Блог

Топ інструментів для IT-фахівців та маркетологів: що використовувати у 2025 році? Версія експерта з маркетингу та операційного управління в IT

Світ цифрових технологій постійно розвивається, і для IT-фахівців, маркетологів та спеціалістів суміжних професій важливо бути в курсі нових інструментів, які допомагають оптимізувати робочі процеси. Я зібрав добірку найкращих сервісів та платформ, які допомагають мені та моїй команді працювати ефективніше.

Аналітика та звітність

Почну з бази — Google Analytics. Must have для відстеження ключових показників ефективності (KPI) компанії, таких як відвідуваність сайту, конверсія та поведінка користувачів.

  • Tableau: ефективний інструмент для візуалізації даних та створення інтерактивних звітів, які допомагають зрозуміти тенденції та виявити потенційні проблеми.
  • Mixpanel: для аналізу взаємодії користувачів з продуктами компанії, що дозволяє покращити user experience та підвищити залученість.

Управління проєктами та завданнями

  • Jira: для мене, один з найбільш функціональних інструментів для управління завданнями, планування та відстеження проєктів, забезпечуючи прозорість та ефективну співпрацю між командами. 

Комунікація

  • Slack: цілком універсальний та практичний корпоративний месенджер для швидкої та ефективної комунікації з командою, обміну інформацією та обговорення робочих питань.

Моніторинг роботи розробників

  • GitHub: для контролю версій коду, співпраці з розробниками та управління релізами.

Додаткові інструменти

  • SEMrush: для аналізу конкурентів та ринку, що допомагає приймати стратегічні рішення щодо розвитку продуктів та маркетингу.
  • HubSpot: Для автоматизації маркетингових процесів та покращення взаємодії з клієнтами.
  • YouScan: інструмент, який практично безальтернативно допомагає відстежувати та аналізувати згадки про свій бренд або продукт в соціальних мережах та ЗМІ.

В IT-сфері, якщо не апгрейдити свій тулкіт,  швидко може стати дуже складно триматися «на плаву»,  бути ефективним та виводити процеси на новий рівень і, зрештою, досягати успіху в конкурентному середовищі.

Щоб не стати динозавром, апдейтимося постійно!