Блог

Мітинги (зустрічі) - зло. Потрібно мінімізовувати їхню кількість. 

По мірі росту людини в компанії, в неї з’являється багато регулярних дзвінків. Люди використовують їх для а) соціалізації, б) «голосом простіше». Досить швидко мітинги з’являються кожного дня, а людина double / tripple booked (2-3 мітинги на один і той самий час). З’являється відчуття, що ти «білка в колесі». Це породжує думки, що ти нічого не встигаєш зробити, бо 80% свого часу проводиш на дзвінках. 

Це не є нормою. І то дуже важливо зрозуміти. У мене ~15 людей в команді і 3 no meetings days щотижня. 

Більшість питань можна вирішити асинхронно. В Мейті це працює наступним чином. Якщо в людини є проблема, яку потрібно вирішити, то її алгоритм наступний:

1. Написати документ з описом проблеми. Варіантами вирішення і пропозицією, який обрати.

2. Поділитись цим документом із колегами, яких це стосується, і попросити прокоментувати.

3. Почитати думки інших і врахувати релевантні пропозиції.

4. Якщо люди погоджуються із запропонованим рішенням — імплементувати його. 

5. Якщо ні — зробити дзвінок, щоб прийняти рішення. Але на цей дзвінок всі приходять вже з великою кількістю контексту і, що важливо, варіантами/пропозиціями.

Більшість рішень приймаються на 4-му кроці і 5-ий не потрібен. Окрім того є документація для майбутніх працівників, чому саме таке рішення було прийнято.

Додатково в нас є канал в Slack’у #mate_docs, куди прилітають всі такі документи і будь-хто може прийняти рішення в обговоренні. Фінальне рішення, як вирішити проблему, за людиною, що її вирішує.

P. S. соціалізовуватись звичайно ж треба. Але це потрібно робити свідомо, а не забивати календар купою зустрічей.

P. P. S. якщо у вас є реальне бачення рішення проблеми, то описати його точно буде нескладно.

Джерело — Telegram-канал CEO Edtech-стартапу Mate academy Романа Апостола.