Блог

Цифрова екосистема: як це покращить ефективність вашого бізнесу вже зараз

Світовий ринок електронних документів до 2030 року зросте в 10 разів. У більшості країн вже не стоїть питання про необхідність відмовитись від паперів. Саме цифровізація є не просто трендом, а рішенням, яке допоможе вашому бізнесу стати більш ефективним та зекономити чимало коштів.

Зараз у світі понад 200–300 сервісів, які надають можливість використовувати електронні документи. І папірець — це вимір ефективності вас, вашого бізнесу та вашої країни. 

Ми бачимо тенденцію, що в країні позитивно змінюється ставлення до електронних документів. Адже це зручно! Якщо ви як працівник, поглянете зараз на свій робочий стіл і побачите там роздруковані папірці — це говорить про те, що ваша ефективність ще не на рівні 100%.

Україна активно включається у процеси цифрової трансформації.Однак, попереду у нас чимало роботи. У державі щороку використовують 2 млрд паперових документів та понад 100 млрд паперових чеків на рік. Тільки 5-6% —  в електронному вигляді.

На що ж впливає відмова від паперових документів? Насамперед це підвищення продуктивності, збереження екології та ресурсів, гарантування безпеки даних, цілодобовий  доступ до документів з будь-якої точки світу,  а також — значна економія часу та грошей.

Однак, найбільш ефективним механізмом є об'єднання цифрових сервісів в єдину екосистему. За таким принципом працює сервіс цифрових рішень для бізнесу «Вчасно» — це й електронний документообіг, і електронні каси, і цифровий підпис, і товарно-транспортні накладні. Екосистема — це насамперед про сервіс та рівень підтримки, який надається кожному підприємцю та кожному співробітнику. Саме такий підхід дозволив використати всі переваги діджитал-інструментів задля поліпшення бізнес-процесів. 

Які переваги має екосистема в бізнесі?

  1. Єдиний вхід та управління співробітниками. Це значно економить час та ресурси, а також дозволяє вирішувати проблемні ситуації із застосуванням схожих алгоритмів дій. Ви можете управляти одразу кількома сервісами для одного співробітника.
  2. Спільна відповідальність за всіма сервісами. Ви отримуєте більш надійного партнера, який повністю може контролювати весь ланцюжок надання послуг.
  3. Стабільність внаслідок зменшення кількості точок відмови. Єдина екосистема працює набагато ефективніше, аніж комбінація кількох різних сервісів. Якщо ми, наприклад, використовуємо послуги Apple чи Google, то можемо пересвідчитись, наскільки ефективно повʼязані між собою всі функції та продукти. Системи працюють набагато стабільніше, коли вони виходять від одного вендора.
  4. Краще розуміння потреб клієнта та пріоритетів. Екосистемність дає краще розуміння, чого саме хоче клієнт, які потреби та труднощі в нього виникають.  Відповідно, ми розуміємо, як саме слід підсилити той чи інший продукт, як покращити їх взаємодію між собою, а також, як зробити весь процес зручнішим та ефективнішим від початку і до кінця.
  5. Економія коштів.  Використання послуг від одного постачальника часто є дешевшим, аніж користування сервісами різних провайдерів.
  6. Єдина команда підтримки та прогнозована якість підтримки. Клієнт має змогу отримати вичерпну відповідь та швидку реакцію на проблему, якщо виникла складність з будь-яким продуктом на будь-якому етапі. Це економить величезну кількість часу та, головне, дає корисні рішення із мінімальним залученням ресурсів клієнта.
  7. Ком’юніті — одна з найвагоміших переваг екосистеми. Коли навколо однієї ідеї та цінностей об'єднуються сотні тисяч бізнесів і користувачів — це несе колосальний обмін досвідом та формування бізнес-звʼязків.

Екосистема — це завжди про цінності, про єдиний підхід до продуктів та надання гарантованого якісного сервісу. Саме тому бізнес має рухатися в цьому напрямку та обирати екосистемні рішення для цифровізації, адже це вигідно в усіх напрямках.