Про свою нову посаду Татарчук розповіла в X (Twitter), пише Forbes.
«Я дуже рада поділитися чудовими новинами — я переходжу на посаду технічного директора Activision! Для мене велика честь приєднатися до цієї команди, яка прокладає нові шляхи. Я рада бути частиною команди, яка продовжує розширювати межі ігрової індустрії!», — зазначила Наталя Татарчук.
Наприкінці грудня вона повідомила, що йде з Unity після 7 років роботи в компанії. Тоді Наталя написала, що отримала «рідкісну можливість», яка випадає нечасто, але вказала, що це рішення було непростим «через можливість допомагати творцям у масштабах впливу Unity».
Нагадаємо, що нещодавно Unity опинилася в епіцентрі великого скандалу через невдалу спробу змінити монетизацію. Згодом компанії довелося скоригувати свої плани й провести оптимізацію, в результаті якої 1165 працівників втратили роботу.
Сьогодні, 9 січня, стало відомо про, ще одну велику хвилю скорочень в Unity. Вона зачепила 25% співробітників компанії — 1800 працівників.
До переходу в Activision Татарчук була віцепрезиденткою Weta Tools в Unity, а ще раніше — відповідала за розвиток графічної складової в Unity Editor та Engine. До 2019 року вона працювала у Bungie й очолювала команди, які займалися такими проєктами, як Destiny й Halo.
На посаді CTO Наталя Татарчук замінить Майкла Венса, який тепер займатиметься керівництвом інженерного підрозділу. До її прямих обов’язків входитиме контроль за провідними проєктами Activision, зокрема й Call of Duty.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.