Блог

Чому глобальні ЗМІ про вас не пишуть: 6 помилок українських підприємців

Повномасштабне вторгнення дуже вплинуло на міжнародну експансію українського бізнесу. Навіть ті компанії, які ще 2021 року тільки думали про можливості масштабування та починали досліджувати міжнародний ринок, сьогодні вже можуть аналізувати перші тестові запуски в інших країнах. Це може бути пов’язане з необхідністю рятувати своє життя, забезпечувати команду роботою та шукати додаткові канали прибутку.

Громадська комунікація часто є частиною цього процесу. Медіа вплив може принести значне зростання репутації та впізнаваності. І для багатьох публічних осіб з локального ринку парадигма успіху полягає в тому, щоб потрапити у світ ЗМІ першого ешелону та отримати широке охоплення аудиторії. Одразу! Однак на шляху до глобальної популярності бізнеси можуть припускатися помилок і не отримувати бажаного. Розгляньмо 6 найпоширеніших із них.

Локальний контекст для всього світу

Дуже важливо зрозуміти, що кожен ринок є унікальним. Те, що вас зробило успішним на внутрішньому ринку, не обов’язково спрацює за кордоном. Уважно вивчайте культурні особливості, тенденції та вимоги аудиторії країн, де ви хочете заявити про себе. Пристосовуйте свої комунікаційні стратегії до цих особливостей.

Не вивчена потреба

Захопившись власною ідеєю, ми часто забуваємо про те, що глобальні ЗМІ зацікавлені в темах, релевантних їх аудиторії. Вчіть, про що саме пишуть журналісти, та пропонуйте їм схожі тематики та наративи. Зосередьтеся на тезах, фактах та цифрах, які зацікавлять ЗМІ.

Недооцінюєте своїх глобальних конкурентів

Конкуренція на світовому ринку є дуже високою. Знайдіть унікальність вашої компанії чи ідеї, яка виділить вас серед світових гравців. Не повторюйте очевидне: виконайте якісне дослідження, яке зможе показати новий несподіваний тренд.

Мова, що надихає

Прогнози про майбутнє бізнесу та мотиваційні промови можуть бути потужним інструментом внутрішньої репутації, але на глобальній арені важливість точних даних та обґрунтованих фактів переважає. Розробіть свої пропозиції ЗМІ на основі якісних досліджень та аналітики, щоб професійно підтвердити свою компетентність. Але спочатку, перевірте, чи не зробив це вже хтось до вас?

Багатонадійні плани

Плани, що вражають, можуть бути привабливими, але натомість поділіться реальними досягненнями та успіхами вашої компанії. Усі хочуть бачити результати, а не лише обіцянки. Якщо ви не запланували колонізувати Юпітер чи Сатурн, не розповідайте про ваші плани — це територія Ілона Маска, вона вам потрібна? Насамперед вам потрібно досягти результату або перевірити гіпотези, а вже потім ділитися деталями зі світом.

Очікування швидких результатів

Глобальний успіх не приходить миттєво. Будьте готові до тривалої роботи над своєю репутацією та брендом. Шлях до першої публікації може тривати багато часу. Іноді навіть більше, ніж ви можете собі уявити. Вчіть, аналізуйте, удосконалюйте. Тільки терпіння та стійкість допоможуть вам подолати перешкоди на шляху до світового успіху.

Висновок

Громадська комунікація може стати ключовим чинником у процесі міжнародної експансії. Присутність у світових ЗМІ першого ешелону допомагає підприємцям здобути значне зростання репутації та впізнаваності. А це може прискорити досягнення ваших бізнес-результатів. Тому для успішного масштабування на світовому ринку важливо уникати цих поширених помилок. Підприємці мають усвідомлювати, що кожен ринок унікальний і необхідно ретельно вивчати особливості та потреби аудиторії. Тим більше найконкурентніший ринок у світі — Штати, про які так багато українських підприємців мріють. Ваш успіх полягає у знаходженні унікальних аспектів компанії та пропозицій для ЗМІ.