У Helsi з'явились термінові онлайн-консультації в лікаря без очікувань. Тепер за 15 хвилин і 200 грн можна отримати довідку, рецепт чи призначення, не виходячи з дому
Медичний провайдер Helsi запустив новий сервіс термінових онлайн-консультацій. Тепер протягом 15 хв пацієнт отримує консультацію терапевта, а також направлення до вузького спеціаліста.
Якщо є часта потреба в ліках — можна отримати також електронний рецепт на антибіотики й інші рецептурні лікарські засоби, розповіли dev.ua в пресслужбі Helsi.
Медичний провайдер Helsi запустив новий сервіс термінових онлайн-консультацій. Тепер протягом 15 хв пацієнт отримує консультацію терапевта, а також направлення до вузького спеціаліста.
Якщо є часта потреба в ліках — можна отримати також електронний рецепт на антибіотики й інші рецептурні лікарські засоби, розповіли dev.ua в пресслужбі Helsi.
Як це працює
Після авторизації в застосунку Helsi потрібно обрати розділ «Сервіси» та розділ «Термінова онлайн-консультація» та зазначити ім’я пацієнта. У застосунку передбачені замовлення та сплата за послуги з боку мами або батька для своєї дитини. Усе це відбувається з акаунту батьків, а лікар уже працюватиме з дитячою карткою. У момент консультації важлива присутність когось із батьків або ж інших законних представників дитини.
Якщо пацієнт повнолітній, у «пов’язаних особах» треба обрати картку батька чи мами та підтвердити зв’язок із ними через смс-повідомлення. Оплата відбудеться з боку замовника, а отримувачем буде пацієнт, якого попередньо вказали. Технічно це теж передбачено: лікар зможе сконтактувати й із пацієнтом, й із замовником.
Після отримання заявки лікар п’ять хвилин її вивчає і потім телефонує чи пише пацієнту. Система не «відправляє» пацієнтів до лікарів автоматично: саме лікар зі знаннями в конкретній спеціалізації ознайомлюється з електронною медкартою пацієнта і вирішує, чи буде консультувати його онлайн.
На першому етапі до системи підключені лікарі з найвищими рейтингами й інтегрованими відгуками пацієнтів.
Скільки коштує послуга
Вартість консультації складає 200 грн. Оплата списується після завершення зустрічі з лікарем. 2/3 коштів отримує лікар, що надає послугу.
У компанії зазначили, що сервіс доступний і для українців, які проживають за кордоном.
Пацієнт може обрати будь-який зручний для нього спосіб комунікації — аудіо-, відеозв’язок чи чат для спілкування з лікарем. Триватиме така консультація в середньому 15 хвилин.
Розробники обіцяють, що якщо лікар не знайшовся, і прийом не відбувся, заявка автоматично скасується за дві години, а гроші повернуться на рахунок пацієнта від його банку. Якщо ж прийом перервався — наприклад, за відсутності світла, — лікар сконтактує пізніше та завершить консультацію.
Медсестро, заберіть мою кров! Українці створили гіпермаржинальний сервіс для здачі аналізів з виторгом у $35 000 на місяць. Як це працює?
Іноді говорять, що добре опинитись в потрібний час у потрібному місці. Саме так можна сказати про стартап Lab24. Трохи більше, ніж пів року тому стартап увірвався до Києва, який накрила «червона зона», із дуже доречною пропозицією — викликати додому медсестру, яка може зібрати всі аналізи.