Блог

Книжковий UGC як спосіб зібрати додаткові охоплення у соцмережах

Одним із цьогорічних трендів у просуванні бізнесів у соцмережах буде UGC (User Generated Content). Тобто контент, створений користувачами. Всі давно про нього чули, однак не часто використовували і так само рідко зустрічали на просторах соцмереж. Хоча цей тип контенту може бути цікавим і корисним, як для самих користувачів, так і бізнесів. 

Як це працює: 

  • користувач якось взаємодіяв з брендом (наприклад, купив худі, який йому чи їй дуже сподобався);
  • вирішує зробити стильне фото у цьому худі і опублікувати його на своїй сторінці в Instagram чи Facebook;
  • при цьому у публікації згадує про бренд цього одягу, пише позитивний відгук і запрошує його до колаборації (не просто тегає, а обирає опцію Invite Collaborator);
  • якщо ж публікація підходить бренду за змістом, сенсами і візуальним наповненням, то він її погоджує; 
  • в результаті з’являється спільний на дві сторінки пост. 

Вигода очевидна для обох сторін.

Для бізнесу — це безплатна реклама і додаткова одиниця контенту, на яку не було витрачено ні копійки коштів і ні хвилини часу. До того ж, суттєво підвищує лояльність до бренду. 

Для користувача — це спосіб заявити про себе перед новою аудиторією і навіть підняти свої охоплення за рахунок цієї аудиторії. Так званий момент слави. 

UGC на прикладі книжок

Нещодавно я провів експеримент зі створення UGC-контенту. В межах цього дослідження я читав книжки (тематика не важлива), писав на них невеличкі рецензії на своїй сторінці в Instagram і запрошував до колаборації видавництва, які їх випустили. Мої пости погодили щонайменше три сторінки різних видавництв: Час майстрів, Ранок і КСД. Десь ефект перевершив очікування, а десь був незначним: з трьох спільних постів я отримав охоплення близько 26 000 акаунтів і кілька нових підписників. 

Зверніть увагу на non-followers — їх більшість. А це нова аудиторія, яка побачила ваші публікації. Також були хороші показники за кількістю поширень і збережень. 

Досить хороший результат, зважаючи на те, що це органіка. І тим паче для сторінок з невеликою кількістю фоловерів, які тільки почали своє просування.  

Звісно, не всі бренди готові публікувати UGC-контент (і даремно). Так само не всі видавництва, яких я запрошував до колаборації, погодили мій пост на своїх сторінках. Однак це можна передбачити заздалегідь, переглянувши пости у їхніх Instagram-профілях. 

І так, підсумок. Які переваги має UGC для брендів:

  • автентичний контент замість «відполірованого», що сприяє більшій довірі;
  • пости додатково поширюються на сторінках користувачів, завдяки чому охоплюється нова аудиторія;
  • контент, створений без затрат коштів і часу компанії.