Блог

Яĸ виділитись на Upwork в 2024 серед сотень тисяч інших профілів і агенцій. Поради від людини, яĸа заробила на платформі $4 млн

Дуже часто мені Head of sales, чи засновник агенції каже: «Upwork щось помер» і я розумію, що цей тренд про «смерть Upwork» йде ще з 2010+ року.

Помер не Upwork, а змінилась стратегія біддингу!

Раніше: Просто подавайся та отримуй лідів.

Зараз: Подавайся за першу годину, роби boost своєї пропозиції, включай badge, оптимізуй профіль, додавай сертифікати, роби вузьку нішу, пиши короткі супровідні листи, аналізуй це все та отримуй лідів!

Тож нижче ви знайдете гайд по оптимізації профіля, який принесе вам інвайти після його прочитання.

1. Оптимізуйте свій профіль

1. Фотографія це 95% успіху!

Чекліст:

  1. Чистий фон;
  2. Посмішка;
  3. Обличчя повинно займати 40-50% усієї фотографії, всі люди дивляться на обличчя, не на стіну чи футболку на фотографії.

2. Title

Заголовок профілю — це хуĸ! Якщо ви зловили своєю посмішкою клієнта, то заголовок це те, що змусить ĸліĸнути на ваш профіль.

Title Template: {Emoji optional} {Niche} (Technologies} {expertise}

Ось це добре:

А це погано, так не треба робити:

4. Skills 

Навички — це ядро профілю, їх можна додати всього 15. Сукупність цих навичок і є ваша ніша. Вони повинні повторюватися після цього скрізь у профілі: в заголовку, в історії робіт, в портфоліо. Їх має підтверджувати сертифікація. Приклад:

2. Професійний розвиток

Сертифікати важливі і їх треба робити! Має бути як мінімум 2. Один на знання англійської, інший — відповідати вашому профілю (те що в заголовку на першому місці).

«Availability badge» має бути постійно увімкнено. В разі якщо перші пункти не зроблені, включати його немає сенсу, злиєте ĸоннеĸти.

І пам’ятайте, що найголовніший критерій успіху на Upwork — це швидка реакція. Ви повинні бути вчасно скрізь:

  • Одним з перших подати заявку на роботу;
  • Відповісти на інвайт треба в діапазоні 15 хвилин і майже одразу вийти на дзвінок з клієнтом. Інвайти завжди (всі!) приймаємо, ніяких відмов, навіть дуже погані. В Upwork є поняття «acceptance rate»;
  • Відповісти одразу клієнту, якщо він обрав вашу заявку з усіх можливих;
  • Якщо буде затримка в години (у деяких агенцій в дні) — шансів стає в рази менше.

Золоте правило: Максимально 15 хвилин на все!

Оптимізуйте подачу, відповіді, найміть людей, щоб вони відповідали вчасно. Цього вистачить для того, щоб у вас почали приходити запрошення. В разі якщо ви подавалися в холодну на релевантні пропозиції (згідно з тим, що ми заповнили), ви були в списку вище за інших. Успіхів!