«Довідник розробника»
Хочу з вами поділитись важливим анонсом того, над чим працював декілька днів, та і чим сам користуюсь розробляючи власні проєкти.
- Зібрав основну інформацію з мануалів, переклав українською мовою, систематизував для зручності, перевірив актуальність.
- В цьому довіднику ви знайдете багато хороших практик які рекомендують Voodoo при розробці ваших ігор, посилання на корисні ресурси, та й в цілому багато крутих і важливих рекомендацій, які багато розробників чомусь пропускають, розробляючи власні проєкти.
Посилання на довідник — тут.
Тому не соромтесь заходьте, коментарі можете залишати тут під постом, або писати мені в особисті повідомлення сюди.
Також, варто сказати, що це лише маленька частина з великого проекту над яким ми працюємо вже майже місяць. Більше інформації буде згодом.
Epic Games Store дозволив розробникам самостійно видавати ігри у магазині
9 березня Epic Games представила набір інструментів для паблішингу, які доступні всім власникам облікового запису розробника.
Однак кожна гра повинна відповідати таким вимогам:
- підтримувати кросплей з рештою сторів на PC (актуально для мультиплеєрних проектів);
- підтримувати систему досягнень;
- отримати віковий рейтинг (у EGS розробники безкоштовно можуть скористатися системою IARC);
- не містити дискримінаційний, нелегальний, порнографічний та шахрайський контент, а також контент, що порушує чужу інтелектуальну власність;
- бути повністю функціонуючим та відповідати критеріям якості EGS.
Для публікації гри також доведеться заплатити стандартний внесок у розмірі $100.
Комісія Epic Games Store з кожного продажу залишається незмінною — 12%.
GSD & GfK: Британський ринок пішов вгору у лютому 2023 року
- 2,8 млн. консольних та PC-ігор було продано у Великобританії в лютому. Це на 11% більше, ніж минулого року.
- Hogwarts Legacy — головний хіт місяця. Продажі гри на старті виявилися на 100% вищими, ніж у Elden Ring — головної гри лютого 2022 року. А через три тижні після релізу гра впритул підібралася до того, щоб обійти Elden Ring за сумарними продажами.
- The Last of Us: Part II повернувся до топ-10, продажі зросли у The Last of Us Remastered (+50%) та The Last of Us: Part I. Абсолютні цифри не дуже високі, але ефект від серіалу HBO помітний.
Консолі та аксесуари:
- 143 тис. консолей було продано у країні в лютому 2023 року. Це на 65% більше, ніж торік, і на 14% більше, ніж у січні.
- Продаж PS5 зріс на 316% YoY і на 27% до січня. Якщо враховувати перші два місяці, то продаж PS5 зріс на 180% порівняно з попереднім роком.
- Продажі Xbox Series S/X зросли на 21% порівняно з минулим місяцем, і на 15%, якщо порівнювати з минулим роком.
- Продажі Nintendo Switch уповільнюються. Консоль у лютому купило на 15% менше людей, ніж у січні. А падіння до минулого року становило 29%.
- 511,6 тис. аксесуарів було продано у Великобританії в лютому. Це на 17% менше, ніж у січні, та на 14,4% менше, ніж у лютому 2022 року.
- Лідером з продажу залишається DualSense.
Китайський ігровий ринок заробив $3,5 млрд за січень
Аналітики з Gamma Data опублікували щомісячний звіт про стан китайського ігрового ринку. За їхніми даними, у січні 2023-го ринок почав відновлюватися, але ситуація на ньому все ще далека від ідеалу.
Головне:
- У січні виручка китайського ігрового ринку склала $3,5 млрд. Це на 16,9% менше у річному еквіваленті, але на 23,6% більше у порівнянні з груднем.
- Велика частина суми припала на мобільні ігри — $2,54 млрд. Це теж менше, ніж торік (на 20,7%), але більше, ніж у грудні (на 26,8%).
- На думку аналітиків, виручка ігрового ринку Китаю почне зростати у річному вираженні лише наприкінці березня або десь у другому кварталі 2023-го. До цього моменту їй заважатимуть брак нових релізів та наслідки суворого регулювання промисловості країни.
$27 млрд від AppsFlyer
Маркетингова компанія AppsFlyer опублікувала масштабний звіт про стан ринку реклами у мобільних іграх у 2022 році.
Вибрав кілька ключових даних із нього:
- Минулого року загальні витрати на залучення користувачів зросли до $26,7 млрд. Трохи менше половини суми припало на США — $12,2 млрд. Друге місце за Японією — $1,96 млрд.
- У середньому в світі кількість завантажень ігор на Android зросла на 7,9%. На iOS показник знизився на 5%.
- У другій половині року виручка від внутрішньоігрових покупок на Android знизилася на 14% в порівнянні з липнем-груднем 2021-го. На iOS вона впала лише на 1%.
- До кінця року доходи від внутрішньоігрової реклами на iOS впали на 26% з січня. Як змінилася ситуація на Android — не уточнюється.
Більше новин зі світу розробки ігор можете знайти у моєму Telegram-каналі, буду радий бачити там нових людей.