Liftoff розповіли про індекс мобільного рекламного ринку у 2023 році, Singular про ROI Index у 2023 році. Також AppMagic поділились інформацією про мобільний ігровий ринок у 2022 році, а Ampere Analysis про падіння консольного ринку. Бонусом про те, що мешканці Бразилії витратили у мобільних іграх $640 млн, а ринок мобільних ігор Мексики заробив $350 млн за 2022 рік, — детальніше про це все розповідаю в цьому дайджесті.
Liftoff: Індекс мобільного рекламного ринку у 2023 році
Дані збиралися з 1 січня 2022 року до 1 січня 2023 року. Дослідження базується на трильйоні переглядів; 24,5 млрд кліків та 240 млн установок.
CPI за рекламними форматами в іграх:
- Interstitial — $11,29. Це найдорожчий плейсмент;
- Нативна реклама — $6,09;
- Банери — $5,48;
- Відео — $4,93;
- Playable — $1,31. Це найдешевший рекламний формат, згідно з даними Liftoff.
Порівняння CPI за рекламними форматами, Android vs. iOS:
- Interstitial — $16,01 на iOS і $8,97 на Android;
- Банери — $9,49 на iOS і $2,21 на Android;
- Відео — $9,38 на iOS і $2,48 на Android;
- Нативна реклама — $6,9 на iOS та $5,46 на Android;
- Playable — $6,17 на iOS та $0,73 на Android.
Day 7 ROAS за рекламними форматами:
- Нативні рекламні формати — 18% D7 ROAS;
- Банери — 17% D7 ROAS;
- Interstitial — 15% D7 ROAS;
- Відео — 14% D7 ROAS;
- Playable — 12% D7 ROAS.
Загальні поради від Liftoff:
- Не треба використовувати в рекламних матеріалах (особливо мідкорних ігор) арт-стиль, який відрізняється від того, що є у грі. Це збільшує відвал гравців.
- Користувачі люблять у рекламних матеріалах бачити прогресію — прокачування та кастомізацію.
- Довгі відеокреативи працюють краще, ніж короткі. У деяких випадках, різниця сягала 50%.
Singular: ROI Index у 2023 році
Компанія Singular базує своє дослідження на 100+ млрд кліків, $10+ млрд витрачених грошей та $10+ млрд установок.
Основна інформація:
- AppLovin, Google Ads, Meta, Moloco та TikTok — найкращі рекламні канали на iOS по ROI.
- AppLovin, Google Ads, ironSource, Meta та Mistplay — найкращі рекламні канали на Android по ROI.
- Blind Ferret, Meta, Mistplay, Snapchat, Unity — найкращі рекламні канали на Android по Retention.
- Спенд рекламодавців на iOS відновлювався протягом усього 2022 року. У січні 2022 року 64% витрат припадало на Android та 36% — на iOS. Наприкінці 2022 року частка Android склала 53%, iOS — 47%.
- Зростання витрат на мобільну рекламу в 2023 році в США, за прогнозами Magna, становитиме 3,7%. Це нижче, ніж у 2022 (+4,5%) та суттєво нижче, ніж у 2021 (+14,9%).
- Компанія зазначає, що роль Search UA за останній рік у рекламних кампаніях зросла з 34% до 40%.
AppMagic: Мобільний ігровий ринок у 2022 році
AppMagic представили звіт про результати деяких жанрів у 2022 році. Компанія називає успішними ті проекти, які заробляють понад $50 тисяч на місяць.
Merge-2:
- 100 ігор випущено у 2022 році; 6 успішних. Success Rate — 6%.
- Жанр виріс за рік на 102% за виручкою.
- Половина всієї виручки жанру ($14,8 млн у грудні 2022 року) припадає на одну гру — Merge Mansion ($7,4 млн у грудні 2022 року).
Match-3 Tile:
- 280 ігор випущено у 2022 році; 6 успішних. Success Rate — 2,2%.
- За підсумками року, виручка жанру досягла $16 млн на місяць (+85% YoY).
- $10,1M із цієї суми припадає на одну гру — Triple Match 3D.
- Завантаження жанру впали на 12%.
Idle Tycoon:
- 241 гра випущена у 2022 році; 10 успішних. Success Rate — 4,2%.
- Виручка жанру зросла на 30% YoY.
- Аналітики AppMagic вважають, що у жанру хороші перспективи, оскільки нові проекти ростуть за виручкою, а старі — трохи падають. Нема застою.
