GameDev

Чому ігри 2000-х стали легендарними, а зараз витрачаються мільйонні бюджети, а хітів все одно немає.

Description

Раніше було краще. Не було дорослих проблем, русня була просто сусідами, а ігри приносили більше радості і були більш цікавими. З дорослими проблемами із русньою нібито і так все зрозуміло, але що ж трапилось з іграми? Давайте розбиратися.

Читати далі

Про які обʼєкти інтелектуальної власності варто подбати у Game Industry

Description

У цифрову епоху ігрова індустрія виступає як маяк інновацій та творчості, рушійною силою якого є постійний розвиток технологій та споживчого попиту. Однак, під поверхнею кожного віртуального світу та ігрової механіки ховається складний правовий ландшафт, який підкреслює важливість захисту інтелектуальної власності (ІВ).

Читати далі

Чи можна подарувати або заповісти персонажа гри?

Description

Альберт Айнштайн колись сказав: «Гра — вища форма дослідження». Говорив він це звісно не про комп’ютерні ігри, але думаємо, що цей вислів буде справедливим і для них. Індустрія геймінгу вже давно вийшла за рамки нішовості і чогось незвичного. Зараз геймінг перебуває на піку своєї популярності. Майже кожен з нас, хто навіть близько не вважає себе геймером, принаймні кілька разів, але все одно зіштовхувався з комп’ютерними іграми. А тому де популярність, там і гроші.

Читати далі

Чому за ігрову залежність доведеться платити GameDev студіям?

Description

Залежність підлітків від ігор — це відповідальність GameDev студій. Саме так вважають батьки 13-тирічного неповнолітнього, які подали позов до американського суду штату Арканзас на Microsoft, EA, Activision, Ubisoft та Epic.

Як запобігти такому позову за допомогою положень Угоди користувача (Terms&Conditions)? Огляд IT-юристів Stalirov&Co.

Читати далі

Ресурси для самоосвіти, щоб стати QA у геймдеві

Description

Вітаю, мене звати Олександр Шараєвський, я Head of QA Department в Pingle Game Studio. Осінь традиційно асоціюється з навчанням і розвитком, тому ми вирішили поділитися своїми методиками і ресурсами для самоосвіти. Намагатимемось відповісти на питання, де треба вчитись, аби стати QA у геймдеві. Якщо ви тільки замислились про таку кар’єру, цей текст для вас:)  

Нижче ви знайдете не тільки мої поради. Наш QA Engineer Олександр Бойчун також долучився і зробив вагомий внесок у написання цього тексту. 

Читати далі

Ігрові підсумки тижня: обвал у Європі, портрет мобільного геймера та стан ринку казуальних ігор

Description

Data.ai представили звіт про мобільний ринок у першому кварталі 2023, а Liftoff —  про казуальний ігровий ринок у 2023. GSD розповіли про падіння продаж ігор в Європі у Q1 23 на 11%. Також Adjoe і Appinio склали портрет німецького мобільного геймера у 2023 році, — отже давайте перейдемо детальніше до кожної з новин.

Читати далі

Ігрові підсумки тижня: китайська відлига, вихід EA з боліт та $38 млрд на gamedev-розробників у Саудівській Аравії

Description

EA остаточно перестала працювати на ринку рф, у Китаї почалась ігрова відлига, UKIE розповіли про падіння британського ринку у 2022 році на £7.05 млрд, розбір звіту про турецький ігровий ринок і його падіння на 47,9% у 2022 році. А також про Саудівську Аравію, яка закупиться на $38 млрд та їх першу покупку Scopely за $4,9 млрд, — отже, перейдімо детальніше до кожної з новин.

Читати далі

Чому у The Last of Us вийшло, або проблеми екранізацій відеоігор

Description

Кіноіндустрія взялася за екранізації відеоігор понад 30 років тому, доволі скоро після того, як ігри набули популярність. І, вочевидь, переважно більшість спроб перенести вміст відеогри на екрани були в тому чи іншому сенсі провальними. Здавалося б, з успішної гри досить легко зробити потужну базу для кіно, бо вже є сюжет, стиль, та жанр, який вдало спрацював на певну аудиторію — бери й роби. 

Читати далі

Ігрові підсумки тижня: $1,6 млрд на мобільні ігри щотижня та шість передбачень для Gamedev на поточний рік

Description

Розбір звіту Sensor Tower про мобільний ігровий ринок у 2023 році. Newzoo & MPL розповіли про ріст ринку PCG-ігор зросте до $16 млрд у 2024 році. Також у першому кварталі користувачі витрачали на мобільні ігри понад $1,6 млрд на тиждень. Adjust опублікували дослідження трендів мобільної ігрової індустрії у 2023 і бонусом шість передбачень для ПК і консольного ринків на 2023 рік, — отже, перейдімо детальніше до кожної з новин.

