Блог

Ігрові підсумки тижня: Індекс мобільного рекламного ринку 2023, що там по консолях та рекорди від гемерів Мексики та Бразилії

Liftoff розповіли про індекс мобільного рекламного ринку у 2023 році, Singular про ROI Index у 2023 році. Також AppMagic поділились інформацією про мобільний ігровий ринок у 2022 році, а Ampere Analysis про падіння консольного ринку. Бонусом про те, що мешканці Бразилії витратили у мобільних іграх $640 млн, а ринок мобільних ігор Мексики заробив $350 млн за 2022 рік, — детальніше про це все розповідаю в цьому дайджесті.

Liftoff: Індекс мобільного рекламного ринку у 2023 році

Дані збиралися з 1 січня 2022 року до 1 січня 2023 року. Дослідження базується на трильйоні переглядів; 24,5 млрд кліків та 240 млн установок.

CPI за рекламними форматами в іграх:

  • Interstitial — $11,29. Це найдорожчий плейсмент;
  • Нативна реклама — $6,09;
  • Банери — $5,48;
  • Відео — $4,93;
  • Playable — $1,31. Це найдешевший рекламний формат, згідно з даними Liftoff.

Порівняння CPI за рекламними форматами, Android vs. iOS:

  • Interstitial — $16,01 на iOS і $8,97 на Android;
  • Банери — $9,49 на iOS і $2,21 на Android;
  • Відео — $9,38 на iOS і $2,48 на Android;
  • Нативна реклама — $6,9 на iOS та $5,46 на Android;
  • Playable — $6,17 на iOS та $0,73 на Android.

Day 7 ROAS за рекламними форматами:

  • Нативні рекламні формати — 18% D7 ROAS;
  • Банери — 17% D7 ROAS;
  • Interstitial — 15% D7 ROAS;
  • Відео — 14% D7 ROAS;
  • Playable — 12% D7 ROAS.

Загальні поради від Liftoff:

  • Не треба використовувати в рекламних матеріалах (особливо мідкорних ігор) арт-стиль, який відрізняється від того, що є у грі. Це збільшує відвал гравців.
  • Користувачі люблять у рекламних матеріалах бачити прогресію — прокачування та кастомізацію.
  • Довгі відеокреативи працюють краще, ніж короткі. У деяких випадках, різниця сягала 50%.

Singular: ROI Index у 2023 році

Компанія Singular базує своє дослідження на 100+ млрд кліків, $10+ млрд витрачених грошей та $10+ млрд установок.

Основна інформація:

  • AppLovin, Google Ads, Meta, Moloco та TikTok — найкращі рекламні канали на iOS по ROI.
  • AppLovin, Google Ads, ironSource, Meta та Mistplay — найкращі рекламні канали на Android по ROI.
  • Blind Ferret, Meta, Mistplay, Snapchat, Unity — найкращі рекламні канали на Android по Retention.
  • Спенд рекламодавців на iOS відновлювався протягом усього 2022 року. У січні 2022 року 64% витрат припадало на Android та 36% — на iOS. Наприкінці 2022 року частка Android склала 53%, iOS — 47%.
  • Зростання витрат на мобільну рекламу в 2023 році в США, за прогнозами Magna, становитиме 3,7%. Це нижче, ніж у 2022 (+4,5%) та суттєво нижче, ніж у 2021 (+14,9%).
  • Компанія зазначає, що роль Search UA за останній рік у рекламних кампаніях зросла з 34% до 40%.

AppMagic: Мобільний ігровий ринок у 2022 році

AppMagic представили звіт про результати деяких жанрів у 2022 році. Компанія називає успішними ті проекти, які заробляють понад $50 тисяч на місяць.

Merge-2:

  • 100 ігор випущено у 2022 році; 6 успішних. Success Rate — 6%.
  • Жанр виріс за рік на 102% за виручкою.
  • Половина всієї виручки жанру ($14,8 млн у грудні 2022 року) припадає на одну гру — Merge Mansion ($7,4 млн у грудні 2022 року).

Match-3 Tile:

  • 280 ігор випущено у 2022 році; 6 успішних. Success Rate — 2,2%.
  • За підсумками року, виручка жанру досягла $16 млн на місяць (+85% YoY).
  • $10,1M із цієї суми припадає на одну гру — Triple Match 3D.
  • Завантаження жанру впали на 12%.

Idle Tycoon:

  • 241 гра випущена у 2022 році; 10 успішних. Success Rate — 4,2%.
  • Виручка жанру зросла на 30% YoY.
  • Аналітики AppMagic вважають, що у жанру хороші перспективи, оскільки нові проекти ростуть за виручкою, а старі — трохи падають. Нема застою.

