💻 MayBee: френдлі HRM система. Просте та iнтуїтивне управління комплексними HR процесами 🔥

«Бум мікромобільності закінчився». CEO Delfast розповів, чому самокати та електробайки втрачають популярність. Дуже вагомі аргументи

CEO українського виробника електробайків Delfast Даніель Тонкопій заявив, що бум мікромобільності закінчився. Він навів чимало аргументів, аби підтвержити цю теорію. Ось вони. 

Залишити коментар
«Бум мікромобільності закінчився». CEO Delfast розповів, чому самокати та електробайки втрачають популярність. Дуже вагомі аргументи

CEO українського виробника електробайків Delfast Даніель Тонкопій заявив, що бум мікромобільності закінчився. Він навів чимало аргументів, аби підтвержити цю теорію. Ось вони. 

По-перше, цього тижня, Micromobility.com було виключено з біржі NASDAQ. У 2021 році вартість компанії перевищувала $800 млн, сьогодні вона коштує $400 000. 

По-друге, самокат-шерінгова компанія Bird, яка оцінювалася в $2,3 млрд у 2021 році, у вересні 2023 року була виключена з NASDAQ, а сьогодні подала заяву про банкрутство. 

По-третє, Superpedestrian, ще одна компанія з шерингу самокатів, припинила свою діяльність у США, пославшись на «незазначені фінансові причини», згідно даних TechCrunch.

«Я знайомий з їхнім СЕО і деякими членами команди. Усі вони гідні люди, і дуже сумно бачити такі новини. Однак, це частина загальної картини», — каже Тонкопій.

Раніше цього ж року, за словами Тонкопія, сталася ще низка подій, які нівелювали популярність електротранспорту та легкої мобільності. 

  1. Голландська компанія Vanmoof, яка називала себе «найфінансованішою компанією у світі з виробництва електробайків», оголосила про банкрутство в червні. Загалом у Vanmoof було проінвестовано понад $200 млн, а на момент закриття компанія мала борги на 144 млн євро. Однак, є розмови, що компанія планує відновити свою діяльність. 
  2. Компанія Sondors (США) не змогла вийти на IPO в січні, а до серпня закрила свою штаб-квартиру в Лос-Анджелесі. Замовити велосипед на їхньому сайті зараз неможливо, а підтримка клієнтів не працює. 
  3. У жовтні данська компанія Mate Bike повідомила про падіння попиту і борги в розмірі близько $10 млн. Компанія намагається уникнути банкрутства. 
  4. Wiggle, британський онлайн-ритейлер велосипедів, у 2022 році отримав збитків на 244 млн євро. У жовтні 2023 року Wiggle перейшла в адміністративне управління через фінансові труднощі її материнської компанії Signa Sports United. 

Але є й хороші новини. 

  • Cowboy, бельгійський виробник електробайків, попри фінансові труднощі розраховує вийти на повну річну рентабельність у 2024 році. 
  • Lime, судячи з усього, стала єдиною самокат-шерінговою компанією, яка навчилася отримувати прибуток.
  • Rad Power Bikes, компанія з виробництва електробайків із Сіетла, повідомила про продаж 600 000 електробайків за весь час роботи, але також оголосила про черговий раунд скорочень, закриття магазину в Нью-Йорку і припинення діяльності в Європі.
  • Компанія Lectric (Фенікс, Арізона), оголосила про продаж 400 000 електровелосипедів за час своєї роботи, проте не розкрила інформацію про фінансовий стан. 

«Я прекрасно знаю індустрію зсередини. Продажі компанії Delfast Bikes також знизилися. Я розмовляю з багатьма виробниками, проблеми у більшості схожі», — зазначив Тонкопій.

Серед ключових викликів для розвитку індустрії електротранспорту він називає наступні: 

  1. Зниження попиту після ковідного буму.
  2. Високі витрати на залучення клієнтів.
  3. Проблеми з логістичним ланцюжком і складськими запасами.
  4. Борги, судові позови.
  5. Найголовніше — складнощі з виходом на прибуток,

Як інсайдер ринку, Тонкопій із сумом констатує, що бум електробайків закінчився.

Соратник ELEEK і Delfast. Українські інженери створили електробайк по-закарпатськи. Чим унікальний «Єцигль»
Соратник ELEEK і Delfast. Українські інженери створили електробайк по-закарпатськи. Чим унікальний «Єцигль»
По темi
Соратник ELEEK і Delfast. Українські інженери створили електробайк по-закарпатськи. Чим унікальний «Єцигль»
У Delfast планують побудувати в США завод зі складання електробайків. Дізналися терміни та ціну
У Delfast планують побудувати в США завод зі складання електробайків. Дізналися терміни та ціну
По темi
У Delfast планують побудувати в США завод зі складання електробайків. Дізналися терміни та ціну
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте також
«Я будую тут багатомільярдну компанію». Співзасновник українського електробайк-стартапу Delfast Данило Тонкопій збирається залучити $20 млн
«Я будую тут багатомільярдну компанію». Співзасновник українського електробайк-стартапу Delfast Данило Тонкопій збирається залучити $20 млн
«Я будую тут багатомільярдну компанію». Співзасновник українського електробайк-стартапу Delfast Данило Тонкопій збирається залучити $20 млн
Минулої осені, усвідомивши, що 80% клієнтів компанії знаходяться в США, український стартап з виробництва електробайків Delfast відкрив офіс у Віттіері (Каліфорнія). Там зараз працює співзасновник компанії Данило Тонкопій та кілька інших співробітників. Решта 30 членів команди все ще знаходяться в Україні.
NLAW на колесах. Як електробайки Delfast допомагають на передовій
NLAW на колесах. Як електробайки Delfast допомагають на передовій
NLAW на колесах. Як електробайки Delfast допомагають на передовій
Український електробайк Delfast потрапив до числа найкращих на виставці CES–2022
Український електробайк Delfast потрапив до числа найкращих на виставці CES–2022
Український електробайк Delfast потрапив до числа найкращих на виставці CES–2022
Український стартап відродив в Америці легендарний мотоцикл «Днепр». Тепер це електробайк
Український стартап відродив в Америці легендарний мотоцикл «Днепр». Тепер це електробайк
Український стартап відродив в Америці легендарний мотоцикл «Днепр». Тепер це електробайк

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.