🚀 Trustee Plus - ваш криптогаманець з вбудованою платіжною карткою тут 👉
Марія БровінськаGameDev
18 квітня 2022, 12:15
2022-04-18
Співавтор «єБайрактара» випустив гру про український трактор
Один з розробників єБайрактару для «Дії» харків’янин Максим Матяш, Project Manager iLogos Game Studios, предстваив свій новий проєкт Steal Russian Tank — гру, в якій український трактор краде російські танки.
Він розповів DOU, як за один тиждень вдалося самотужки створити готовий продукт.
«Взагалі мені подобається займатися іграми. У мене є свої пет-проєкти, працюючи над якими я отримую задоволення. Я пару днів думав над ідеєю і тут побачив чергову новину про наших безстрашних сільських жителів на тракторах, що захопили російський танк. І мені миттєво прийшла ідея зробити гру про трактор, який має захоплювати техніку окупантів. Механіка будується на класичній грі у змійку. Тільки тут треба керувати трактором та збирати танки», — розпровів розробник.
Матяш каже, що обрав «Змійку» бо, по-перше, хотілося використовувати просту і невигадливу ігрову механіку, яка знайома всім з дитинства, щоб вона була зрозуміла навіть людям далеким від ігор. А по-друге, щоб її було просто реалізувати наодинці. Ну і по-третє, сама ідея захоплення та буксирування танків добре лягла на змійку.
«Основна відмінність — графіка та трохи інша механіка. У класичній змійці з’являються елементи, які тобі треба поглинути, а в моїй грі виїжджають танки та глухнуть, або у них закінчується бензин. Коли вони зупиняються, потрібно їх захоплювати, а якщо спробуєш захопити його, поки він їде, то трапляється вибух трактора. Я хотів зробити гру якнайшвидше, без глибокого сенсу», — розповідає розробник.
Розробляв гру він сам. «Моя дівчина ще протестувала зовсім небагато, але я звик робити одразу якісно та без багів, то, можна сказати, робив соло. У Steal Russian Tank я вклав свою експертизу як розробника у вільний від роботи час», — каже хлопець.
Маким — не програміст, не дизайнер і не художник. «Я проджект-менеджер, а в iLogos поступово переходжу в пре-сейл. Але я завжди любив ігри, і я вже мав невеликий досвід роботи продюсером, тестувальником і навіть дизайнером трошки, а також з дитинства захоплювався програмуванням. Кілька років тому почав вивчати рушій GameMaker. Він добрий тим, що він простіший за Unity і підходить людям, які не програмують. З нього легше розпочати», — ділирться Матяш.
Займався розробкою гри Максим у вільний від роботи час. «Близько тижня, вечорами та вихідними трошки, але навіть не кожен день. Моє завдання було зробити гру якнайшвидше, щоб не влаштовувати «довгобуд», — каже він.
Загалом, каже хлопець, ідея Steal Russian Tank аналогічна єБайрактару — підняти бойовий дух народу, дати можливість людям відволіктися, підняти настрій, щоб вони хоч посміхнулися. «Адже якщо ти смієшся з ворога, то він вже не такий страшний», — каже він.
Гра нещодавно в сторах App Store та Google Play. Розвиток Steal Russian Tank залежатиме від інтересу до гри. «Я ще щось придумав би цікаве. Мені подобається робити такі маленькі проєкти та йти далі, — резюмує Матяш. — Якщо мені спаде на думку нова цікава ідея або хтось запропонує, то можна ще щось зробити. В iLogos готові підтримувати такі ініціативи, як ресурси для розвитку гри та нових релізів, так і підключити ще наших фахівців — художників чи розробників. Можуть допомогти з публікацією в сторах, і розповісти аудиторії про гру, просуваючи своїми каналами комунікації та в медіа».
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше.
Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.