💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
29 листопада 2024, 17:18
2024-11-29
Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 випустили перший пострелізний патч на 13 ГБ, який містить понад 650 виправлень гри
Українська гра «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» отримала патч 1.0.1, який містить сотні виправлень, що розв’язують проблеми блокування квестів, витоків пам’яті, краші, та інші дрібні помилки. Він вже доступний для завантаження на PC та Xbox.
Після виходу гри розробники розповіли, що вже працюють над патчем, який має усунути більшість проблем. Він з’явився наприкінці тижня, в п’ятницю, 29 листопада, і містить такі покращення.
Виправлення ШІ та оптимізації
Виправлення помилок в поведінці NPC які могли застрягати біля укриття під час викиду та помирали.
Виправлення помилки що могла спричинити застрягання квестових NPC, в результаті чого з ними не можна було взаємодіяти, або зупинялася прогресія квесту.
Виправлення проблем з оптимізацією та потенційними вильотами в густонаселених локаціях під час тривалих ігрових сесій.
Виправлення помилки що змушувала NPC некоректно оцінювати позицію гравця і те, наскільки він закритий від обстрілу. В результаті цієї помилки NPC безрезультатно стріляли по укриттю гравця.
Виправлення проблеми з невидимими NPC/мутантами, що з’являлися у полі зору гравця під час прицілювання.
«Також ми виправили приблизно 100 різних вильотів, включно з потенційними витоками пам’яті та EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION проблемами», — заявили в GSC Game World.
Зміни ігрового балансу
Зменшена ціна ремонту спорядження.
Підвищена ціна продажу артефактів.
Грошова винагорода за більшість квестів подвоєна.
На складності Новачок спорядження гравця буде ефективнішим.
Уся шкода від мутантів на складності Новачок зменшена на 9%.
На складності Новачок зброя гравця буде зношуватись на 23% повільніше.
Стійкість костюмів підвищена на 12,5%.
Екзоскелети тепер можна буде продати дорожче.
Виправлення цін продажу зброї з аттачментами.
Ребаланс пігулок «Геркулес»: тепер він не зменшує швидкість гравця, та є ефективнішим.
Інші цікаві зміни
Зменшено вагу деяких квестових предметів (включно з вагою сканерів).
Чимало мутантів отримали нерф здоров’я та атаки.
Значно збільшено дистанцію для атаки в ближньому бою прикладом.
Трохи збільшено дистанцію атаки ножем.
NPC отримали виправлення зубів та очей.
Основні та побічні завдання отримали понад 120 виправлень, які усувають проблеми з блокуванням проходження квестів.
У відкритому світі виправлено понад 50 багів.
Тепер збереження запам’ятовують чи був увімкненим ліхтарик.
Виправлено ефекти радіомовлення, тепер голоси NPC правильно відображатимуть відстань.
«Робота над грою та майбутніми оновленнями продовжуватиметься. Ми працюємо над виправленнями помилок в роботі системи A-Life», — повідомили розробники. Повний список виправлень можна прочитати на сторінці гри в сервісі Steam.
Нагадаємо, що VG Insights, платформа для дослідження ринку й аналізу ігрової індустрії, раніше опублікувала показники гри S.T.A.L.K.E.R. 2. За її даними, українські гравці придбали 16% з близько 1,4 млн проданих копій, і за цим показником поступаються лише геймерам із США.
Нещодавно західні медіа повідомили, що S.T.A.L.K.E.R. 2 «розлютила російських пропагандистів» і вони організували дезінформаційну операцію проти української гри. Вона розповсюджує фейкову інформацію про те, що розробники, в обмін на фінансування проєкту, змовилися з владою України, щоб знайти більше чоловіків мобілізаційного віку.
Фейк про скасування релізу S.T.A.L.K.E.R. 2 у випадку нападу РФ на Україну підняв хайп в американському Twitter. Що пишуть користувачі
Фейкова новина про те, що через ймовірне вторгнення РФ в Україну продовження гри S. T. A. L. K. E. R. 2, розробленої українською геймстудією GSC Game World, може не вийти, викликала хайп в американському сегменті Twitter.
dev.ua поскролив стрічку мікроблогу і вибрав найцікавіші реакції.
«Ефект Cyberpunk 2077». S. T. A. L. K. E. R. 2, Elden Ring та інші очікувані ігри, реліз яких перенесли
Мало приємного, коли розробники переносять релізи ігор, яких геймери і так дуже довго чекали. Найчастіше відстрочку беруть, щоб «відполірувати» гру й пофіксити баги. Так було і з Cyberpunk 2077, який переносили неодноразово, що дуже дратувало користувачів, і з другою частиною Half-Life, і третім «Відьмаком». Врешті-решт, ці ігри отримали великий успіх.