Data.ai представили звіт про мобільний ринок у першому кварталі 2023, а Liftoff — про казуальний ігровий ринок у 2023. GSD розповіли про падіння продаж ігор в Європі у Q1 23 на 11%. Також Adjoe і Appinio склали портрет німецького мобільного геймера у 2023 році, — отже давайте перейдемо детальніше до кожної з новин.
Портрет німецького мобільного геймера у 2023 році
- Adjoe і Appinio опитали 500 чоловіків і 500 жінок, щоб скласти портрет мобільного геймера з Німеччини.
- 7 з 10 німців користуються Android. При цьому частка iOS серед покоління Z становить близько 50%, тоді як старші користувачі віддають перевагу Android, аж до того, що це беззапечений чемпіон місцевих пенсіонерів.
- Що стосується статевого розподілу, то серед жінок користувачів iOS трохи більше.
- 53% грають по кілька разів на день, 19% — по кілька разів на тиждень. Є й ті, хто обмежується тільки однією сесією на день або тиждень — 17% і 4% відповідно.
- Більшість (58%) одночасно грають у 2-3 мобільні ігри; концентрують усю увагу на одній єдиній — 21%.
- Найбільшою популярністю користуються казуальні ігри (44%), стратегії (41%), пазли (38%) і словесні ігри (34%).
- Найменше інтересу викликають казино, аркади та RPG — у них по 15% користувацьких симпатій.
- Понад 60% гравців дізнаються про новинки через внутрішньоігрову рекламу.
- Приблизно 60% позитивно ставляться до персоналізованої реклами.
- 39% починають грати в гру частіше, якщо в ній є Rewarded Ads.
- Приблизно 20% стали віддавати перевагу Rewarded Ads замість покупок.
- 22% німецьких гравців перестали витрачатися на IAP, а 14% скоротили свої витрати.
- Тільки 17% опитаних грають у платні ігри.
GSD: Продаж ігор в Європі у першому кварталі 2023 впав на 11%
Результати кварталу:
- За перший квартал 2023 року було продано 39 млн. ігор. Це на 11% менше, ніж за аналогічний період 2022 року.
- Hogwarts Legacy — найпопулярніша гра кварталу. Більше того, це гра яка найшвидше продавалась в Європі після FIFA.
- У першому кварталі 2023 року в Європі (без урахування Великобританії) було продано 1,5 млн. консолей. Це на 41% більше ніж за перший квартал 2022 року.
- Продажі PlayStation 5 зросли на 369% за цей період. Nintendo Switch впали на 18%; Xbox Series S/X — на 10%.
- 4,7 млн. аксесуарів було продано у першому кварталі. Ріст до минулого року — 5%.
Результати березня:
- 13,6 млн. ігор для PC та консолі було продано у березні в Європі. Це на 4% менше, ніж у 2022 році.
- Ремейк Resident Evil 4 очолив чарт продажів у березні. Продажі за результатами перших двох тижнів поступаються Resident Evil Village (-11%) та ремейку Resident Evil 2. Але вони вищі, ніж у ремейку Resident Evil 3 на 57%.
- Продажі консолей у європейських країнах (без урахування Великобританії) у березні склали 570 тис. Ріст до минулого року склало 67%.
- PlayStation 5 — головна консоль на європейському ринку. Її продажі зросли до березня 2022 року аж в 5 разів.
- Продажі Nintendo Switch впали на 19% YoY; результати Xbox Series S/X також впали на 13%.
- 1,5 млн. аксесуарів було продано у березні 2023 року. Це на 13% більше, ніж у минулому році. Лідерство поки за DualSense.
Liftoff: Звіт про казуальний ігровий ринок у 2023
- Маркетингова платформа Liftoff представила Casual Gaming Apps Report, зібраний на основі даних, отриманих від 500 найкасовіших мобільних ігор останніх двох років, а також 390 млрд показів реклами та 100 млн завантажень.
- З Q1'21 по Q1'23 гіперказуалки втратили 20% — раніше частка їх завантажень становила 50%, а тепер тільки 30%.
