🚨⚡🚨 Біткоін по $100к. Час встановлювати Trustee Plus і випускати картку для розрахунків безкоштовно 👉
Олександр КузьменкоGameDev Eng
27 листопада 2024, 11:02
2024-11-27
Україна займає друге місце за кількістю придбаних копій «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» — аналітика
VG Insights, платформа для дослідження ринку й аналізу ігрової індустрії, опублікувала показники гри S.T.A.L.K.E.R. 2. За її даними, українські гравці придбали 16% з близько 1,4 млн проданих копій, і за цим показником поступаються лише геймерам із США.
VG Insights вказує, що в день релізу 20 листопада S.T.A.L.K.E.R. 2 продала півмільйона копій, а планка в 1 млн була взята вже через два дні після виходу проєкту, про що звітували самі розробники.
Станом на 24 листопада було реалізовано 1,4 млн копій, стверджує сервіс. У топ країн-покупців увійшли:
США — 22%.
Україна — 16%.
Німеччина — 7%.
Китай — 7%.
Решта країн загалом придбали 48% копій S.T.A.L.K.E.R. 2. Наразі, 27 листопада, VG Insights показує, що S.T.A.L.K.E.R. 2 придбали вже 1,5 млн копій, а приблизний прибуток гри складає понад $70 млн. За майже тиждень після релізу середньостатистичний гравець провів у проєкті 12,4 години.
Водночас оцінка української гри в Steam і в агрегаторах оглядів продовжує поволі знижуватися. На сайті metacritic S.T.A.L.K.E.R. 2 наразі має 73 бали на основі 63 оглядів і 74 бали на основі 73 оглядів на OpenCritic. Оцінка гри в Steam, яка базується на відгуках гравців, має позначку «переважно схвальні», але відсоток позитивних рецензій знизився з 80% до 78%.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.