💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
25 листопада 2024, 14:14
2024-11-25
S.T.A.L.K.E.R. 2 на вихідних оновила рекорд за кількістю одночасних гравців. Розробники вже готують новий патч із виправленнями, який має з'явитися найближчими днями
У неділю українська гра S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl оновила свій рекорд пікового онлайну — в моменті в неї одночасно грали понад 120 000 гравців. Студія GSC Game World також розповіла, які виправлення ввійдуть у перший великий пострелізний патч, який з’явиться цього тижня.
За даними аналітичного сервісу SteamDB, 24 листопада в S.T.A.L.K.E.R. 2 було зафіксовано 121 335 одночасних гравців. Через 4 дні після релізу гра залишається в топ-3 продажів магазину Steam. Наразі гра отримала вже понад 30 000 «переважно схвальних» відгуків від гравців — 78% рекомендують проєкт.
За словами розробників, «Серце Чорнобиля» отримає перший пострелізний патч протягом наступного тижня. Він може з’явитися ще до середи.
Патч принесе такі покращення технічних та геймплейних аспектів:
Виправлення збоїв у розподілі пам’яті, які раніше призводили до несподіваних вильотів гри, зокрема, під час рендерингу та квестових сцен.
Виправлення кількох помилок, що блокували проходження основного квесту, застрягання NPC в об'єктах, неправильних маркерів квесту та проблем зі квестовими катсценами.
Перегляд квестів основної лінії (таких як «Образи абсолютної істини» або «Невеликий інцидент») для забезпечення плавних переходів, та щоб уникнути рідкісних випадків, коли гравці не можуть продовжити проходження квесту.
Виправлення того, що більшість апгрейдів не впливають на ціну зброї чи костюму, до якої вони застосовуються. Вартість предметів буде належним чином змінюватися відповідно до встановлених апгрейдів.
Виправлення поведінки NPC за відсутності укриття під час викиду.
Виправлення рідкісних пропусків анімації обличчя, неправильного розташування NPC та візуальних невідповідностей, як-от відокремлені голови та обриви одягу.
Покращення якості та стабільності візуальних ефектів.
Виправлення проблеми, коли гравці не могли закрити екран торгівлі після того, як вставляли набої не в той слот під час гри на геймпаді.
Сповіщення про квести тепер правильно відображатимуться під час діалогів.
Виправлення текстів та відсутніх підказок взаємодії.
Крім того, в майбутніх оновленнях GSC обіцяє виправити «мертві» зони стіків на геймпадах та помилки в роботі системи A-Life.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.