Читати далі

Ігрові підсумки тижня: Counter-Strike 2, звіт Newzoo, результати Epic Games Store та Децимація в Huuuge Games

Description

Valve офіційно анонсували Counter-Strike 2 — гра вийде цього літа. Newzoo опублікували звіт про PC та консольний ринок у 2023 році. Epic Games Store розкрили результати 2022 року. Tencent повідомили про падіння річної виручки — вперше за 19 років. Децимація в Huuuge Games, — отже давайте перейдемо детальніше до кожної з новин.

Читати далі

Ігрові підсумки тижня: найпопулярніші жанри мобільних ігор, деталі про gamedev-2023 від Unit та стан мобільного ігрового ринку від AppsFlyer

Description

data.ai розповіли про як мобільні ігрові ринки Бразилії, Мексики та LATAM загалом росли в 2022 році. Sensor Tower назвала найбільші жанри мобільних ігор за виручкою та завантаженнями у 2022 році. Unit опублікували великий звіт про ігрову індустрію у 2023 році. Також детальний розбір звіту AppsFlyer про стан ринку мобільного ігрового маркетингу у 2023 році, — отже давайте перейдемо детальніше до кожної з новин.

Читати далі

Ігрові підсумки тижня. Автономія для розробників ігор від Epic Games Store, $27 млрд на рекламу у мобільних іграх, новини британського та китайського геймдеву

Description

Вітаю друзі, цього тижня роповім про «Довідник розробника», який допоможе вам покращити свою гру. У дайджесті також: Epic Games Store дозволив розробникам самостійно видавати ігри у магазині, GSD & GfK розповіли як британський ринок пішов вгору у лютому 2023 року, а AppsFlyer показали звіт в якому розказується що у 2022 році компанії витратили на залучення користувачів у мобільні ігри майже $27 млрд, ще трішки про китайський ігровий ринок який заробив $3,5 млрд за січень, — отже давайте перейдемо детальніше до новин.

Читати далі

Ігрові підсумки тижня: Індекс мобільного рекламного ринку 2023, що там по консолях та рекорди від гемерів Мексики та Бразилії

Description

Liftoff розповіли про індекс мобільного рекламного ринку у 2023 році, Singular про ROI Index у 2023 році. Також AppMagic поділились інформацією про мобільний ігровий ринок у 2022 році, а Ampere Analysis про падіння консольного ринку. Бонусом про те, що мешканці Бразилії витратили у мобільних іграх $640 млн, а ринок мобільних ігор Мексики заробив $350 млн за 2022 рік, — детальніше про це все розповідаю в цьому дайджесті.

Читати далі

Ігрові підсумки тижня: новий рекорд у Steam, ціни на інді та особливості поведінки геймерів від Google

Description

У сьогоднішньому дайджесті — підсумки 2022 року у Steam, звіт про особливості поведінки геймерів, що віддають перевагу жанру «екшн» від Google, та невеликий матеріал про цінову політику інді в Steam від Джорджа Бруссарда, — тож давайте детальніше прийдемося по кожній з тем.

Читати далі

Ігрові підсумки тижня: що по бізнесу Nexon, Sensor Tower, Netmarble, Supercell, Embracer Group та Niko Partners

Description

Цього тижня різні компанії також ділились своїми звітами. Корейські Nexon та Netmarble підбили підсумки року, фінська Supercell заробила €1,77 млрд за 2022 рік, продажі шведської Embracer Group збільшились вдвічі, зросли також продажі у французької Ubisoft, також Sensor Tower розповіли про завантаження на мобільному ринку у Q4 2022, а Niko Partners дав прогнози росту ігрових ринків MENA-3, — отже, давайте детальніше розберемось, що про що там йде мова.

Читати далі

Ігрові підсумки тижня: про що йдеться у звітах SocialPeta і Activision Blizzard, бенчмарки Tenjin та GameAnalytics та прогноз Take-Two

Description

Цей тиждень виявився насиченим на звіти різних компаній які відображають ситуацію на ринку в ігровій індустрії. SocialPeta розповіли про ситуацію з ігровим маркетингом у 2022 році. Tenjin та GameAnalytics поділились бенчмарками гіперказуальних ігор у четвертому кварталі 2022 року. А ще Take-Two знизила фінансовий прогноз на рік. Також звітом поділилась Activision Blizzard у якому вказали про рекордні надходження, — отже, давайте детальніше пройдемось по кожній з цих новин.

Читати далі

Мертвий гіперказуал, відмова від Slipspace Engine та тренди мобільних креативів: головні ігрові новини тижня

Description

Олександр Ши (Alexander Shea), глава видавничого відділу Voodoo, заявив, що «Гіперказуал мертвий», 343 Industries втратили майже 100 працівників і відмовились від рушія Slipspace Engine, Electronic Arts закриває мобільні Apex Legends та Battlefield, а також інші новини цього тижня, — розповідаю, що відбулось в ігровій індустрії за цей тиждень.

Читати далі