💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Олександр КузьменкоGameDev
15 листопада 2023, 09:38
2023-11-15
Студія Podoba Interactive анонсувала гру Back to Hearth, де потрібно відновлювати будиночки з українським інтер'єром
Українська студія Podoba Interactive, яка раніше випустила гру Museum of Monoliths і нині працює над горором Blessed Burden, анонсувала ще один проєкт.
Українська студія Podoba Interactive, яка раніше випустила гру Museum of Monoliths і нині працює над горором Blessed Burden, анонсувала ще один проєкт.
Розробники описують Back to Hearth як «затишну сюжетно-орієнтовану дослідницьку гру». У ній потрібно ремонтувати будинки покинутого лісового поселення, щоб повернути колишніх мешканців додому після того, як їхні домівки спустошило Лихо.
«Головному герою треба розібратися з наслідками трагедії, полагодити всі ушкодження, привести до ладу кожну оселю. Створіть затишок в домівці, щоб повернути мешканців додому», — йдеться в описі гри.
Кожен будинок потребуватиме особливого підходу: десь потрібно буде полагодити вікно, що не закривається, десь відремонтувати паркан, що похилився або очистити квітник від бур’янів. Після того, як будинок буде відремонтований і приведений до ладу, потрібно розпалити вогнище, і почекати на повернення мешканців.
Скріншот з Back to Hearth. Зображення: Steam
«Ідея такої гри з’явилася після того, як 3D-художниця Blessed Burden попросила порекомендувати їй цікаві ігри, „де не треба нікого вбивати“. Тож ми вирішили зробити щось миле, затишне та ненасильницьке. Сподіваємося, ви теж вловите цей вайб», — розповіли розробники в X (Twitter).
Вони додали, що зараз працюють над двома іграми з абсолютно різними настроями: Back to Hearth та Blessed Burden. Для контексту, остання — це пригодницький горор з елементами платформінгу, у якій гравець бере на себе роль останнього священника, який зміг вижити після релігійного апокаліпсиса, і тепер шукає спосіб переродити світ.
Обидва проєкти видає Marevo Collective. Наразі в них немає навіть орієнтовної дати виходу, але заявлена підтримка української мови.
Анонс перспективної української RPG New Arc Line затьмарив скандал із російським видавцем. Гравців збентежила чеська компанія Fulqrum, яка раніше була 1 °C Entertainment
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.