Ферми:

  • 55 ігор випущено у 2022 році; 1 успішна. Success Rate — 1,8%.
  • Обсяг виручки у жанрі зріс на 11%.

Survival Arena:

  • 134 гри випущено у 2022 році; 4 успішні. Success Rate — 3%.

Шутери:

  • 678 ігор випущено у 2022 році; 4 успішні. Success Rate — 0,6%.
  • Виручка жанру впала за рік майже на 25%.

Гіперказуальні ігри:

  • 18,395 ігор випущено у 2022 році; 157 успішних (із 500 тисячами місячних завантажень). Success Rate — 0,85%.
  • Кумулятивні завантаження впали на 15% YoY.

Ampere Analysis: Консольний ринок у 2022 році впав; PlayStation 5 майже вдвічі обходить за продажами Xbox Series

Ampere Analysis через зміцнення долара у 2022 році наводить дві цифри — без урахування коливання долара та з урахуванням.

Ринок:

  • Загальний обсяг ринку скоротився з $60,9 млрд у 2021 році до $56,2 млрд у 2022 році. Падіння складає 7,8% (або 2,1% без урахування курсу долара).
  • Розмір ринку у 2022 році на 18% більше, ніж у допандемійному 2019 році.
  • Ігрові сервіси (підписки) зросли на 5,6% (10,9% без урахування курсу) YoY — з $7,4 млрд до $7,8 млрд.
  • Продаж контенту впав на 9,3% (3,4% без урахування курсу) — з $36 млрд до $32,6 млрд.
  • Продаж заліза скоротився на 10,3% (5% без урахування курсу) — з $17,6 млрд до $15,8 млрд.

Основні консольні гравці:

  • Доля Sony на консольному ринку — 45%; Nintendo займає 27,7%; Майкрософт належить 27,3%.
  • Вага Sony у 2022 році впала на 1,3%; Nintendo — на 0,5%. А ось частка Microsoft зросла на 1,8%.

Продаж консолей:

  • Продаж PlayStation 5 досяг 30 млн. Xbox Series значно відстає із 18,5 млн реалізованих консолей.
  • Продаж Nintendo Switch за підсумками 2022 року досяг 119,5 млн. Аналітики припускають, що Nintendo анонсує консолі нового покоління у 2024 році.

Продаж контенту на консолях:

  • Підписки — єдиний тип контенту, який виріс у 2022 році (з $7,4 млрд до $7,8 млрд). Зростання склало 5,6% (чи 10,9% без урахування курсу).
  • Продажі внутрішньоігрових покупок та DLC впали на 14,7% (10,1% без урахування курсу) — з $13,8 млрд у 2021 до $11,8 млрд у 2022.
  • Продаж преміальних версій ігор впав на 5,9% (але показують позитивну динаміку в +0,8% без урахування курсу) — з $22,2 млрд у 2021 до $20,9 млрд у 2022.

Мешканці Бразилії витратили у мобільних іграх $640 млн, а ринок мобільних ігор Мексики заробив $350 млн за 2022 рік

Бразилія:

  • Ринок мобільних ігор Бразилії знаходиться на підйомі. Аналітична компанія data.ai підрахувала, що за минулий рік бразильці витратили на внутрішньоігрові покупки у них $640 млн. Це на 12,3% більше, ніж у 2021 році.
  • До п’ятірки найкасовіших категорій ігор увійшли шутери, стратегії, RPG, симулятори та командні ігри (party games). 
  • Аналітики не уточнили їхньої виручки, проте зазначили, що дохід командних ігор за рік піднявся на 84%. Подякувати за таке зростання треба перш за все Stumble Guys — клону Fall Guys .
  • Усього за 2022 рік бразильці скачали мобільні ігри 4,62 млрд разів, що на 3,5% більше у річному вираженні.

Мексика:

  • За оцінками data.ai, у 2022 році витрати місцевих геймерів в Мексиці на внутрішньоігрові покупки зросли на 9,3%.
  • Найбільше грошей мексиканці витратили у шутерах, стратегіях, симуляторах, RPG та match-3.
  • Щодо завантажень, то за 2022 рік мешканці Мексики скачали мобільні ігри 2,42 млрд разів — на 7% більше у порівнянні з 2021 роком.

Цей тиждень виявився досить насиченим інформацією про ринок реклами, мобільних ігор та консолей, що дає нам ще краще розуміння ситуації в ігровій індустрії.

Більше новин зі світу розробки ігор можете знайти у моєму Telegram-каналі, буду радий бачити там нових людей.