💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉

Колишній співробітник в Google і Meta розповів, як він увірвався у BigTech без гарних оцінок та сильного резюме. Це стало можливим завдяки принципу «третіх дверей»: як це працює

Принцип «третіх дверей», який привів Ендрю Йонга до успішної кар'єри в Google та Meta, а потім і до заснування власної компанії, передбачає пошук нетрадиційних шляхів для досягнення цілей та виділення себе з-поміж інших.

Залишити коментар
Колишній співробітник в Google і Meta розповів, як він увірвався у BigTech без гарних оцінок та сильного резюме. Це стало можливим завдяки принципу «третіх дверей»: як це працює

Принцип «третіх дверей», який привів Ендрю Йонга до успішної кар'єри в Google та Meta, а потім і до заснування власної компанії, передбачає пошук нетрадиційних шляхів для досягнення цілей та виділення себе з-поміж інших.

Ендрю Йонг навчався нижче середнього як у школі, так і у коледжі. Також, за його словами, йому не вистачало типових рис, пов’язаних з успіхом, таких як харизма, впевненість і геніальний інтелект. Тому чоловік думав, що на нього чекає посередня кар’єра.

«Я зрозумів, що мені потрібно щось змінювати, інакше до кінця життя я буду мати результати нижче середнього. Я мав припинити робити те, що робили інші, бо це не працювало для мене», — розповів Йонг в інтерв’ю для Business Insider.

Усе змінилося для Йонга у 2019 році, коли він натрапив на книгу Алекса Банаяна «Треті двері». Вона повністю змінила його підхід до роботи та допомогла отримати керівні ролі в Google та Meta.

Що таке «треті двері»?

Уявіть, що хочете зайти в ексклюзивний нічний клуб. Є троє дверей: одні загальні, через які проходять усі, другі двері для VIP-персон і знаменитостей і треті двері, які ніхто не пробує.

«Дізнавшись про цю ідею, я взяв за звичку розв’язувати кожну проблему, знаходячи треті двері. У мене виникла майже алергія на конформізм, ігноруючи загальну мудрість. Щоразу, коли я бачив, як хтось робить щось певним чином, я намагався зробити це по-іншому, і я був переконаний, що завжди є простіший, нетрадиційний, неочевидний спосіб виконати завдання», — каже Йонг.

Ось чотири речі, які він почав робити для кар'єрного успіху

1. Бути швидшим — це найлегший спосіб виділитися, вважає Йонг.

«Я почав вирізнятися своєю швидкістю виконання. Протягом усієї своєї кар’єри я використовував свою швидкість виконання як конкурентну перевагу, і це завжди окупалося», — каже Йонг.

Відповівши на електронний лист протягом 10 секунд, він отримав стажування у генерального директора компанії з понад 20 000 співробітників.

У Facebook і Google у нього була можливість працювати над найвідомішими проєктами, тому що був першим, хто підняв руку.

2. Підтримувати з людьми стосунки протягом років, коли всі інші зосереджуються на короткострокових відносинах

«За останні кілька років я спілкувався з тисячами людей і помітив, що більшість людей мають недалекоглядний підхід до побудови стосунків, особливо в мегаполісах. У цьому є сенс — висока щільність чудових людей дає вам, як здається, нескінченну кількість варіантів стосунків, але насправді це хибне відчуття необов’язковості може завдати вам шкоди.», — зазначає Йонг.

Перша робота Йонга сталася після того, як йому відмовили у програмі стажування в одній компанії. Він скористався цією можливістю, щоб налагодити стосунки з їхнім ейчаром, і підтримував їх понад року.

Його шлях у Facebook почався з холодного знайомства, яке перетворилося на наставницькі стосунки, що тривали понад три роки, а робота в Google почалася з побудови довготривалих стосунків з людиною, з якою він познайомився спонтанно.

3. Почав віддавати без очікування віддачі.

«Моя стратегія отримання доступу до можливостей роботи, керівників і впливових людей завжди полягала в тому, щоб волонтерити свій найбільший актив: свій час. Це був мій троянський кінь для відкриття дверей, побудови стосунків і доступу до більших можливостей», — каже Йонг.

У свої 20 років Йонг нічого не знав про стартапи та технології, тож почав підходити до керівників компаній на ранніх стадіях розвитку, пропонуючи свою допомогу та пропозиції. Зрештою, кілька людей взяли його на роботу, і це стало його методом прориву у світ технологій як людини, яка не займається технологіями. Цей підхід допоміг йому створити особистий бренд як молодого, корисного та голодного  спеціаліста.

4. Замість того, щоб ганятися за потрібними людьми, Йонг навчився створювати цінні речі, які привертали увагу тих, з ким він хотів познайомитися.

Раніше йому було важко потрапити в місця та події з потрібними людьми, які приймають рішення, чи то була кімната для співбесіди з менеджером з персоналу, приватна вечеря з керівниками, чи зала засідань. Для цього часто потрібно знати потрібних людей, мати першокласне резюме, бути надзвичайно розумним або харизматичним.

«Замість того, щоб намагатися потрапити на приватні вечері з генеральними директорами, я влаштовував свої власні. Замість того, щоб намагатися вийти на сцену і привернути увагу бізнес-лідерів, я створив власну сцену і запросив лідерів, з якими хотів виступити разом».

Ендрю Йонг — вже колишній співробітник Meta та Google, зараз влаштовує технічні вечірки через Andrew’s Mixers, керує компанією з технічних подій у Fibe та інвестує в Next Wave NYC.

«Ці чотири звички врешті-решт дозволили мені отримати доступ до можливостей, налагодити стосунки з видатними технологічними лідерами та „прорватися“ у сферу технологій без гарних оцінок чи сильного резюме. Насправді я вважаю себе середньостатистичною людиною, яка не є особливо обдарованою чи винятково розумною в певній галузі, але мені вдалося досягти певного успіху, відкривши для себе певні переваги, які притаманні лише мені», — підсумував Йонг.

Троє айтівців діляться порадами щодо співбесід які допомогли їм отримати роботу в Google Meta та Microsoft
Троє айтівців діляться порадами щодо співбесід, які допомогли їм отримати роботу в Google, Meta та Microsoft
По темi
Троє айтівців діляться порадами щодо співбесід, які допомогли їм отримати роботу в Google, Meta та Microsoft
Редфлеги для рекрутерів. Чого не варто робити чи казати кандидатам на співбесіді та як краще поводитись щоб отримати офер
Редфлеги для рекрутерів. Чого не варто робити чи казати кандидатам на співбесіді та як краще поводитись, щоб отримати офер
По темi
Редфлеги для рекрутерів. Чого не варто робити чи казати кандидатам на співбесіді та як краще поводитись, щоб отримати офер
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.