- Щоб повернути інтерес до гіперказуалок, розробники стали прищеплювати їм механіки з інших жанрів, створивши, тим самим, Hybrid casual.
- У своїй основі «гібриди» пропонують той самий гіперказуальний гемплей, але обрамляють його різними mid-core елементами, що дає змогу покращити утримання і монетизацію.
- За останні два роки тільки двом традиційним Match-3 вдалося зірвати касу на перенасиченому ринку — Garden Affairs (клон Gardenscapes, якщо не Lily’s Garden) і BTS Island (з учасниками популярного ВІА).
- Серед топ-200 найуспішніших за виручкою казуальних ігор 23% пропонували міні-ігри, що відрізняються від кор-геймплея, як на постійній основі, так і під час івентів.
- Усі казуалки з топ-10 проводили змагання між користувачами.
- Джоел Юлкунен (Joel Julkunen), голова GameRefinery: «Якщо мобільні розробники хочуть успішно конкурувати, то для них важливо слідувати трендам, які стимулюють дохід, як-от гібридні елементи та змагальні заходи, що дають змогу покращити залученість та ретеншен і надати нові можливості для реклами».
- Середній CPI у казуальних іграх — $0,98. Вартість на Android — $0,63; на iOS — $2,23.
- Найвищий CPI — на Північноамериканському ринку — $3,59. У EMEA — $0,9; у APAC — $0,76; у LATAM — $0,55.
- Північноамериканський D7 ROAS — 8,1%. У EMEA — 6,5%; в APAC — 6,4%; у LATAM — 4,8%.
- Середній D7 ROAS у казуальних ігор — 7,6%. На Android — 7%; на iOS — 7,8%.
- Жанр симуляторів мав найнижчу CPI — $0,59.
- У середньому один користувач Android обходився в $0,63, iOS — $2,23.
- Merge-ігри — жанр, у якому може статися наступна революція.
Мобільний ринок у першому кварталі 2023
Аналітична платформа data.ai підготувала звіт про зміни на мобільному ринку в Q1 23. У середньому користувачі десяти найбільших мобільних ринків проводили в додатках 5,5 годин на день, що на 0,1 години більше, ніж у Q1 22.
- Серед найбільш затребуваних були: віртуальні блошині ринки, магазини одягу, карти лояльності продуктових мереж і додатки лоукостерів.
- При цьому, незважаючи на домогосподарсько-економічну орієнтованість користувачів, найбільше грошей вони витратили в TikTok, який посів перші місця за виручкою на всіх ринках, окрім Індії — він був номером один у США, Великій Британії, Франції, Німеччині та Індонезії; номером два — у Сінгапурі й Австралії; і номером три — у Південній Кореї.
- Що стосується ігор, то найпопулярнішою грою в Q1 23 стала Subway Surfers, за нею йдуть перевірені хіти — Free Fire, Candy Crush Saga і Roblox. Якщо ж брати окремі топи за регіонами, то картина серйозно різниться, аж до того, що Subway Surfers в окремих топ-5 взагалі не видно.
- Серед новинок добре виступила гача Street Fighter: Duel, половина завантажень якої прийшла зі США, а також пазл Block Blast Adventure Master, який потрапив у топ-10 Німеччини, Сінгапуру, Південної Кореї та Австралії.
- У 2022 році витрати на відеоігри скоротилися на 5% YoY, і, судячи з даних Q1 23, не збираються падати нижче.
- Розпочатий Gardenscapes наприкінці 2022 року агресивний UA окупив себе — гра потрапила в топи всіх західних ринків. Повідомляється, що у неї зросли доходи як з реклами, так і IAP.
- З грудня 2022 року по січень 2023 платні завантаження Royal Match збільшилися вдвічі. Для гри США залишається найбільшим ринком за завантаженнями і виручкою. Найпопулярнішим IAP став набір монет за $1,99 — на нього припало 40% усіх покупок на iOS.
- FIFA продовжує зберігати залучених під час Кубка світу користувачів. Але, що цікаво, найбільше вона заробила далеко не в найбільш «футбольних» країнах — в Індії, Індонезії та Сінгапурі.
Більше новин зі світу розробки ігор можете знайти у моєму Telegram-каналі.