Олександр КузьменкоGameDev
18 вересня 2023, 10:00
2023-09-18
«Ми вас почули». Unity оголосила, що буде вносити зміни в комісію 0,2 цента, яка спровокувала бурю у геймдеві
Компанія Unity, яка розробила однойменний популярний ігровий рушій, повідомила, що збирається «вносити зміни в політику» оплати. Мова йде про комісію до 0,2 цента, яку Unity збирається стягувати з 1 січня за встановлення ігор, створених на її рушії. Це рішення спровокувало велике обурення серед розробників.
Компанія Unity, яка розробила однойменний популярний ігровий рушій, повідомила, що збирається «вносити зміни в політику» оплати. Мова йде про комісію до 0,2 цента, яку Unity збирається стягувати з 1 січня за встановлення ігор, створених на її рушії. Це рішення спровокувало велике обурення серед розробників.
Про намір переглянути свої плани Unity написала в X (Twitter). У компанії заявили, що «почули» невдоволення геймдев-спільноти й перепросили за «плутанину та занепокоєння», які викликала їхня нова «політика оплати».
«Ми слухаємо, говоримо з членами нашої команди, спільнотою, клієнтами та партнерами й будемо вносити зміни в політику. Ми поділимося новинами за кілька днів. Дякуємо за ваші чесні та критичні відгуки», — написав офіційний акаунт компанії.
У коментарях до цього допису розробники закликали Unity повністю скасувати нову комісію та звільнити СЕО компанії Джона Річітелло.
Він відомий тим, що працював в ЕА, коли та анонсувала свою сумнозвісну систему лутбоксів, і називав деяких розробників, які не бажали впроваджувати схеми монетизації на ранніх етапах розробки, «довбаними ідіотами». Також є відео, де Річітелло під час зборів акціонерів говорить, що гравці в Battlefield повинні платити по долару за перезаряджання своєї зброї.
Нагадаємо, що раніше Unity повідомила про зміну планів підписки на свої продукти й оголосила про запровадження комісії, яка стягуватиметься ледь не за кожне встановлення гри, яка створена на її рушії.
Це сколихнуло ігрову спільноту, багато розробників заявили, що можуть прибрати свої ігри з продажів 1 січня 2024, щоб не платити цю комісію. Вони також розглядають варіанти переходу на інші ігрові рушії.
Обурення рішенням Unity впровадити таку монетизацію подекуди почало переливатися через край — компанія заявила, що закриває свої офіси на два дні через погрози смертю співробітникам.
Unity змушена тимчасово закрити деякі офіси й скасувати публічні зібрання. Співробітникам погрожують смертю через впровадження непопулярної комісії в 0,2 цента
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше.
Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.