Одним із цьогорічних трендів у просуванні бізнесів у соцмережах буде UGC (User Generated Content). Тобто контент, створений користувачами. Всі давно про нього чули, однак не часто використовували і так само рідко зустрічали на просторах соцмереж. Хоча цей тип контенту може бути цікавим і корисним, як для самих користувачів, так і бізнесів.
Як це працює:
- користувач якось взаємодіяв з брендом (наприклад, купив худі, який йому чи їй дуже сподобався);
- вирішує зробити стильне фото у цьому худі і опублікувати його на своїй сторінці в Instagram чи Facebook;
- при цьому у публікації згадує про бренд цього одягу, пише позитивний відгук і запрошує його до колаборації (не просто тегає, а обирає опцію Invite Collaborator);
- якщо ж публікація підходить бренду за змістом, сенсами і візуальним наповненням, то він її погоджує;
- в результаті з’являється спільний на дві сторінки пост.
Вигода очевидна для обох сторін.
Для бізнесу — це безплатна реклама і додаткова одиниця контенту, на яку не було витрачено ні копійки коштів і ні хвилини часу. До того ж, суттєво підвищує лояльність до бренду.
Для користувача — це спосіб заявити про себе перед новою аудиторією і навіть підняти свої охоплення за рахунок цієї аудиторії. Так званий момент слави.
UGC на прикладі книжок
Нещодавно я провів експеримент зі створення UGC-контенту. В межах цього дослідження я читав книжки (тематика не важлива), писав на них невеличкі рецензії на своїй сторінці в Instagram і запрошував до колаборації видавництва, які їх випустили. Мої пости погодили щонайменше три сторінки різних видавництв: Час майстрів, Ранок і КСД. Десь ефект перевершив очікування, а десь був незначним: з трьох спільних постів я отримав охоплення близько 26 000 акаунтів і кілька нових підписників.



Зверніть увагу на non-followers — їх більшість. А це нова аудиторія, яка побачила ваші публікації. Також були хороші показники за кількістю поширень і збережень.
Досить хороший результат, зважаючи на те, що це органіка. І тим паче для сторінок з невеликою кількістю фоловерів, які тільки почали своє просування.
Звісно, не всі бренди готові публікувати UGC-контент (і даремно). Так само не всі видавництва, яких я запрошував до колаборації, погодили мій пост на своїх сторінках. Однак це можна передбачити заздалегідь, переглянувши пости у їхніх Instagram-профілях.
І так, підсумок. Які переваги має UGC для брендів:
- автентичний контент замість «відполірованого», що сприяє більшій довірі;
- пости додатково поширюються на сторінках користувачів, завдяки чому охоплюється нова аудиторія;
- контент, створений без затрат коштів і часу компанії.