Ферми:
- 55 ігор випущено у 2022 році; 1 успішна. Success Rate — 1,8%.
- Обсяг виручки у жанрі зріс на 11%.
Survival Arena:
- 134 гри випущено у 2022 році; 4 успішні. Success Rate — 3%.
Шутери:
- 678 ігор випущено у 2022 році; 4 успішні. Success Rate — 0,6%.
- Виручка жанру впала за рік майже на 25%.
Гіперказуальні ігри:
- 18,395 ігор випущено у 2022 році; 157 успішних (із 500 тисячами місячних завантажень). Success Rate — 0,85%.
- Кумулятивні завантаження впали на 15% YoY.
Ampere Analysis: Консольний ринок у 2022 році впав; PlayStation 5 майже вдвічі обходить за продажами Xbox Series
Ampere Analysis через зміцнення долара у 2022 році наводить дві цифри — без урахування коливання долара та з урахуванням.
Ринок:
- Загальний обсяг ринку скоротився з $60,9 млрд у 2021 році до $56,2 млрд у 2022 році. Падіння складає 7,8% (або 2,1% без урахування курсу долара).
- Розмір ринку у 2022 році на 18% більше, ніж у допандемійному 2019 році.
- Ігрові сервіси (підписки) зросли на 5,6% (10,9% без урахування курсу) YoY — з $7,4 млрд до $7,8 млрд.
- Продаж контенту впав на 9,3% (3,4% без урахування курсу) — з $36 млрд до $32,6 млрд.
- Продаж заліза скоротився на 10,3% (5% без урахування курсу) — з $17,6 млрд до $15,8 млрд.
Основні консольні гравці:
- Доля Sony на консольному ринку — 45%; Nintendo займає 27,7%; Майкрософт належить 27,3%.
- Вага Sony у 2022 році впала на 1,3%; Nintendo — на 0,5%. А ось частка Microsoft зросла на 1,8%.
Продаж консолей:
- Продаж PlayStation 5 досяг 30 млн. Xbox Series значно відстає із 18,5 млн реалізованих консолей.
- Продаж Nintendo Switch за підсумками 2022 року досяг 119,5 млн. Аналітики припускають, що Nintendo анонсує консолі нового покоління у 2024 році.
Продаж контенту на консолях:
- Підписки — єдиний тип контенту, який виріс у 2022 році (з $7,4 млрд до $7,8 млрд). Зростання склало 5,6% (чи 10,9% без урахування курсу).
- Продажі внутрішньоігрових покупок та DLC впали на 14,7% (10,1% без урахування курсу) — з $13,8 млрд у 2021 до $11,8 млрд у 2022.
- Продаж преміальних версій ігор впав на 5,9% (але показують позитивну динаміку в +0,8% без урахування курсу) — з $22,2 млрд у 2021 до $20,9 млрд у 2022.
Мешканці Бразилії витратили у мобільних іграх $640 млн, а ринок мобільних ігор Мексики заробив $350 млн за 2022 рік
Бразилія:
- Ринок мобільних ігор Бразилії знаходиться на підйомі. Аналітична компанія data.ai підрахувала, що за минулий рік бразильці витратили на внутрішньоігрові покупки у них $640 млн. Це на 12,3% більше, ніж у 2021 році.
- До п’ятірки найкасовіших категорій ігор увійшли шутери, стратегії, RPG, симулятори та командні ігри (party games).
- Аналітики не уточнили їхньої виручки, проте зазначили, що дохід командних ігор за рік піднявся на 84%. Подякувати за таке зростання треба перш за все Stumble Guys — клону Fall Guys .
- Усього за 2022 рік бразильці скачали мобільні ігри 4,62 млрд разів, що на 3,5% більше у річному вираженні.
Мексика:
- За оцінками data.ai, у 2022 році витрати місцевих геймерів в Мексиці на внутрішньоігрові покупки зросли на 9,3%.
- Найбільше грошей мексиканці витратили у шутерах, стратегіях, симуляторах, RPG та match-3.
- Щодо завантажень, то за 2022 рік мешканці Мексики скачали мобільні ігри 2,42 млрд разів — на 7% більше у порівнянні з 2021 роком.
Цей тиждень виявився досить насиченим інформацією про ринок реклами, мобільних ігор та консолей, що дає нам ще краще розуміння ситуації в ігровій індустрії.
Більше новин зі світу розробки ігор можете знайти у моєму Telegram-каналі, буду радий бачити там нових людей.